Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goodbye Lenin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Of er even een onderzoekje ingevuld kan worden: viewtopic.php?f=14&t=399606&start=#p27998584
Don't waste your time or time will waste you.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
08-01-2018 21:30
Of er even een onderzoekje ingevuld kan worden: viewtopic.php?f=14&t=399606&start=#p27998584
Heb ik gedaan ik vind het fijn om mensen te helpen. Net als jij :)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 21:19
Alles moet Duits zijn, maar ja, we verliezen de oorlog steeds. Er ist wieder da is heel leuk! Lola rennt ook.

Derrick!

Of Grusen aus Tirol

Je ziet wel dat ik nooit Duits heb gehad :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 21:11
Ik heb geen idee, maar ik neem maar geen risico. Die kinderen kijken privé de ernstigste horror, maar er zit in elke klas wel een kindje dat heel lief en fragiel en beschermd is.

Maar goed, ik zeur.
Troost je, een collega kreeg een hele boze moeder vanmorgen rauw op zijn dak. Kind lag al de hele vakantie wakker van die verschrikkelijke verhalen. Al dat oorlogsgedoe en doden... Reactie collega: "Ik ben bang dat de Tweede Wereldoorlog echt niet is op te leuken mevrouw"

Die Welle niets? De nieuwe versie dan
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 21:11
Ik heb geen idee, maar ik neem maar geen risico. Die kinderen kijken privé de ernstigste horror, maar er zit in elke klas wel een kindje dat heel lief en fragiel en beschermd is.

Maar goed, ik zeur.
Dan gaat die lekker op de gang zitten.

Als iets een nare film is, is het wel christiane F.
Moest ik verplicht als 12 jarige kijken. Het heeft absoluut een afschrikkend effect gehad.
Ik zag een tijdje terug een film over de RAF, ik dacht ook in het Duits. Was ook wel bijzonder. Iets met Ulrike in de titel
(Dead Kennedys)
lemoos2 schreef:
08-01-2018 21:35
Troost je, een collega kreeg een hele boze moeder vanmorgen rauw op zijn dak. Kind lag al de hele vakantie wakker van die verschrikkelijke verhalen. Al dat oorlogsgedoe en doden... Reactie collega: "Ik ben bang dat de Tweede Wereldoorlog echt niet is op te leuken mevrouw"
:HA:
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:

Moest ik verplicht als 12 jarige kijken. Het heeft absoluut een afschrikkend effect gehad.
Ik las het boek en vond het diep romantisch. Zelden betere reclame voor heroïne gelezen, of voor een bezoek aan de psychiater. Serieus
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
08-01-2018 21:38
Ik las het boek en vond het diep romantisch. Zelden betere reclame voor heroïne gelezen, of voor een bezoek aan de psychiater. Serieus
De film is echt anders. Dat seks voor een shot was voor mijn 12 jarige bleue ik echt indrukwekkend.
Of:

Das leben der anderen (koude oorlog), kebab connection (humor), punk Berlin 1982, Oh boy
KyloRen schreef:
08-01-2018 21:40
Die Welle was ook heel erg interessant, maar toch wel wat minder geschikt :proud:
Voor havo 4??? Serieus?
Moiren’ schreef:
08-01-2018 21:40
De film is echt anders. Dat seks voor een shot was voor mijn 12 jarige bleue ik echt indrukwekkend.
Kan ik me voorstellen. Los daarvan, ik heb altijd een wat ongezonde romantische aantrekkingskracht gevoeld voor de zelfkant en de zelfvernietiging. Nooit verder dan dromen gekomen, hoewel ik dichtbij een heroïne-experiment geweest ben. Maar een goede romanticus droomt en smacht van een afstandje :)
(Dead Kennedys)
lemoos2 schreef:

Die Welle niets? De nieuwe versie dan
Nou, dat bedoel ik dus.
Maar goed, weet je wat het is, ik hou zelf gewoon echt van een mooi gefotografeerde film, ik ben daar een beetje een snob in. Liefst roadmovies met veel te lange shots van lege wegen en dat er niets gebeurt, daar kan ik echt van genieten.
De films die jij noemde zijn ook leuk, natuurlijk. Maar in deze film speelt Aljoscha Stadelmann de hoofdrol en die vind ik zo leuk.
JollyRider schreef:
08-01-2018 21:44
Kan ik me voorstellen. Los daarvan, ik heb altijd een wat ongezonde romantische aantrekkingskracht gevoeld voor de zelfkant en de zelfvernietiging. Nooit verder dan dromen gekomen, hoewel ik dichtbij een heroïne-experiment geweest ben. Maar een goede romanticus droomt en smacht van een afstandje :)
O, ik ook. En er ook echt wel geweest. Alleen nooit de grens naar harddrugs over gestapt. Ik heb mezelf heel goed ingeschat :)
:hello:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
:jump:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Moiren’ schreef:

Eens. Ik vond het zo ongelooflijk triest. Ik wil niet met kinderen naar iets kijken wat zo duister is.
charlottew88 schreef:
08-01-2018 21:32
Heb ik gedaan ik vind het fijn om mensen te helpen. Net als jij :)
Wat zijn we toch goede mensen... altijd hulpvaardig. Daar kan menig ander nog wat van leren!
FiddlyDiddlyDoo schreef:
08-01-2018 22:01
Wat zijn we toch goede mensen... altijd hulpvaardig. Daar kan menig ander nog wat van leren!
Ja :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Probleem is dat ze in H4 soms nog 15 zijn, kun je als school problemen mee krijgen wanneer je een 16+ film opzet.
En Das Experiment? Of is die ook 16+?
KyloRen schreef:
08-01-2018 22:11
Ook een goede film.

Goh, ik heb wel veel films gekeken met Duits, bedenk ik me zo. Ook wel films die 16+ waren. :whistle:
Helaas heb je in elke klas wel van die klikspaantjes die het thuis vertellen aan hun oh zo verantwoordelijke ouders die dan een mail sturen naar de directie.
Jullie zijn lieve, behulpzame forummers, laat niemand jullie iets anders vertellen.
KyloRen schreef:
08-01-2018 22:18
En dat zijn dan dezelfde ouders die hun kinderen wel schietspelletjes laten spelen, zeker? :proud:
Nee zijn altijd de brave tutjes die de boel verlinken
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 22:17
Jullie zijn lieve, behulpzame forummers, laat niemand jullie iets anders vertellen.
:flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven