Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 9 januari 2018 om 21:31

dinsdag 9 januari 2018 om 21:35
Gadverdamme, zo op een plaatje ziet die kaas er nog smeriger uit dan die smaakt.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 21:26Enn, 8102, het plaatjes plakken is gelukt. Duizend maal dank![]()
![]()
En geloof me, dat is een prestatie, van het plaatje.

dinsdag 9 januari 2018 om 21:47
Het lukt niet op mijn iPhone. Ik heb er zelfs een ICT man van mijn werk erbij gehaald. Die was met stomheid geslagen.Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 21:44Ouwe doos, heb je nou nog steeds die adblock niet gevonden?
Geen bijzonderheden
dinsdag 9 januari 2018 om 21:48
Ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 9 januari 2018 om 21:48
Doe even Roberto Blanco erbij!Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 21:45Ik ben nu trouwens via de Deutsche Schlagers bij Abba terecht gekomen, en ik geniet als een dolle!
Geen bijzonderheden

dinsdag 9 januari 2018 om 21:53
Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 21:50U vraagt, wij draaien!
https://www.youtube.com/watch?v=rv1QCDNZ8Vo
Geen bijzonderheden

dinsdag 9 januari 2018 om 21:53
Ik zat richting Malaga. Binnenland is prachtig hè!vrouwjagersma schreef: ↑09-01-2018 21:20Ik zat in een heel toeristisch strandoord, maar ik heb me prima vermaakt met reisjes door de binnenlanden, een bezoek aan Granada en Almeria, die richting dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 9 januari 2018 om 21:56
Ik wil ook nog een keer die kant op. In Fuengirola in een hotel en dan lekker in een Seat rijden.
We vonden het allemaal heerlijk. Aardige mensen, mooi landschap, in oktober heerlijk zwemmen in zee en met een koffer vol Desigualjurken voor de kinderen (mijn man vindt die zo mooi, ik weet dat dit forum er anders over denkt) terug naar huis.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:00

dinsdag 9 januari 2018 om 22:02

dinsdag 9 januari 2018 om 22:06

dinsdag 9 januari 2018 om 22:07
Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar niet deze hoor. Maar het allerliefste kaas van de marktLady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 21:35Gadverdamme, zo op een plaatje ziet die kaas er nog smeriger uit dan die smaakt.
En geloof me, dat is een prestatie, van het plaatje.

Don't waste your time or time will waste you.