Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:09
Oeh.. een kaaswinkel instappen, je adem inhouden en dan ineens heeel diep inademen...hmmmFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:07Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar niet deze hoor. Maar het allerliefste kaas van de markt![]()
dinsdag 9 januari 2018 om 22:10
Ik ga me al helemaal niet verdedigen.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 22:07écht, zo niks van aantrekken of op ingaan, want dat zou betekenen dat je iets te verantwoorden hebt en dat heb je absoluut niet. Vreselijk nare opmerking.
Maar ik ben gewoon een beetje ontdaan, dat mensen er zo op uit kunnen zijn om een ander te kwetsen.
Niet dat ik altijd zo'n lieverdje ben, maar als ik de neiging voel opkomen om gemeen te worden sluit ik het forum af.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 9 januari 2018 om 22:11
Daarom ga ik dus naar de markt. Frisse lucht en zo. Ben niet zo van de tenenkaasAna_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 22:09Oeh.. een kaaswinkel instappen, je adem inhouden en dan ineens heeel diep inademen...hmmm

Don't waste your time or time will waste you.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:12
Ik schrok ook hoor van die opmerking. Hij kwam over zoals de bedoeling was; om te kwetsen. En zo uit het niets; wat is je probleem denk ik dan.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:13
He bahFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:11Daarom ga ik dus naar de markt. Frisse lucht en zo. Ben niet zo van de tenenkaas![]()

dinsdag 9 januari 2018 om 22:14
Hoor je er niet bij?FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:13Zijn nieuwe mensen inmiddels alweer geaccepteerd op de napraat trouwens, of moet ik nog een tijdje koest? Ik wil er zo graag bij horen, snap je.
David Dunning
David Dunning
Dat is maar goed ook.

? Worden nieuwe mensen niet geaccepteerd? Nooit gemerkt.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:13Zijn nieuwe mensen inmiddels alweer geaccepteerd op de napraat trouwens, of moet ik nog een tijdje koest? Ik wil er zo graag bij horen, snap je.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:15
Ik lees dat ze chronisch vermoeid is en werkt. Dan kan ik me voorstellen dat ze een soort jaloers is op iemand als ik, die 'lekker' fulltime thuis mag blijven.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 22:12Ik schrok ook hoor van die opmerking. Hij kwam over zoals de bedoeling was; om te kwetsen. En zo uit het niets; wat is je probleem denk ik dan.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 22:15
Voor even dan. Morgen ben ik je opmerking weer vergeten!
dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
Jij zegt het. Ik heb het niet gemerkt.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 22:17
dinsdag 9 januari 2018 om 22:17
Is dat dan omdat je het me vergeven hebt of omdat je vier kinderen hebt die lopen te klieren?

dinsdag 9 januari 2018 om 22:18
De ballotagecommissie wil eerst weten wie je bent/was. Logisch.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:13Zijn nieuwe mensen inmiddels alweer geaccepteerd op de napraat trouwens, of moet ik nog een tijdje koest? Ik wil er zo graag bij horen, snap je.
Geen bijzonderheden

dinsdag 9 januari 2018 om 22:19
FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:17Is dat dan omdat je het me vergeven hebt of omdat je vier kinderen hebt die lopen te klieren?![]()

Dat was afgelopen vrijdag. Vandaag liepen ze weer keurig in het gareel.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:20
Nou, ik ben best sarcastisch aangelegd maar soms, heel soms betrap ik mezelf er op dat ik niet goed weet wanneer iets sarcastisch is en wanneer niet. Richting het einde van de vorige napraat werd er op een zeker moment gesproken over al die nieuwelingen, en toen voelde ik me wel een beetje aangesproken. Maar zeer binnenkort vier ik mijn eenjarig viva-jubileum met deze nick, dus dan vind ik dat het wel weer mag.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:21
Logisch, maar niet noemenswaardig hoor. Ik had een keer een topic geopend over een weigerpiemel en daar hele fijne tips gekregen. Enige reden dat ik niet verder ging met die nick was omdat ik mijn wachtwoord was vergeten, en inmiddels ook de nick zelf. Was geloof ik iets met kaas

Een, twee, in de maat. Anders wordt de juffrouw kwaad. Zoiets?Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 22:19![]()
Dat was afgelopen vrijdag. Vandaag liepen ze weer keurig in het gareel.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:22
Welkom!FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑09-01-2018 22:20Nou, ik ben best sarcastisch aangelegd maar soms, heel soms betrap ik mezelf er op dat ik niet goed weet wanneer iets sarcastisch is en wanneer niet. Richting het einde van de vorige napraat werd er op een zeker moment gesproken over al die nieuwelingen, en toen voelde ik me wel een beetje aangesproken. Maar zeer binnenkort vier ik mijn eenjarig viva-jubileum met deze nick, dus dan vind ik dat het wel weer mag.

En Solo, geen woorden voor. Nou, eigenlijk wel, maar ik heb geen zin in een ban.
Life is short. Eat dessert first.