Val op oudere vrouwen
dinsdag 2 januari 2018 om 18:07
Hallo allemaal!
Eerst en vooral beste wensen voor jullie
Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?
Bedankt alvast
Eerst en vooral beste wensen voor jullie
Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?
Bedankt alvast
woensdag 3 januari 2018 om 20:50
Is meer het "onbereikbare" denk ik wat het spannend / interessant maakt. Er zijn natuurlijk wel zéér aantrekkelijke rijpe vrouwen, maar dat waren ze als twintiger etc. dan waarschijnlijk ook al. De 'ervaring' is echt totale onzin. Een meisje kan net zo goed of beter in bed zijn dan een oudere vrouw. Als het op je pad komt hoef je geen nee te zeggen natuurlijk
maar echt iets missen doe je ook niet. Ik heb als twintiger mijn fantasieën meer dan eens waargemaakt maar een echte relatie aangaan had ik echt niet gedaan. Ik begrijp die jongens ook niet die met Bridget en Katja gaan, dat je er stiekem langsgaat begrijp ik nog wel, maar er een relatie mee aangaan, doe normaal. Tenzij het natuurlijk echte liefde is, dan zijn er geen regels.
woensdag 3 januari 2018 om 23:29
Meld ik mij hier even doordat ik soortgelijke vragen heb.
Ben 28 en val altijd al op "oudere" vrouwen, ouder als mijzelf.
Een goeduitziende vrouw met de juiste vormen op de juiste plekken is mooi maar onlangs kwam ik erachter dat dát nu niet voor mij altijd doorslaggevend is. Wat mij interesseert is het "volmaakte/volgroeide/volwassen" lichaam ipv een 20 jarig meisje, en veelal de manier van praten en denkmethodes ipv een 20 jarige bijvoorbeeld.
Zijn hier nu vrouwen met realistische ervaringen op gebied van serieuze relaties of puur de ervaring met jongere mannen tussen de lakens? Op TV komt heel wat voorbij maar de vraag is hoe realistisch het is.
Ben 28 en val altijd al op "oudere" vrouwen, ouder als mijzelf.
Een goeduitziende vrouw met de juiste vormen op de juiste plekken is mooi maar onlangs kwam ik erachter dat dát nu niet voor mij altijd doorslaggevend is. Wat mij interesseert is het "volmaakte/volgroeide/volwassen" lichaam ipv een 20 jarig meisje, en veelal de manier van praten en denkmethodes ipv een 20 jarige bijvoorbeeld.
Zijn hier nu vrouwen met realistische ervaringen op gebied van serieuze relaties of puur de ervaring met jongere mannen tussen de lakens? Op TV komt heel wat voorbij maar de vraag is hoe realistisch het is.
donderdag 4 januari 2018 om 00:08
Zelf is het voor mij nu een "droom" om eens iets met een oudere vrouw te hebben. Het gaat mij niet als 9vd10 mannen om het kwakkie te dumpen. Om bovengenoemde redenen maar ook als uitdaging, ik zou een vrouw dan graag zó erg willen verwennen dat zij het helemaal fan-tas-tisch vind.
Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat er oudere vrouwen naar bijv. als mij een 28 jarige jongeman liggen te hunkeren. Als in de zin van een relatie, tot een one night stand of tot vaste fuckbuddys? En om welke redenen dit dan zou zijn.
Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat er oudere vrouwen naar bijv. als mij een 28 jarige jongeman liggen te hunkeren. Als in de zin van een relatie, tot een one night stand of tot vaste fuckbuddys? En om welke redenen dit dan zou zijn.
vrijdag 5 januari 2018 om 18:08
Klinkt heel herkenbaar. Ik ben zelf ook 24 en heb tot nu toe 2x met een oudere man, tussen 35/45 gedatet, en dit bevalt mij zoveel beter dan mijn leeftijdsgenoten.. Naast dat ik oudere mannen qua uiterlijk opwindend vind, speelt levenservaring ook erg mee.
één van de 2 heb ik 'spontaan' leren kennen in cafe, de andere via internet.. qua tips kan ik je dus niet echt helpen.. succes
één van de 2 heb ik 'spontaan' leren kennen in cafe, de andere via internet.. qua tips kan ik je dus niet echt helpen.. succes
vrijdag 5 januari 2018 om 18:36
Klinkt erg creepyJamieJ schreef: ↑05-01-2018 18:08Klinkt heel herkenbaar. Ik ben zelf ook 24 en heb tot nu toe 2x met een oudere man, tussen 35/45 gedatet, en dit bevalt mij zoveel beter dan mijn leeftijdsgenoten.. Naast dat ik oudere mannen qua uiterlijk opwindend vind, speelt levenservaring ook erg mee.
één van de 2 heb ik 'spontaan' leren kennen in cafe, de andere via internet.. qua tips kan ik je dus niet echt helpen.. succes![]()
zaterdag 6 januari 2018 om 16:20
En ik denken dat je wilde weten of ie bij jou in de buurt woonde voor een kopje thee met wat lekkers....RosesAreRed schreef: ↑06-01-2018 15:56Ik vroeg waar je woont, Pieter, omdat mensen dan mee kunnen denken waar in jouw buurt een café of club is met wat ouder publiek.
zaterdag 6 januari 2018 om 16:25
JamieJ schreef: ↑05-01-2018 18:08Klinkt heel herkenbaar. Ik ben zelf ook 24 en heb tot nu toe 2x met een oudere man, tussen 35/45 gedatet, en dit bevalt mij zoveel beter dan mijn leeftijdsgenoten.. Naast dat ik oudere mannen qua uiterlijk opwindend vind, speelt levenservaring ook erg mee.
één van de 2 heb ik 'spontaan' leren kennen in cafe, de andere via internet.. qua tips kan ik je dus niet echt helpen.. succes![]()
zaterdag 6 januari 2018 om 21:58
Heyy JamieJamieJ schreef: ↑05-01-2018 18:08Klinkt heel herkenbaar. Ik ben zelf ook 24 en heb tot nu toe 2x met een oudere man, tussen 35/45 gedatet, en dit bevalt mij zoveel beter dan mijn leeftijdsgenoten.. Naast dat ik oudere mannen qua uiterlijk opwindend vind, speelt levenservaring ook erg mee.
maandag 8 januari 2018 om 00:32
Nee, dat is omdat die jonge jongens het alleen interessant vinden om hun piel er even in te stoppen. En als het alleen om seks gaat, wordt er ook door die dames gekozen voor wat ouder.
En dan kun je nog zo veel ervaring hebben, jonge jongens luisteren niet goed, denken te weten wat ze aan het doen zijn maar dat valt dan toch tegen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
maandag 8 januari 2018 om 00:34
Nee joh, omdat er geen gesprek mee te voeren is.
Bovendien gaat het alleen maar om rimpels swaffelen. En daarbij wil ik geen jongen die mijn kind had kunnen zijn in bed.
maandag 8 januari 2018 om 06:15
maandag 8 januari 2018 om 08:54
Als we héél eerlijk zijn (dwz: zich vrij voelen van sociale controle) kiezen vrouwen van diverse leeftijden de volgende mannelijke partners:
20 jaar:25jaar, 30:32, 40:39, 50:46, 60:50, 70:50 (bij benadering hoor)
Bij mannen naar vrouwelijke partners toe ligt dat enigszins anders:
20 jaar:21jaar, 30:21, 40:21, 50:21, 60:21, 70:21, 80:21, 90:21
Jongens (<25) die het met oude vrouwen (>35) willen doen hebben iets wanhopigs over zich. Natuurlijk snappen wij ook wel dat je je opties verruimt als je langere tijd droog staat, maar slechts weinig rijpere dames voelen zich gevleid door dit soort - richting geit verruimende - belangstelling, tenzij ze zelf al veel te lang droog staan natuurlijk.
20 jaar:25jaar, 30:32, 40:39, 50:46, 60:50, 70:50 (bij benadering hoor)
Bij mannen naar vrouwelijke partners toe ligt dat enigszins anders:
20 jaar:21jaar, 30:21, 40:21, 50:21, 60:21, 70:21, 80:21, 90:21
Jongens (<25) die het met oude vrouwen (>35) willen doen hebben iets wanhopigs over zich. Natuurlijk snappen wij ook wel dat je je opties verruimt als je langere tijd droog staat, maar slechts weinig rijpere dames voelen zich gevleid door dit soort - richting geit verruimende - belangstelling, tenzij ze zelf al veel te lang droog staan natuurlijk.
maandag 8 januari 2018 om 10:46
Dat rijtje is natuurlijk heel erg cliché maar bleek ook de uitkomst te zijn uit de database van een dating site. Geloven doe ik het maar gedeeltelijk. Ja, er zijn vast veel van zulke mannen maar nooit allemaal. Ik kan echt niet warm lopen voor een jonge vrouw die je dochter had kunnen zijn.HuLang schreef: ↑08-01-2018 08:54Bij mannen naar vrouwelijke partners toe ligt dat enigszins anders:
20 jaar:21jaar, 30:21, 40:21, 50:21, 60:21, 70:21, 80:21, 90:21![]()
Jongens (<25) die het met oude vrouwen (>35) willen doen hebben iets wanhopigs over zich. Natuurlijk snappen wij ook wel dat je je opties verruimt als je langere tijd droog staat, maar slechts weinig rijpere dames voelen zich gevleid door dit soort - richting geit verruimende - belangstelling, tenzij ze zelf al veel te lang droog staan natuurlijk.![]()
Vallen op oudere vrouwen kon ik ook maar niet als noodoplossing.
dinsdag 9 januari 2018 om 11:32
dinsdag 9 januari 2018 om 11:35
Hoeveel ervaring je ook hebt... je loopt minstens 20 jaar achter. En dat haal je gewoon nooit in.
dinsdag 9 januari 2018 om 11:58
Ik viel altijd op vrouwen die ouder waren. Mijn eerste serieuze relatie was 10 jaar ouder en mijn huidige vrouw is 4 jaar ouder. Ooit heb ik wat gehad met een vrouw die 20 jaar ouder was. Qua seks en interesses was dat een prima match.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 29 januari 2018 om 07:34
Ik heb nu ruim een jaar een relatie met een man die 14 jaar jonger is dan mij.
Het was voor alletwee niet de bedoeling een relatie aan te gaan maar we vinden elkaar te leuk. Wonen nu ook een paar maanden samen. Ik merk er eigenlijk niets van, het leeftijdsverschil.
We hebben elkaar via Tinder gevonden.
Het was voor alletwee niet de bedoeling een relatie aan te gaan maar we vinden elkaar te leuk. Wonen nu ook een paar maanden samen. Ik merk er eigenlijk niets van, het leeftijdsverschil.
maandag 29 januari 2018 om 09:04
Hoe oud is hij dan (ongeveer)?.Biekkie schreef: ↑29-01-2018 07:34Ik heb nu ruim een jaar een relatie met een man die 14 jaar jonger is dan mij.