Mn ex

08-01-2018 18:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wist niet goed hoe ik dit moest zeggen maar ik heb jullie hulp nodig. Ik heb anderhalf jaar een vriend gehad(B). Na een half jaar heeft hij (B) gezoend met een ander meisje en heeft iets meer gedaan dan zoenen, toen ik op vakantie was. Dat deed heel veel pijn maar toch bleef ik in de relatie. Sindsdien kon ik hem natuurlijk niet goed meer vertrouwen en hebben we het amdere jaar heel heel heel veel ruzie gehad. Nu is het een halfjaar uit. Ik vind dat natuurlijk hee stom☹️ Maar sinds het uit is heb ik nog wel sex gehad met hem. Nu al 2/3 maanden niet mwer. We houden nog steeds van elkaar, maar ik wil verder met mijn leven en nog geen vaste relatie. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat we nu vrienden blijven. Hij kan zich soms niet inhouden, maar daar zorg ik voor. Ik mis hem. En ik heb iemand anders op het oog. Gisteravond heb ik met diegene gezoend(J) en hij wilde verder dan zoenen. Alleen ik ben bang dat hij me vies gaay vinden enz. Ik ben heel onzeker over hem. Nu B dit weet dat ik gezoend heb met J sluit hij zich helemaal af van mij. En doet hij super
Stom. Nadat wij een jaar lang zoveel ruzie hadden heeft hij toegegeven dat jet allemaal zijn schuld was. dat hij hele erge dingen heeft gedaan wat mij pijn deed. Ik was 2jaar lang depressief en hij bleef mij maar pijn doen... nu doet hij het nog steeds. Als hij zich nu totaal
Van mij afsluit dan ben ik hem kwijt. Hij is mijn beste maatje. En ik wil hem niet kwijt, maar aan de ene kant is het wel al een half jaar uit. En vind ik dat ik lang genoeg heb gewacht totdat ik met een ander heb gezoend. Wat koet ik nu doen?? Hoe koet ik ervoor zorgen dat hij mijn beste vriendje blijft terwijl k wel door kan gaan met (J)??? En hoe kom ik over hem heen?? Hoe krijgt hij geen pijn???? Ik vroeg aan hem, het is al een half jaar uit, dus ik mag gewoon nu mey een ander gaan. Hij zei nee dan doe ik nooit meer aardig tegen je. Hij houd mij zo erg in de hand wat moet ik doen?
Waarom zou je nog contact willen met deze ex, TO? Ik begrijp uit je OP niet goed wat voor waarde hij toevoegt aan jouw leven.
Jij was depressief, hij bleef jou pijn doen en doet dat nog steeds en nu wil je hem heel graag als vriend houden? Waarom?

Vriendjes blijven met je ex is nooit zo'n goed idee.

https://www.youtube.com/watch?v=s9a8N6gP-DQ
Zo te horen is hij enkel je vriend als hij sex wil of als er een ander in beeld komt.
Ik zou als ik van jou was alle contact verbreken, ook op facebook en dergelijke.
Neem het rustig aan met die andere jongen en laat je zo niet beïnvloeden door een ex die duidelijk niet goed was voor jou.
Hou in je achterhoofd, er is een reden waarom het uit is en uit is uit.
Zoek de betekenis van het woord "Ex"eens op. Dan zie je: uit, over voorbij. niet dat het de bedoeling /verplichting is nog contact te houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Is dit een slecht vertaalde aflevering van the Bold and the Beautiful?

Brooke- Ridge, Ridge-Brooke?
Vat ik het goed samen zo:
B - was vriendje
B- zoende/'x'te met ander maar je vergaf hem.
B: ruzie/relatie uit
B: moeilijk moeilijk
B: seks-ex
J: 1 x zoenen, wil wat meer.
B: Alles is mijn schuld, ik wil je terug.

Mijn conclusie: B kan de *piep* krijgen, J moet je zelf over beslissen (doe alleen waar je jezelf prettig bij voelt) en ga vervolgens voor X (of een willekeurige andere topman - die niet voor de seks gaat, niet vreemdgaat; maar belangrijkst: die voor jou gaat).

(en ja, alles is makkelijker vanaf je beeldscherm :))
Ik denk dat het beter is zo. Tuurlijk is het superzwaar dat het uit is, maar het is niet voor niets uit. Het feit dat hij zo boos wordt betekent dat hij na de relatie niet je beste maatje is geworden. Anders zou hij jou het geluk gunnen.
Als jullie echt zulke goede vrienden zijn en zo veel van elkaar houden had hij 1. Niet vreemd gegaan; 2. Niet boos geworden toen jij na het beeïndigen van de relatie verder ging; en 3. niet oprecht besloten je nooit meer te hoeven spreken.

Het is niet makkelijk, maar dat komt met de tijd wel. Let it go gurl.
20anoniem02 schreef:
08-01-2018 18:20
Hij is mijn beste maatje. En ik wil hem niet kwijt, maar aan de ene kant is het wel al een half jaar uit. En vind ik dat ik lang genoeg heb gewacht totdat ik met een ander heb gezoend. Wat koet ik nu doen?? Hoe koet ik ervoor zorgen dat hij mijn beste vriendje blijft terwijl k wel door kan gaan met (J)???
B is niet je beste maatje. Hij is vreemd gegaan en houdt je aan het lijntje voor de seks. Lekker makkelijk. Je kunt hem dus niet behouden als ‘beste vriendje’.

Ga alsjeblieft lekker met J verder en laat je ex(!) lekker in zn sop gaar koken.

Er is geen enkele reden om iets wat je met J wilt doen ‘vies’ te vinden. Zie het als een frisse start met een jongen die wél voor je wilt gaan.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Wat flauw dat hij zegt dat hij zo gaat doen tegen je wanneer je met die ander verder gaat. Het is uit en hij is op deze manier geen goede vriend voor je. Wat je doet met J is aan jou, ik zou je ex niet meer als vriend zien en het contact verbreken. En ook omdat deze jongen jou zoveel pijn heeft gedaan.
Je klinkt heel erg jong to.

Iemand die jou zo behandeld is je vriend niet maar daar moet je afstand van nemen loslaten en het verdriet en de pijn die dat doet verwerken.

Als j jou echt leuk vind vind hij jou niet vies en wacht hij tot jij klaar bent voor meer.
where ever you go, go with your heart
Ondanks dat ik waarschijnlijk een stukje ouder ben dat jij TO, herken ik het wel.

Je houdt van een man
Man doet je pijn
Je doet afstand van man, niet omdat je niet van hem houdt, maar omdat hij je pijn doet
Man probeert je terug te krijgen
Doet je nog steeds pijn
Wanneer je doorgaat met je leven probeert man je te manipuleren ('dan praat ik nooit meer met je')
Je gaat je verantwoorden en voelt je zelfs vies als je een ander hebt
Uiteindelijk word je gek

Oplossing: manier vinden om niet meer van man te houden en schijt hebben aan alles wat hij zegt.

Uitvoering: geen idee. Wie het weet mag het zeggen...
Ik denk wel dat zo min mogelijk contact helpt om afstand te nemen van hem. Zolang jullie elkaar blijven zien wordt je gevoel gevoed..
Waarom heb je nog contact met B?

Slinger hem uit je leven, van Facebook, van WhatsApp, uit je telefoon en weet ik veel waar hij je nog tegenkomt en jij hem.

Het is een ex en het zal nooit meer iets worden.
Tenzij J zijn broer of beste vriend is, hoeft hij dus helemaal niet te weten van J.
Al kus je desnoods met half het dorp.

Ander en beter. Beter dan een vreemdgaande B alleszins.
Wat naar voor je deze hele situatie. Maar ook een waardevol leermoment.

"Wij houden van elkaar" is jouw projectie. Jij houd van hem (geïnvesteerde energie, emotioneel/gevoel, spiritueel (?) en fysiek) hij houd zo te lezen alleen fysiek van jou (je bent gemakkelijk en beschikbaar) want, hij voelt geen pijn.

Sex met je ex is bijna altijd onverstandig.

Vriendjes blijven met je ex lukt maar zelden en vereist een volwassen houding van beiden. In jouw relaas lees ik die vereiste niet terug.

Totaal breken met je ex is dan het slimste. Na een paar jaar rust in de tent kunnen jullie er waarschijnlijk dan samen om lachen.
Ik zou alle contact verbreken. Vriendschap is voor mij niet mogelijk met iemand die ik niet vertrouw. Een relatie moet je al helemaal niet meer willen met zo'n man.
Jij klinkt nog piepjong! Seks heb je (veilig) alleen met je vriendje/vriendinnetje. Niet met een ex. Want daar maken ze misbruik van en jij voelt je verdrietig. Dus niet meer doen. Sterkte met alles, maak plezier in je leven en zet negatieve mensen uit je leven :hug:
forum is toch pas vanaf 16 jaar?
S-Meds schreef:
08-01-2018 22:00
forum is toch pas vanaf 16 jaar?
Ik ben 17

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven