iemand tips?

11-01-2018 18:55 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

dit is mijn 2de topic en ik had een paar vragen
het is net uit met me vriendin ze zegt en geeft aan niet zoveel gevoel meer voor mij te hebben.
nou moet ik ook eerlijk toegeven dat we beiden eigenwijs zijn. Morgen komt ze langs om lekker te eten en een filmpje te kijken ik denk eerlijk gezegd dat ze rust nodig heeft dus ik val haar niet teveel lastig heeft iemand tips voor morgen? zovan is zoenen een no go? of mag het best? moet ik het er weer over hebben hoe jammer ik het vind of dat totaal niet doen? er is de laatste paar dagen veel gezegd en we hebben onze fouten ook wel ingezien maar ze heeft geen gevoel meer niet meer zo verliefd als dat ze was maar nou appte ze net dat ze zin heeft mij morgen te gaan zien nou snap ik wel dat huilen niet moet en ook niet te veel zeuren om hoe jammer ik alles wel niet vind hoe het gelopen is maar wat kan ik wel doen?
anoniem_329181 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 18:57
27.39% gewijzigd
Raar idee van “uit”
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
11-01-2018 18:56
Raar idee van “uit”
heb het aangepast heb je misschien tips :)
Waarom een nieuw topic? Begrijp dat je andere topic ook vandaag gestart is en over hetzelfde gaat?
Verder: je had nooit moeten afspreken om te eten en filmpje te kijken met je (nog maar net) ex. Het is toch niet voor niets je ex? Richt je op accepteren dat de relatie uit is en dat doe je door afstand te houden en dus vooral niet samen af te spreken.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 19:15
2.18% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-01-2018 19:14
Waarom een nieuw topic? Begrijp dat je andere topic ook vandaag gestart is en over hetzelfde gaat?
Verder: je had nooit moeten afspreken om te eten en filmpje te kijken met je ex. Het is toch niet voor niets je ex? Richt je op accepteren dat de relatie uit is en dat doe je door afstand te houden en dus vooral niet samen af te spreken.
zij kwam met het idee en ze keek er naar uit
In je topic van vanmiddag vertelde je dat ze je als gewone vriend ziet.
Ik dacht altijd dat een uil een wijs dier is.. maar blijkbaar niet.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Zolang er niets leukers voorbij komt vermaakt zij zich nog even met jou...
moet je maar willen
Het is uit. Zoenen, seks, praten over de relatie die er was lijkt me dan nog raar. Zou het überhaupt niet willen, zo snel afspreken met een ex. Maakt het maar verwarrend.
Zeg die film-kijk-afspraak ("netflix & chill?") maar af.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
nja het zou allemaal kunnen maar een kans dat ze misschien toch twijfelt want dat doet ze wel ze vind het ook jammer en vervelend en ik weet zeker dat ze anders morgen ook prima andere dingen had kunnen doen dus dat ze dan langs wilt komen zegt toch wel wat
Hightower schreef:
11-01-2018 19:35
Zeg die film-kijk-afspraak ("netflix & chill?") maar af.
het is niet zozeer netflix and chill maar hoezo zou ik hem afzeggen ik ben bereid hier nog wel voor te knokken en ik neem aan dat als ze er echt klaar mee is ze morgen niet gelijk wou komen
Dus het is én uit én ze heeft geen gevoel meer voor je? Je mag wel een comedy opzetten dan.
meneeruil schreef:
11-01-2018 19:37
het is niet zozeer netflix and chill maar hoezo zou ik hem afzeggen ik ben bereid hier nog wel voor te knokken en ik neem aan dat als ze er echt klaar mee is ze morgen niet gelijk wou komen
Ze heeft het uitgemaakt. Daarom afzeggen. Niet als een bang konijntje in de koplampen gaan kijken en hopen dat ze terugkomt.
Zeer onaantrekkelijk!

Voor jou is het ervoor knokken. En hopen op iets.
Voor haar waarschijnlijk een avondje 'vertrouwd' TV kijken. En meer niet.
Tegenovergestelde verwachtingen dus. Dat is achteraf veel vervelender dan nu even door de zure appel heen bijten.
Daarom afzeggen.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
meneeruil schreef:
11-01-2018 19:37
ik neem aan dat als ze er echt klaar mee is ze morgen niet gelijk wou komen
Ze is niet meer verliefd zei je, en afspreken met een gewone vriend zoals jij kan altijd. Misschien is dit haar manier van jullie relatie nog even afronden.
Vaak weet je al heel duidelijk dat het nooit meer goed komt, dat er geen toekomst inzit, maar vind je het ergens toch wel sneu voor de ander. Of ze vindt je aandacht toch nog wel leuk en makkelijk, tot ze op iemand anders verliefd wordt.
Hightower schreef:
11-01-2018 19:43
Ze heeft het uitgemaakt. Daarom afzeggen. Niet als een bang konijntje in de koplampen gaan kijken en hopen dat ze terugkomt.
Zeer onaantrekkelijk!

Voor jou is het ervoor knokken. En hopen op iets.
Voor haar waarschijnlijk een avondje 'vertrouwd' TV kijken. En meer niet.
Tegenovergestelde verwachtingen dus. Dat is achteraf veel vervelender dan nu even door de zure appel heen bijten.
Daarom afzeggen.

ik snap je punt maar ze zegt zelf ook te twijfelen omdat we het wel leuk hadden misschien is rust eventjes wel goed maar dat het voor haar gewoon vetrouwd tv kijken is geloof ik niet want ik weet heus wel andere dingen te bedenken dan nu al met je ex geliefde een serie te kijken misschien wilt ze het rustig oppakken
Jij bent nog niet over haar heen en zij wel over jou. Het lijkt me wijs als je de afspraak afzegt, dit gaat alleen maar extra pijn doen
Bjort schreef:
11-01-2018 19:57
Jij bent nog niet over haar heen en zij wel over jou. Het lijkt me wijs als je de afspraak afzegt, dit gaat alleen maar extra pijn doen
Ik durf niet te zeggen dat zij over hem heen is. Als dat zo was, had ze meer tijd genomen om te leren tijd zonder hem door te brengen. Ze heeft een keus gemaakt. Dan moet ze zich daar ook aan houden. De spreekwoordelijke pleister moet er in 1x vanaf. Niet in korte rukjes om het haar vooral makkelijk te maken.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 20:00
12.19% gewijzigd
Afspraak afzeggen idd.

(En gebruik alsjeblieft hoofdletters en leestekens, dit is bijna onleesbaar.)
Life is short. Eat dessert first.
Je vraagt hier advies maar op alles heb jij een 'ja maar'. Lijkt me dus beter dat je het haar morgen allemaal zelf vraagt. Blijven gissen heeft geen zin.
Ana_Isabel2 schreef:
11-01-2018 19:59
Ik durf niet te zeggen dat zij over hem heen is. Als dat zo was, had ze meer tijd genomen om te leren tijd zonder hem door te brengen. Ze heeft een keus gemaakt. Dan moet ze zich daar ook aan houden.
Daar heb je wel een punt
Ana_Isabel2 schreef:
11-01-2018 19:59
Ik durf niet te zeggen dat zij over hem heen is. Als dat zo was, had ze meer tijd genomen om te leren tijd zonder hem door te brengen. Ze heeft een keus gemaakt. Dan moet ze zich daar ook aan houden. De spreekwoordelijke pleister moet er in 1x vanaf. Niet in korte rukjes om het haar vooral makkelijk te maken.
maar zouden we er morgen gewoon iets leuks van maken samen? en niet over het gezeik hebben althans ik niet maar als zij daar over begint dan kunnen we misschien kijken waar het missging? want ik weet even niet wat ik kan doen ze vertelde me dat ze er naar uit keek om mij te zien morgen dat is toch ook iets positiefs of is dit naief wat ik zeg
Bjort schreef:
11-01-2018 20:02
Daar heb je wel een punt
dus wat zou jij doen? morgen kijken hoe het gaat en elkaar de ruimte gunnen?
meneeruil schreef:
11-01-2018 20:06
dus wat zou jij doen? morgen kijken hoe het gaat en elkaar de ruimte gunnen?
ruimte gunnen, zeker niet afspreken
meneeruil schreef:
11-01-2018 19:15
zij kwam met het idee en ze keek er naar uit
Dan zeg je toch gewoon nee? :whut:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven