Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Arrow- schreef:
13-01-2018 14:49
Nee, niet gedanst. En hij raakte me op intieme plekken aan toen de anderen al weg waren. Ik hoop echt dat hij niet gelogen heeft en dat hij serieus is met zijn gevoelens. Ik neem aan van wel want als hij niet serieus was en het hem alleen om de seks ging dan had hij wel seks met me gehad. Waarom zou je alleen zoenen met iemand waar je niet iets voor voelt (behalve seksuele spanning)? Dan zet je je relatie onnodig op het spel.

Ik hoop dat Sterkte niet nodig is maar toch bedankt Framberry!
Oh wat een spannend feuilleton :flirting:
Labalade schreef:
13-01-2018 15:31
Oh wat een spannend feuilleton :flirting:
Je bent wel actief in dit topic voor iemand die het maar een onzin troltopic vindt van een gekke TO, Labalade!
Ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen... Blablablabla.
Oke, twee dan: sneu verhaal.
Dat zeg ik, je lult recht wat krom is.
'Ja, maar zij chat ook, dusse....'
'Ook nette mannen zijn niet perfect, dusse....'

Dat laatste heb je trouwens gelijk in want het zijn net echte mensen, alleen gebruik jij het in een context die jou verdomd goed uitkomt.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
13-01-2018 15:35
Dat zeg ik, je lult recht wat krom is.
'Ja, maar zij chat ook, dusse....'
'Ook nette mannen zijn niet perfect, dusse....'

Dat laatste heb je trouwens gelijk in want het zijn net echte mensen, alleen gebruik jij het in een context die jou verdomd goed uitkomt.
Oh, het is ook krom. Hij weet dat ook. Ik weet dat ook. Maar ik vind het goed dat hij op tijd gestopt is en het is allemaal wat minder krom omdat die vrouw dus ook niet heilig is. Ik vind het ook niet leuk dat hij nu met mij gezoend heeft terwijl hij al een vrouw heeft; ik heb liever een vrijgezelle man. Ik denk niet licht over vreemdgaan.
Hij neukt je niet.
Hij is nog bij zijn vrouw.
Hij voelt serieus wat voor je

:rofl:

Wat ben jij onwijs.
Moiren’ schreef:
13-01-2018 15:42
Hij neukt je niet.
Hij is nog bij zijn vrouw.
Hij voelt serieus wat voor je

:rofl:

Wat ben jij onwijs.
Is het lastig voor je om te begrijpen dat er ook mannen zijn die iets wel willen maar het niet doen, omdat ze niet hun vrouw willen bedriegen?

Dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor een ander kunnen hebben hoor Moiren.
Arrow- schreef:
13-01-2018 15:49
Is het lastig voor je om te begrijpen dat er ook mannen zijn die iets wel willen maar het niet doen, omdat ze niet hun vrouw willen bedriegen?

Dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor een ander kunnen hebben hoor Moiren.
Ja, Moiren!
Ik wens je veel succes met deze vreemdgaande parel met 4 kleine kinderen, TO! Dat wordt nog een lange zit.
In ieder geval is al je moeite om je tussen dat gezin te wrikken niet voor niets geweest! :thumbsup:
Arrow- schreef:
13-01-2018 15:33
Je bent wel actief in dit topic voor iemand die het maar een onzin troltopic vindt van een gekke TO, Labalade!
Dat klopt, ik hou van een goede soap! En deze heb ik vanaf het begin gevolgd en ja, dan ben je verslaafd he. Dan wil je toch weten hoe het afloopt na elke cliffhanger :fortune: :flirting: :heart:
Eigenlijk hoop ik dat de aanstaande ex nu snel een rol zal krijgen... zou ze boos zijn? Zou ze Hem eruit gooien? Of gaat ze TO proberen uit te schakelen door in sexy lingerie naar kantoor te komen? Owww ik ben zoooo benieuwd!! *wijn en kaasje erbij*
Arrow- schreef:
13-01-2018 15:41
Oh, het is ook krom. Hij weet dat ook. Ik weet dat ook. Maar ik vind het goed dat hij op tijd gestopt is en het is allemaal wat minder krom omdat die vrouw dus ook niet heilig is. Ik vind het ook niet leuk dat hij nu met mij gezoend heeft terwijl hij al een vrouw heeft; ik heb liever een vrijgezelle man. Ik denk niet licht over vreemdgaan.
Niet jokken, je bent in de zevende hemel. Als je liever met een (of hem als) vrijgezelle kerel had willen zoenen, had je het meteen af moeten kappen. Maar je bent verliefd en vindt het allemaal reuzespannend dus ga je er maar al te graag in mee. Best hoor, maar ga dan niet doen alsof je het niet leuk vindt en zo, want je zei net nog iets anders.
Labalade schreef:
13-01-2018 15:58
Eigenlijk hoop ik dat de aanstaande ex nu snel een rol zal krijgen... zou ze boos zijn? Zou ze Hem eruit gooien? Of gaat ze TO proberen uit te schakelen door in sexy lingerie naar kantoor te komen? Owww ik ben zoooo benieuwd!! *wijn en kaasje erbij*
Wat er precies bij hun thuis gebeurt kan ik hier niet melden, dat weet ik ook niet. Jammer voor je.
Grobbekuiken_ schreef:
13-01-2018 15:58
Niet jokken, je bent in de zevende hemel. Als je liever met een (of hem als) vrijgezelle kerel had willen zoenen, had je het meteen af moeten kappen. Maar je bent verliefd en vindt het allemaal reuzespannend dus ga je er maar al te graag in mee. Best hoor, maar ga dan niet doen alsof je het niet leuk vindt en zo, want je zei net nog iets anders.
Dat ben ik ook, maar ik bedoel dat ik me veel beter zou voelen als hij niet in een relatie zou zijn. Ik ben in de zevende hemel omdat ik verliefd ben op hem, niet omdat ik het vreemdgaan gedoe zo spannend vind. Want daar gaat het mij totaal niet om. Het gaat mij puur om hem! Ik doe liever deze dingen met hem zonder dat er nog mensen door gekwetst of voorgelogen worden.
Haha oja en dat ik hem als Hem aanduide in mijn post van gisteren, dat kwam door de drank.. Dan kan ik niet zo heel goed meer typen. Verbaast me nog dat het allemaal coherente zinnen waren met vrij weinig spelfouten :D Heeft helaas niks met Jezus te maken dames.
Arrow- schreef:
13-01-2018 16:00
Wat er precies bij hun thuis gebeurt kan ik hier niet melden, dat weet ik ook niet. Jammer voor je.
Oh ik heb geduld hoor, deze sage gaat vast nog wel even verder :heart: :popcorn:
Arrow- schreef:
13-01-2018 16:02
Haha oja en dat ik hem als Hem aanduide in mijn post van gisteren, dat kwam door de drank.. Dan kan ik niet zo heel goed meer typen. Verbaast me nog dat het allemaal coherente zinnen waren met vrij weinig spelfouten :D Heeft helaas niks met Jezus te maken dames.
Nou Ja, je aanbidt hem anders behoorlijk.
Arrow- schreef:
13-01-2018 15:28
Hij wil zijn vrouw gewoon niet onnodig kwetsen en begrijpt dat wat hij heeft gedaan niet goed is. Verder loog zij ook tegen hem over die chatgesprekken met die andere man dus zij is ook niet compleet onschuldig.
Dus liegen is ineens geoorloofd om je partner niet te kwetsen?
En dat is niet kwetsend voor zijn vrouw? Niet geniepig, achterbaks?

Ben benieuwd hoe je daarover denkt als dit op een dag jou overkomt.
better_sweet wijzigde dit bericht op 14-01-2018 02:33
1.14% gewijzigd
.
Arrow- schreef:
13-01-2018 16:02
Had Jezus er maar iets mee te maken, dan rustte er tenminste nog enige zegen op deze hele onderneming.

De man is getrouwd en hij heeft kinderen. Het is absoluut immoreel om enige vorm van amoureuze ondernemingen met deze man aan te gaan, tenzij je de expliciete toestemming van zijn partner hebt. Wat begrijp je daar niet aan?
Met spannend bedoel ik dat je het maar wat spannend vindt dat hij nu toenadering heeft gezocht.
vrouwjagersma schreef:
13-01-2018 16:06
Had Jezus er maar iets mee te maken, dan rustte er tenminste nog enige zegen op deze hele onderneming.

De man is getrouwd en hij heeft kinderen. Het is absoluut immoreel om enige vorm van amoureuze ondernemingen met deze man aan te gaan, tenzij je de expliciete toestemming van zijn partner hebt. Wat begrijp je daar niet aan?
Ik denk dat TO het niveau van deze algehele literaire reactie niet begrijpt.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 16:05
Nou Ja, je aanbidt hem anders behoorlijk.
Ik ben Christelijk opgevoed en ik snap wel wat je bedoelt met deze post maar aanbidden is voor mij toch wel heel iets anders.. Haha
:popcorn:

Afbeelding

Tast toe allen!
Don't waste your time or time will waste you.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 16:08
Ik denk dat TO het niveau van deze algehele literaire reactie niet begrijpt.
Ik vind het wel een héle mooie literaire reactie! Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Don't waste your time or time will waste you.
Better_Sweet: Quoten lukt niet dus dan maar zo. Liegen is niet geoorloofd nee maar hij kiest daar zelf voor, daar kan ik ook niks aan doen. Verder denk ik dat als hij bij haar weggaat dat het dan geen nut heeft om haar nog verder te kwetsen door te zeggen dat we eerder gezoend hebben.. Ik wil die vrouw helemaal niet kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven