Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 8 januari 2018 om 23:35
Tsja, zo kun je het wel noemen. Heb dus niets met haar ervaringen, toen niet en nu eerlijk gezegd ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 8 januari 2018 om 23:42
Oh maar als zij ervan geniet vind ik het prima hoor! Vooral doen.
Ik vind haar een euh... wannabe schrijfster die wat mij betreft dus ook nog eens infantiel schrijft. Maar dat neemt niet weg dat zij er feestje bij kan voelen hoor! Ze ging en gaat haar gang maar en daar heeft ze mij echt niet bij nodig.

enn wijzigde dit bericht op 08-01-2018 23:47
8.30% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 8 januari 2018 om 23:49
Ja, ik was blijkbaar verwarrend.
Speciale reden waarom je vrolijk bent? Of ben je het gewoon?
Ik ga slapen! Slaap zacht allen.
maandag 8 januari 2018 om 23:51

Verder is mijn leven ook best leuk hoor, maar voor nu was dit het even.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 8 januari 2018 om 23:56

maandag 8 januari 2018 om 23:59
Die behoefte heb ik ook.Knuffelheks schreef: ↑08-01-2018 23:56Met mijn huidige humeur hou ik me er even verre van.
Ik zou ze voor het leven traumatisering.
Wat een pussy’s dat je bij vrouwen die de leeftijd van je moeder zijn komt zemelen over je partner van 19 die het na een relatie van 4 jaar heet uitgemaakt.
Die knullen moeten eens goed de oren gewassen worden.

dinsdag 9 januari 2018 om 00:04
Zelfs mijn autocorrect gaat er van over de zeik

dinsdag 9 januari 2018 om 00:05
Het is niet dat ik onderzoek gedaan heb, hoor, maar ik denk niet dat de TO's zich bezighouden met de leeftijd van wie wenst te reageren.
My 2 cents.

dinsdag 9 januari 2018 om 05:50
Veelal noodgedwongen denk ik.Knuffelheks schreef: ↑09-01-2018 00:07Daarbij; wat blijven die blagen allemaal lang thuis wonen zeg.
Goedemorgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 07:47
Sterkte!Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 06:48Gevoelstemperatuur-6 buiten![]()
Zometeen lopend richting tandarts.... Fijn jullie gekend te hebben.
Ik ga me zo naar de sportschool dwingen.
dinsdag 9 januari 2018 om 08:07
Zo blij dat ik geen gevoelsmens ben. Hier is het gewoon boven nul.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 06:48Gevoelstemperatuur-6 buiten![]()
Zometeen lopend richting tandarts.... Fijn jullie gekend te hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 17:03
Jij hebt gewoon geen leven! Oh en je moet je dromen gaan waarmaken ja!Fizzyhideous schreef: ↑09-01-2018 17:01Die niet ten huwelijk gevraagde vrouw wordt nu wel heel boos..

dinsdag 9 januari 2018 om 17:05
Nou inderdaad. Maar toch twijfel ik of dit nou echt is of niet eigenlijk.Fizzyhideous schreef: ↑09-01-2018 17:01Die niet ten huwelijk gevraagde vrouw wordt nu wel heel boos..
dinsdag 9 januari 2018 om 17:05
Fizzyhideous schreef: ↑09-01-2018 17:01Die niet ten huwelijk gevraagde vrouw wordt nu wel heel boos..
Die is echt zo hard mogelijk aan het schreeuwen om zichzelf maar te overtuigen.
There is always something happening, and it's usually right now