Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
donderdag 11 januari 2018 om 21:54
Simone was de enige die doorhad dat dat coördinaat gewoon op de spullen stond die ze hadden gekregen.
Ik vond de vraag waar in Kiev zijn jullie ook wel ietwat vreemd eerlijk gezegd. Als je er vanuit gaat dat iedereen in dezelfde stad is (wat altijd zo was en je dus logischerwijs aanneemt) is het toevoegen van de plaatsnaam aan de vraag wat gekunsteld.
Maar snap de uitleg van Liv ook wel.
Ik vond de vraag waar in Kiev zijn jullie ook wel ietwat vreemd eerlijk gezegd. Als je er vanuit gaat dat iedereen in dezelfde stad is (wat altijd zo was en je dus logischerwijs aanneemt) is het toevoegen van de plaatsnaam aan de vraag wat gekunsteld.
Maar snap de uitleg van Liv ook wel.
vrijdag 12 januari 2018 om 05:22
Dat Kiev vraag kan ook geregisseerd geweest zijn. De kijker moest natuurlijk ook op een gegeven moment weten dat ze allemaal ergens anders waren.
Het programma koos ervoor om dat niet aan het begin te vertellen, als in “dit is mol 2018 en we starten in verschillende steden”.
Het begon gewoon en ergens moet een moment komen dat de kijker dat als een super verrassing ontdekt. Hoeft niet. Kan even goed een Mol vraag zijn geweest, maar ik denk eerder geregisseerd.
Het programma koos ervoor om dat niet aan het begin te vertellen, als in “dit is mol 2018 en we starten in verschillende steden”.
Het begon gewoon en ergens moet een moment komen dat de kijker dat als een super verrassing ontdekt. Hoeft niet. Kan even goed een Mol vraag zijn geweest, maar ik denk eerder geregisseerd.
vrijdag 12 januari 2018 om 05:29
Zou kunnen. Toch vind ik raar dat ze niet zei waar zij zelf naar toe moesten. Hun hebben als enige duo twee keer gebeld met Art. En elke keer was het Stine die het voorstelde en dan doen alsof ze de beslissing aan Emilio overlaat.
vrijdag 12 januari 2018 om 10:03
Hypothetische onzin. Hele normale manier om ergens nadruk op te leggen.
vrijdag 12 januari 2018 om 13:52
Iedereen let op andere personen.Appeltje20-17 schreef: ↑12-01-2018 05:29Zou kunnen. Toch vind ik raar dat ze niet zei waar zij zelf naar toe moesten. Hun hebben als enige duo twee keer gebeld met Art. En elke keer was het Stine die het voorstelde en dan doen alsof ze de beslissing aan Emilio overlaat.
Nou heb ik dus de aflevering nu al 3 x terug gezien, maar dit is mij niet speciaal opgevallen.
Maar misschien zit ik al te erg in mijn Bella tunnelvisie.
zaterdag 13 januari 2018 om 14:00
Ik ook. Eigenlijk begint het dan pas echt. Ik verwacht vanavond of volgende week dat Ron ergens in een van de opdrachten terug te winnen is ofzo.
zaterdag 13 januari 2018 om 20:40
Zwartvlekje schreef: ↑13-01-2018 20:39Die komt niet zo heel slim over.
Maar goed, misschien is het een act.
Ik vind Simone wel heel erg fel.
Ik vind haar juist wel slim, had een vooroordeel maar dat is weg
zaterdag 13 januari 2018 om 20:44
Ja?
Misschien ben ik dan bevooroordeeld want ik vind haar wat dommig doen.
Edit. Bij deze opdracht zie je trouwens wel dat ze gewend is de leiding te hebben.
zwartvlekje wijzigde dit bericht op 13-01-2018 20:46
16.28% gewijzigd
zaterdag 13 januari 2018 om 20:50
Zwartvlekje schreef: ↑13-01-2018 20:44Ja?
Misschien ben ik dan bevooroordeeld want ik vind haar wat dommig doen.
Edit. Bij deze opdracht zie je trouwens wel dat ze gewend is de leiding te hebben.
Ja vorige week had ze heel snel door dat er aanwijzingen achterop stonden.