Marokkaanse vrouwen ...
maandag 15 januari 2018 om 01:06
Ik ben geen marokkaan en begrijp wat je zo ongeveer bedoelt. Heel lang geleden heb ik 1 keer een Marokkaanse date gehad waarmee ik enkele maanden contact mee kreeg. Dit waren opeenvolging van vreemde gedragingen. Zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij 2 mobieltjes had (waaronder 1 met een lyca simkaart). Op de een of ander manier is dat populair? Zijn telefoon stond soms dagen uit.. waar hij wel altijd een smoes voor had. Als wij samen waren was zijn mobiel altijd verstopt. Liet soms weken lang niets horen en dan ineens bellen om af te spreken
tegelijkertijd werd hij wel boos als hij belde en ik kon even niet opnemen of als ik niet gelijk reageerde op zijn bericht. Wilde ook in mijn telefoon rondspeuren? ik heb er gauw een punt achter gezet.
Hoewel ze vast niet allemaal hetzelfde zullen zijn, begrijp ik je doorsnee omschrijving.
Hoewel ze vast niet allemaal hetzelfde zullen zijn, begrijp ik je doorsnee omschrijving.
maandag 15 januari 2018 om 11:46
Marokkaanse vrouwen zijn echt de beste scharrels voor de discrete Nederlandse man. Geweldig in bed, kunnen zich echt helemaal laten gaan omdat ze weten dat wij nooit uit de school klappen over hun gedrag en ze ook niet chanteren of veroordelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.