Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Ehm, weet ik ook ff niet meer zo te zeggen, volgens mij naar mij toegaan en dan stuur bericht oid...? Grappig zeg dit, ik heb er ook gelijk een paar foto's opgezet! Krijg alleen die van mezelf niet scherp, vanavond thuis op het gemak nog maar eens kijken...
via mijn viva dan profiel bekijken en dan gene aanklikken die je wilt berichten en dan email versturen
Bericht sturen is gelukt! hahahaha...

Nu nog ff een foto proberen er op te zetten!
och jee, ik moet echt aan het werk hoor.... dit houd me teveel bezig! haha!

is het bij jullie ook zo'n heerlijk weertje, mooie blauwe lucht, zonnetje! doet me goed... :-)
Hey meiden,

Ben er nog hoor!

Voel me niet fit genoeg om achter laptopje te zitten.

Hele dag misselijk en ben zoooo moe. zelfs traplopen valt me zwaar.

Heb nog niet alles gelezen, maar ik zie in het schema dat Muca zwanger is!!! JEEEEEEEUH!

Gefeliciteerd meid!!

Trouwens Ugglover, mijn uitgerekend datum moet 19 okt zijn. Ik ga over 2 weken naar verloskundige en een week later krijg ik de eerste echo! joepie!

Hoe was het bij jou nvdp? Heb je al een echo gehad meteen? Lijkt me heel bijzonder!

Hoe is het met Jippie?

LNL-meiden: succes, ik duim voor jullie!
quote:xasi schreef op 24 februari 2009 @ 13:31:

trouwens was akka niet op ski vakantie, ugglover?

Hahahaha

Akka doet ech nie aan skiën!
akka wat balen dat je je zo slecht voelt! ze zeggen dat het alleen de eerste 3 maanden is, dus hopelijk is het snel voorbij.

sterkte
Hey Akka, ik begon me al zorgen te maken, gelukkig ben je er weer even. Klote meid, dat je je zo slecht voelt! Hang in there!!
quote:Mariska79 schreef op 24 februari 2009 @ 12:32:

@Akka: Had je mijn berichtje nog gelezen op welke middelbare school ik heb gezeten? Op welke heb jij gezeten?

Ik heb ook hyves. Ook onder mijn echte naam, want ik heet geen Mariska. Ik denk als mensen mij kennen en ze deze topic lezen ze meteen weten dat ik het ben.

Zijn er mensen die hyves gegevens uit willen wisselen?

Nee, heb ik niet gelezen... maar moet nog veel bijlezen. Wanneer heb je het erop gezet? ik ga zoeken! Mijn school begint met een T. zegt je dat wat?

Ik ook Hyves, maar dat zet ik liever niet op openbaar op het forum. Enig idee hoe we dat kunnen communiceren met elkaar zonder dat half NL mee kan lezen??

Goed om te horen dat jullie weekendje Londen zo geslaagd was! Houd vast dat gevoel!
Oké ik begrijp hoe het werkt! :-)

Voor de aagjes onder ons: Ik heb een foto in mijn profiel staan van mij en mijn liefje! Het bestand is te groot dus je ziet alleen ons hoofd, maar dat schept wel ff een beeld voor nu dacht ik zo.
quote:Ugglover schreef op 24 februari 2009 @ 16:36:

Hey Akka, ik begon me al zorgen te maken, gelukkig ben je er weer even. Klote meid, dat je je zo slecht voelt! Hang in there!!

Thanx!

Jullie zijn lieve forum vriendinnetjes!
@Akka: Sterkte!
@ugglover: Wazig fotootje.... hihihihi

Kunnen 'niet vrienden' ook je foto's zien??
aagje = tevreden!!

volgens mij kunnen alleen je friends je foto's zien....tenminste dat denk ik
@Xasi: Dat hoop ik.....
Wat leuk dat we onderling ook emails uit kunnen wisselen!

Ik heb net even gekeken, ik kan jouw foto zien Yaelle. Maar bij anderen (die (nog)geen vrienden zijn) kan ik geen foto's zien.

Don't worry!
Yaelle, leuke foto! Echt leuk om je "in het echt" te zien! Ik zal vanavond ff een duidelijke foto erop zetten.. ik snap niet waarom die van mij zo wazig is...
Hebben jullie tenminste een idee met wie jullie kletsen!

Kan natuurlijk ook enorm tegenvallen.......
yaelle, hoop je nou dat aagje echt tevreden is of dat de foto's niet te zien zijn.....hahaha
je kan dat zelf ook testen door uit te loggen en je eigen profiel te bekijken
Zooo, ben volgens mij wel beetje bijgelezen.

@Xasi: irritant dat je maar niet ongesteld wordt! Maar heb geduld, ik had een cyclus van 35 dagen. Dus of je wordt het nog óf je was te vroeg met testen.

Welke is je favo strand trouwens? (strikvraag)

@de rest: het klopt: zwangerschapsdementie bestaat echt! Ben nu alweer vergeten wat ik allemaal wilde vragen aan iedereen.. haha

@Futuremaman: optocht op maandag? Ha, betrapt! Er is maar

één stad in Brabant waar ze op maandag de optocht houden. Mooi, weten we dat ook weer.

@nvdp: wat fijn dat je zo'n jonge en enthousiaste VK hebt! Ik heb ook na zitten denken over zo'n waterbevalling, maar dat is vast lastig om te regelen? En de omstandigheden moeten het uiteraard toelaten.

Ik krijg waarschijnlijk ook een inwendige echo, maar vind het doodeng!

Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

Heb ooit een keer een inwendig onderzoek gehad met een ienieminie eendebekje en toch deed het pijn! Shit, raak nu al in lichtelijk in paniek als ik aan inwendige onderzoekend e.d. denk.

(er komen alleen piemels in mij!)

(oh god, hoe moet dat kind er ooit uit??)
@Xasi: Dat de foto's niet te zien zijn, hihihihihi

Foto is eraf geknalt, bestand te groot.... Als ik tijd heb zal ik het ff verkleinen en opnieuw proberen voor de nieuwe vrienden/aagjes onder ons
akka

inwendige echo stelt echt niks voor. t is een stokje met een condoom er overheen. ik heb ook altijd last van vogelbek, maar hier voel je niks van. het is zo dun en tja hoe zal ik het zeggen, t past gewoon beter dan dat rare vogelbekding.

dussss niet panieken, t komt goed...ook met de baby er uit krijgen....:-)

mijn favo strand is die ene hele mooie en relaxte, je weet wel met dat blauwe water en dat witte zand!
Wat leuk om zo ook vriendjes te worden hahahaha. Heb nog niemand goed op foto gezien alleen Xasi, maar dat is niet recht in het gezicht.

Ik stuur naar mijn vriendjes mijn hyves pagina, weet je alles over me hahahahaha. Svp niets opzetten over kinderen please!
@mariska: fijn dat je weer wat beter voelt. ontspanning doet echt goed! ik denk erover om mijn lief in april te verassen met een weekend londen. na jouw verhaal, heb ik er alleen maar meer zin in gekregen.

@xsasi: inderdaad lastig een lange cyclus. maar je hebt vast te vroeg getest. ik blijf duimen voor je.

@akka: balen dat je je zo rot voelt. lees overal wel dat je je de eerste drie maanden rot kunt voelen. sterkte!

ik ben gelukkig niet de enige met stress over hoe het allemaal moet straks. een vriendinnetje probeert me vast voor te bereiden en vertelt me ook de nare dingen die ik kan verwachten. ik hou me maar vast aan de positieve dingen. het schijnt dat hoe naar de bevalling ook was, je dat ook weer vergeet. misschien dat die zwangerschapsdementie nog even doorwerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven