Het leed dat Tinder (etc.) heet
woensdag 3 januari 2018 om 22:55
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
woensdag 10 januari 2018 om 18:35
Violettavalerie82 schreef: ↑10-01-2018 18:30Ik ga me even heel erg kwetsbaar opstellen: uitstellen van seks heb ik om heel eerlijk te zijn altijd gedaan met intenties om een ander aan me te binden. Nu ook weer, daar ben ik heel eerlijk in.
Het heeft niet perse met mijn behoeftes te maken, er is bij mij zeker lichamelijk vrij veel aantrekkingskracht. (En dat is er echt niet pas sinds gister)
En het slaapidee: misschien naïef , maar we hebben uitgesproken tegen mekaar dat we het fijn vinden om bij mekaar te zijn.
Mooi verder wat je zegt Winkje, dank je.
Uitstellen van seks om een ander aan je te binden is best begrijpelijk. Ik doe dat zelf niet om die reden, maar wel omdat ik de ander gewoon beter in wil kunnen schatten.
Als ik het zelf wil omdat de stemming er naar is, prima, mijn keuze.
Wat ik niet wil is achteraf met een kater zitten omdat ik iemand als relatiemateriaal zag en later blijkt dat het de ander toch alleen maar om de seks ging.
Sommige mannen kunnen het mooi spelen.
woensdag 10 januari 2018 om 18:50
Zeker weten, maar dat wil niet zeggen dat ALLE mannen zo zijn en dat we ze op 1 hoop moeten gooien.
Het was overigens mijn voorstel...
Ik heb ook een logeerkamer..
woensdag 10 januari 2018 om 18:52
Mijn eerste relatie was via tinder (niet lang geduurd).
De 2de date via tinder had mooie praatjes maar was uit op seks, ben erin getrapt (lesson learned).
Deze vrijdag mijn 3de tinderdate, dit keer rustig aan en we zien wel.
Ik geloof dat het kan.
Mensen met slechte intenties zijn er ook in real life, kwestie van filteren.
De 2de date via tinder had mooie praatjes maar was uit op seks, ben erin getrapt (lesson learned).
Deze vrijdag mijn 3de tinderdate, dit keer rustig aan en we zien wel.
Ik geloof dat het kan.
Mensen met slechte intenties zijn er ook in real life, kwestie van filteren.
'You can't always get what you want'
woensdag 10 januari 2018 om 19:26
Daarom probeer ik zoveel mogelijk tussen de regels te lezen. En wil ik iemand irl zien. Ware bedoelingen achterhalen is sowieso lastig. Gelukkig kunnen vrouwen nog redelijk op hun intuïtie vertrouwenKnuffelheks schreef: ↑10-01-2018 18:55Ik gooi zeker niet alle mannen op 1 hoop hoor, ik kijk alleen in sommige gevallen de kat wat langer uit de boom.
Mijn intuïtie blijkt redelijk accuraat.![]()
Seks vind ik een héél lastig onderwerp. Ik heb slechts één bedpartner gehad... Ik heb geen flauw idee wat ik van een andere man Jan verwachten. Maar goed, zover zijn we nog lang niet, eerst koffie! Plaats en datum staan, tijd en specifieke locatie volgen.
woensdag 10 januari 2018 om 19:31
ik heb het idee dat nieuwelingen altijd mega veel likes krijgen en dan (dus) ook veel matches.De_Cynicus schreef: ↑10-01-2018 17:23Ik snap het leven niett meer. Tinder is dood voor mij. Maar heb net 5 minuten een account aangemaakt met foto's op hot or not, en heb gelijk likes en berivhten. Wtf
dat wordt na een paar weken stukken minder. ja, of ik werd gaandeweg kritischer en likete zelf minder mannen - dat kan ook natuurlijk.
wanneer was de laatste x dat je iets voor het eerst deed?
woensdag 10 januari 2018 om 20:09
Dit even in algemene zin en niet mbt tot Violetta's verhaal:
Ik denk dat ik toch gewoon wat anders tegen seks en daten aankijk dan jullie
Misschien gewoon andere ervaringen gehad dan jullie. Ik denk ook niet zo stel in termen als seksspeeltjes of relatiemateriaal. Komt op mij een beetje over als waardeoordelen.
Uit mijn ervaring is en gewoon een enorme klik of niet. Uit twee one night stands zijn bij mij relaties uitgevloeid. Dat was echt in eerste instantie "een seksspeeltje" voor beide, maar de volgende ochtend bleek gewoon enorm gezellig!
En daarnaast is het toch helemaal geen schande dat een man graag seks met je wil? Zie het als een compliment, en geniet van je seksualiteit, (als je dat wil natuurlijk) maar maak het ook niet te groot en verbind er geen andere verwachtingen aan. Maar dingen lopen gewoon zoals ze lopen, naar mijn idee.
Ik denk dat ik toch gewoon wat anders tegen seks en daten aankijk dan jullie
Uit mijn ervaring is en gewoon een enorme klik of niet. Uit twee one night stands zijn bij mij relaties uitgevloeid. Dat was echt in eerste instantie "een seksspeeltje" voor beide, maar de volgende ochtend bleek gewoon enorm gezellig!
En daarnaast is het toch helemaal geen schande dat een man graag seks met je wil? Zie het als een compliment, en geniet van je seksualiteit, (als je dat wil natuurlijk) maar maak het ook niet te groot en verbind er geen andere verwachtingen aan. Maar dingen lopen gewoon zoals ze lopen, naar mijn idee.
winkje87 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 20:13
1.65% gewijzigd
woensdag 10 januari 2018 om 20:12
een hele kleine piemel? telt dat ook?
geen rampdate. hij had mij vooraf "gewaarschuwd" over het kleine formaat en beloofd dat hij een hele complete minnaar is.
nou, zijn piemel was inderdaad klein. ik voelde hem niet zullenwemaarzeggen. en zijn compensatie-skills... ach, middelmatig.
nog een verrassing, ook tijdens de seks. tijdens de eerste keer bleek dit een 'stille genieter'; hij was heel stil tijdens de seks. geen kreun, geen, zucht, geen grom, geen woord. dat vond ik al niet zo heel leuk; ik heb het liever iets vocaler.
ik was bezig met pijpen en opeens: bloep! mond vol met zaad. echt
ik kreeg al geen feedback terwijl ik bezig was, maar geen enkele aankondiging geven van je orgasme... ik vind het gewoon onbeleefd
en mind you, dit was onze eerste keer. hij wist niet of ik oraal ontvangen wel tof vind.
nog een verrassing. man had in zijn bio staan dat hij nogal huiselijk is.
hij bleek een handjevol psychologsche dingetjes te hebben. oa drempels om mensen te ontmoeten (daarom zat hij dus altijd binnen), angsten, was (deels) afgekeurd vw die psychologische dingetjes en nog wat zaken. dit kreeg ik allemaal te horen tijdens de date. tijdens het appen had hij al wel wat verteld hoor. tijdens het irl gesprek bleek het allemaal nog erger en veel omvattender.
nou was ik zelf nog aan het bijkomen van een nogal roerige periode in mijn leven. ik had dus helemaal 'geen plek' voor zulke ingrijpende verhalen van een ander.
was dus toch geen goede match.
we hebben vriendelijk afscheid genomen hoor. kan gebeuren. hoort erbij.
ik heb zelf ook gefaald als date
ik was niet zo heel erg onder de indruk van die man. maar ja, thuis blijven zitten is ook maar saai. dus toch een afspraak gemaakt. date was op een maandagavond, 3 weken later, dat kwam zo uit. maar uiteindelijk was ik die hele date vergeten. stom, ik had het nergens genoteerd.
ik vond al dat die man zo veel appte die dag
en ja hoor, op de date-dag: ik plof thuis op de bank met een hap eten. toen zijn berichten echt tot me doordrongen: "hoe laat denk je te arriveren, "zie ik je op de parkeerplaats of op het terras?".
hahaha, ik zei eerlijk dat ik het helemaal vergeten was. dat het wat mij betreft oké was om de hele boel af te blazen of op te schuiven. hij was net thuis vertrokken, wilde het laten doorgaan. het was voor mij maar 10 minuten rijden. dus toch heen gegaan.
was geen goede match. leuk gesproken met elkaar, maar geen enkele romantische of erotische prikkel.
ik vond het wel bijzonder dat hij de date liet doorgaan. als een man de date met mij zou zijn vergeten, zou ik het helemaal gecanceled hebben. kennelijk is er dan dus amper interesse. dat gold in ieder geval wel voor mij
woensdag 10 januari 2018 om 20:16
MarkSD schreef: ↑10-01-2018 17:41DIT.
Geloof mij nou maar; ook deze Tinderpiraat is op zoek naar een warm nestje. EENS
En in een mannenhoofd geldt de gouden formule: {Bij elkaar slapen = Neuken } EENS
Inderdaad werkt relaxed doen over seks als een Sexversneller; een in de praktijk bewezen methode. EENS
Dat is ook de reden waarom onze Cynicus zoveel moeite heeft; hij kan zijn geile bedoelingen niet geloofwaardig downplayen. En geen enkele vrouw wil als seksspeeltje gezien worden, zelfs degene niet die graag sexspeeltjes zijn. EENS
woensdag 10 januari 2018 om 20:28
ZeepBelle schreef: ↑10-01-2018 20:12een hele kleine piemel? telt dat ook?
ik was bezig met pijpen en opeens: bloep! mond vol met zaad. echt![]()
ik kreeg al geen feedback terwijl ik bezig was, maar geen enkele aankondiging geven van je orgasme... ik vind het gewoon onbeleefd![]()
en mind you, dit was onze eerste keer.
woensdag 10 januari 2018 om 20:30
Oh bah, dat zijn vast weer van die afgelikte boterhammen.De_Cynicus schreef: ↑10-01-2018 17:23Ik snap het leven niett meer. Tinder is dood voor mij. Maar heb net 5 minuten een account aangemaakt met foto's op hot or not, en heb gelijk likes en berivhten. Wtf
woensdag 10 januari 2018 om 20:32
Ik ben het wel met MarkSD eens met dat die jongen er waarschijnlijk van uit gaat dat er seks bij komt kijken,en dat hij dat graag wil. Aan jou of je dat erg vindt. Ik denk ook niet dat je zomaar iedereen op zijn blauwe ogen moet geloven dat het niet om seks draaitViolettavalerie82 schreef: ↑10-01-2018 18:214e...
Heb hem gisteren voor de 3e x gezien.
Ik weet overigens helemaal niet of ik zelf nog maanden wil wachten met seks.
Ik heb ook een lichaam met behoeftes...
Op het moment zelf volg ik mn gevoel, en ik kan vantevoren niet inschatten wat dat is.
Hij heeft overigens niet letterlijk gezegd dat het hem niet om de seks gaat, hij maakt steeds duidelijk dat hij in mij geinteresseerd is.
En van de andere kant, stel dat je lang wacht, het gaat lekker en het wordt echt wat maar na maanden uitstellen kom je er achter dat het in bed totaal niet klikt...
Dan kun je best spijt hebben dat je geen warenonderzoek hebt gedaan..
Ik neem zeker jullie advies in acht, bedankt ook daarvoor.
Ik heb echter in het verleden met dates steeds vreselijk te controle willen houden, dat heeft echt alleen maar voor frustraties gezorgd en dat vind ik echt zonde...
Ik laat het allemaal ff bezinken...
Thnx!
Heb je vaak dat je je veel meer gaat hechten aan iemand nadat je met hem naar bed bent geweest?
En zou je veel meer teleurgesteld zijn als het op niks uitloopt na seks, dan wanneer je dat niet hebt gehad?
Zou de gedachte 'ik ben stom/naief/makkelijk geweest' door je hoofd schieten als je wel seks met hem hebt en het bleek daarom te draaien voor hem?
woensdag 10 januari 2018 om 21:10
winkje87 schreef: ↑10-01-2018 20:09Dit even in algemene zin en niet mbt tot Violetta's verhaal:
Ik denk dat ik toch gewoon wat anders tegen seks en daten aankijk dan jullieMisschien gewoon andere ervaringen gehad dan jullie. Ik denk ook niet zo stel in termen als seksspeeltjes of relatiemateriaal. Komt op mij een beetje over als waardeoordelen.
Ik heb ook geen problemen met seks om de seks.
Ik heb problemen met mannen die doen alsof ze stapelverliefd op je zijn, dat ook gerust weken volhouden en dan na de seks nooit meer wat van zich laten horen.
Het is me niet vaak overkomen, maar ik heb er wel een bloedhekel aan.
Speel dan open kaart, kan ik zelf bepalen of ik je de moeite waard vind voor alleen seks, denk ik dan.
woensdag 10 januari 2018 om 21:14
Zo ik heb even lekker alles bij gelezen! Fijn dat we hier onze ervaringen kunnen delen met elkaar.
Ik wil ook nog wel even inhaken op het hele seksgebeuren. Meestal heb ik op de tweede date al seks met iemand. Gewoon, omdat ik daar zelf zin in heb en eerlijk gezegd ben ik dan ook altijd degene die het initiatief neemt....ik nodig de mannen thuis bij me uit en van het een komt het ander. Nu komt dat ook omdat ik de afgelopen maanden snakte naar seks, omdat de seks in mijn vorige relatie al veel te lang routinematig en zelfs vaak afwezig was. Kortom: ik beleefde even een seksuele revolutie en daar was ik helemaal oke mee.
Maar de laatste man met wie ik heb gedatet (die waarover ik vertelde en die ik heb gebeld om te zeggen dat ik niet meer verder wil daten), daar wilde ik bewust mee wachten. En toch is het 'al' op de derde date gebeurd. En of het echt zo is of niet: daarna vond ik hem anders, botter, bijdehand, alsof hij me had veroverd en hij geen moeite meer hoefde te doen. En daar heb ik toch wel van geleerd. Voornamelijk dat ik mannen in het vervolg gewoon niet meer meeneem naar huis omdat ik mezelf, hoe zal ik het zeggen, dan niet kan inhouden. Dus mind you: het zijn echt niet altijd alleen de mannen die op seks uit zijn. Wij vrouwen kunnen er ook wat van.
Ik besef me nu dat seks gewoon echt niet het belangrijkste is. Een tijdje heb ik er echt heel veel waarde aan gehecht omdat ik met mijn ex ons seksleven had verwaarloosd. Maar iemand oprecht leren kennen, weten hoe hij in het dagelijks leven is, of je je op je gemak voelt, dat is zó veel belangrijker voor op de lange termijn!
Ik lees ook van een paar hier dat ze gaan daten of aan het daten zijn met iemand die niet hun type is. Zoiets heb ik nu ook wel. Ben aan het Tinderen met een man die ik er best aardig uit vind zien, maar niet iemand is waar ik direct op val als ik hem in het wild tegen zou komen. Normaal val ik op de wat alternatieve jongens. Deze is dat niet, heeft op de foto's ook een pak aan etc. Ook zijn werk wijkt totaal af van wat ik doe. Maar weet je, wat maakt dat uit. Liefde valt niet te voorspellen. En ergens heb ik het gevoel dat het wel eens heel goed zou kunnen klikken in het echt.
Alleen wel jammer dat ik morgen een lang weekend naar Parijs ga (dat is op zichzelf natuurlijk helemaal niet jammer;) en hij daarna voor zijn werk naar Engeland. Dus daten moet even wachten. Maar geduld is een schone zaak! To be continued...
Ik wil ook nog wel even inhaken op het hele seksgebeuren. Meestal heb ik op de tweede date al seks met iemand. Gewoon, omdat ik daar zelf zin in heb en eerlijk gezegd ben ik dan ook altijd degene die het initiatief neemt....ik nodig de mannen thuis bij me uit en van het een komt het ander. Nu komt dat ook omdat ik de afgelopen maanden snakte naar seks, omdat de seks in mijn vorige relatie al veel te lang routinematig en zelfs vaak afwezig was. Kortom: ik beleefde even een seksuele revolutie en daar was ik helemaal oke mee.
Maar de laatste man met wie ik heb gedatet (die waarover ik vertelde en die ik heb gebeld om te zeggen dat ik niet meer verder wil daten), daar wilde ik bewust mee wachten. En toch is het 'al' op de derde date gebeurd. En of het echt zo is of niet: daarna vond ik hem anders, botter, bijdehand, alsof hij me had veroverd en hij geen moeite meer hoefde te doen. En daar heb ik toch wel van geleerd. Voornamelijk dat ik mannen in het vervolg gewoon niet meer meeneem naar huis omdat ik mezelf, hoe zal ik het zeggen, dan niet kan inhouden. Dus mind you: het zijn echt niet altijd alleen de mannen die op seks uit zijn. Wij vrouwen kunnen er ook wat van.
Ik besef me nu dat seks gewoon echt niet het belangrijkste is. Een tijdje heb ik er echt heel veel waarde aan gehecht omdat ik met mijn ex ons seksleven had verwaarloosd. Maar iemand oprecht leren kennen, weten hoe hij in het dagelijks leven is, of je je op je gemak voelt, dat is zó veel belangrijker voor op de lange termijn!
Ik lees ook van een paar hier dat ze gaan daten of aan het daten zijn met iemand die niet hun type is. Zoiets heb ik nu ook wel. Ben aan het Tinderen met een man die ik er best aardig uit vind zien, maar niet iemand is waar ik direct op val als ik hem in het wild tegen zou komen. Normaal val ik op de wat alternatieve jongens. Deze is dat niet, heeft op de foto's ook een pak aan etc. Ook zijn werk wijkt totaal af van wat ik doe. Maar weet je, wat maakt dat uit. Liefde valt niet te voorspellen. En ergens heb ik het gevoel dat het wel eens heel goed zou kunnen klikken in het echt.
Alleen wel jammer dat ik morgen een lang weekend naar Parijs ga (dat is op zichzelf natuurlijk helemaal niet jammer;) en hij daarna voor zijn werk naar Engeland. Dus daten moet even wachten. Maar geduld is een schone zaak! To be continued...
anoniem_361808 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 21:15
0.47% gewijzigd
woensdag 10 januari 2018 om 21:15
Ik heb dat nog nooit gehad eerlijk gezegd. Misleiding is natuurlijk nooit leuk.Knuffelheks schreef: ↑10-01-2018 21:10Ik heb ook geen problemen met seks om de seks.
Ik heb problemen met mannen die doen alsof ze stapelverliefd op je zijn, dat ook gerust weken volhouden en dan na de seks nooit meer wat van zich laten horen.
Het is me niet vaak overkomen, maar ik heb er wel een bloedhekel aan.
Speel dan open kaart, kan ik zelf bepalen of ik je de moeite waard vind voor alleen seks, denk ik dan.
woensdag 10 januari 2018 om 21:20
Ik heb geen idee Winkje.
Ik weet zelf nog niet eens of ik perse een relatie met hem wil nadat ik hem net een paar weken ken eerlijk gezegd.
Ik merk wel dat we een enorme klik hebben en dat ik me erg prettig bij hem voel. En als ik zijn woorden moet geloven is dat wederzijds.
Ik ga niet ontkennen dat ik het wel leuk zou vinden om EEN relatie te hebben (niet dat het perse hoeft, ik vind het alleen zijn ook wel leuk), en nogmaals het voelt goed maar ik vind het nog te vroeg om zeker te weten dat ik dat met hem wil.
En waar ik zelf op uit ben, daar kan ik dus nog geen zinnig woord over zeggen.
Ja ik hoop dat het leuk blijft tussen ons... (Dat is de voorwaarde voor mij voor een eventuele relatie, dat ik blij word van iemand)
Maar vooruit lopen op zaken vind ik echt niet nuttig.
En blijven slapen, ja noem mij naïef, maar dat is i.m.o toch niet automatisch seks.. (en ik ben er ook zelf nog bij he... Hij is trouwens gisteravond bij me geweest. Nergens op aangedrongen, is behalve een beetje zoenen niks gebeurd, we hebben het gewoon heel gezellig gehad)
Ik weet zelf nog niet eens of ik perse een relatie met hem wil nadat ik hem net een paar weken ken eerlijk gezegd.
Ik merk wel dat we een enorme klik hebben en dat ik me erg prettig bij hem voel. En als ik zijn woorden moet geloven is dat wederzijds.
Ik ga niet ontkennen dat ik het wel leuk zou vinden om EEN relatie te hebben (niet dat het perse hoeft, ik vind het alleen zijn ook wel leuk), en nogmaals het voelt goed maar ik vind het nog te vroeg om zeker te weten dat ik dat met hem wil.
Ja ik hoop dat het leuk blijft tussen ons... (Dat is de voorwaarde voor mij voor een eventuele relatie, dat ik blij word van iemand)
En blijven slapen, ja noem mij naïef, maar dat is i.m.o toch niet automatisch seks.. (en ik ben er ook zelf nog bij he... Hij is trouwens gisteravond bij me geweest. Nergens op aangedrongen, is behalve een beetje zoenen niks gebeurd, we hebben het gewoon heel gezellig gehad)
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 21:32
1.13% gewijzigd
woensdag 10 januari 2018 om 21:23
Vind dat je daar zeker een punt hebt, over dat je er altijd nog zelf bij bent.Violettavalerie82 schreef: ↑10-01-2018 21:20Ik heb geen idee...
Ja ik hoop dat het leuk blijft tussen ons... (Dat is min of meer een voorwaarde voor mij voor een eventuele relatie, dat ik blij word van iemand)
Als hij blijft slapen en jij vindt het gewoon heel prettig om een beetje te knuffelen, zoenen en echt te slapen, dan is dat toch prima?
Samen in een bed liggen zonder seks kan gewoon....
woensdag 10 januari 2018 om 21:26
Ik kan me heel erg vinden in jouw post, ik heb ook een relatie gehad waarin de seks erg slecht was, daarna ging ik er op zoek naar goede seks. Ach was een leuke tijd, nu iets meer behoefte aan wat meer dan alleen dat.chocolatenight schreef: ↑10-01-2018 21:14Zo ik heb even lekker alles bij gelezen! Fijn dat we hier onze ervaringen kunnen delen met elkaar.
Daarnaast val ik ook op alternatieve mannen
Was laatst dit aan het luisteren:
https://www.youtube.com/watch?v=jJ6K_f7oSdg
Ik vind hem en the school of life altijd hele interessante inzichten hebben
winkje87 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 21:49
1.62% gewijzigd
woensdag 10 januari 2018 om 21:28
woensdag 10 januari 2018 om 21:30
Sorry, ik lees deze reactie net pas.winkje87 schreef: ↑10-01-2018 12:33Wat lief van hem eigenlijk dat hij dat vroeg. Komt heel invoelend over.
Het nadeel is ook nog dat als je iemand zonder reden wantrouwt het vaak eenself fulfilling prophecy wordt.
Ten eerste, als je op zoek gaat naar bewijzen voor iets dan vind je ze vaak. Want je kan alles op verkeerde manieren interpreteren. Ten tweede, als iemand het gevoel heeft dat hij toch niet vertrouwd/gewaardeerd wordt is hij eerder geneigd om gekke dingen te doen. Want het was toch al niet goed.
Maar goed van je! Probeer het van je af te zetten of inderdaad eerlijk naar hem te zijn.![]()
Zo waar wat jij zegt..dank je!
woensdag 10 januari 2018 om 21:32
Mannen die los willen gaan is niet het probleem, maar doelbewust misleiden wel. Jammer als blijkt te zijn dat met leeftijd meer uitgekooktheid komt.Knuffelheks schreef: ↑10-01-2018 21:28Ik ben bijna 50, hoor het van single vriendinnen met regelmaat.
Misschien een leeftijdsdingetje, mannen die na een langdurig huwelijk alsnog los willen gaan ofzo?
woensdag 10 januari 2018 om 22:24
Dank voor het delen, dit is zo herkenbaar en inzichtgevend! Ik ga er zeker meer van kijken. Ken de School of Life en De Botton wel maar eigenlijk nooit iets gezien/gelezen.winkje87 schreef: ↑10-01-2018 21:26Ik kan me heel erg vinden in jouw post, ik heb ook een relatie gehad waarin de seks erg slecht was, daarna ging ik er op zoek naar goede seks. Ach was een leuke tijd, nu iets meer behoefte aan wat meer dan alleen dat.
Daarnaast val ik ook op alternatieve mannenMaar inderdaad uiteinelijk maakt het allemaal niet zoveel uit.
Was laatst dit aan het luisteren:
https://www.youtube.com/watch?v=jJ6K_f7oSdg
Ik vind hem en the school of life altijd hele interessante inzichten hebbenMoest daaraan denken mbt types waar mensen op vallen.
En ja, zo zie je maar weer: een relatie zonder seks is niet ideaal, maar seks zonder een relatie ook niet....
woensdag 10 januari 2018 om 22:51
Gerapporteerd voor trollen en op de man spelen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 10 januari 2018 om 22:54
Wat verwacht je? Als ze eerlijk zijn, denk je dat hun kans op seks dan niet wordt verlaagd? Dus als de enige kans op seks door te zeggen wat de vrouw wilt horen, dan doen ze dat.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 10 januari 2018 om 23:00
Tinder gaat precies zoals ik had verwacht, kut.
En bij hot or not is het meer oppervlakkig contact, of mensen negeren berichten.
Oftewel, gaat tot nu toe niet erg lekker. Ik geef het een week, en dan verwijder ik het.