Mode & Beauty alle pijlers

Overknee laarzen.

13-01-2018 20:16 51 berichten
Ik ben overstag gegaan!

Na 1000en1keer verkondigd te hebben dat ik dergelijke laarzen niet mooi vind, niet zal kopen, ordinair vind ogen..........ging ik vandaag overstag nadat ik een paar heb gepast en he-le-maal in :heart: raakte.

Wat wil ik met dit topic? Ik wil dit wereldnieuws met jullie delen, van de daken schreeuwen en mijn blijdschap uitten.

En nu ga ik weer over tot de orde van de dag. :A:

C ya!
snoopylynn schreef:
14-01-2018 10:08
Heerlijk ordinair! Ik heb ze ook in het zwart en in vlammend rood met een naaldhak van 11 cm. Mannen vinden het over het algemeen ontzettend geil. Ik draag ze alleen met het uitgaan niet overdag ofzo.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Tja, toch is dat beeld dat jij schetst dus niet hetgeen ik tracht uit te stralen met die laarzen.
Leuk als mannen ze leuk vinden, niks mis mee. Echter ordinair en vlammend rood en naaldhak......dat is dan voor mij niet het plaatje dat ik voor ogen heb.

Ieder zijn of haar smaak he, dus geen kritiek op jou bij deze.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn echt prachtig Troeteltje! Ben jaloers!
Wat lief Yasna!
Troeteltje schreef:
14-01-2018 11:53
Kan het zo zijn dat jij het mooi vind en het daarom jouw aandacht trekt?

Dat is iets anders dan dat de drager om aandacht vraagt.
Vind dat bij knielaarzen heel erg bij de drager passen dus kan er niks over zeggen.
Ik heb vergelijkbare in het grijs :heart:
YouWish schreef:
14-01-2018 09:45
Ja ik lees dat je 1.80 bent dan vind ik het vaak heel mooi staan! Bij mezelf helaas niet met m’n 1.60 :( ben dan net zo’n lopende laars..
I feel you. Heb ook een paar, lijken net lieslaarzen. Man zat te gniffelen toen ik ze aantrok ("Ghe ghe, Klein Duimpje").
Afbeelding

Dus. Als zelfs onze koningin ze draagt, notabene in combinatie met een panterprintje is er niks ordinairs meer aan.

Ik hou ook enorm van overknees. Ik heb zwarte. En wil nog aubergine en grijze. Bij mij komen ze overigens ook tot onder knie, want 1.82. En voor een feestje combineer ik ze ook rustig met een netpanty zonder dat ik het ordinair vind. En ik vind best snel iets ordinair :).
lemoos2 schreef:
14-01-2018 16:22
I feel you. Heb ook een paar, lijken net lieslaarzen. Man zat te gniffelen toen ik ze aantrok ("Ghe ghe, Klein Duimpje").
Ik heb ook echt van die hoge, dus die echt dicht bij het kruis komen. Ik ben niet al te lang, wel lange benen. Ik ben er fan van.
Troeteltje schreef:
14-01-2018 11:56
Tja, toch is dat beeld dat jij schetst dus niet hetgeen ik tracht uit te stralen met die laarzen.
Leuk als mannen ze leuk vinden, niks mis mee. Echter ordinair en vlammend rood en naaldhak......dat is dan voor mij niet het plaatje dat ik voor ogen heb.

Ieder zijn of haar smaak he, dus geen kritiek op jou bij deze.
Nee, snap ik. Daarom draag ik ze tijdens het uitgaan want ik straal dan wel iets uit zeg maar. Niet ordinair maar wel sexy en geil. Dat vind ik zelf ook heel mooi op dat moment in die setting met de juiste kleding erbij. Nou moet ik ook zeggen dat het heel erg per vrouw verschilt hoe het staat. Zelf ben ik petit maar bij mij zeker geen klein duimpje effect, integendeel :proud:
Ja en?
made@kate schreef:
14-01-2018 17:12
Afbeelding

Dus. Als zelfs onze koningin ze draagt, notabene in combinatie met een panterprintje is er niks ordinairs meer aan.

Ik hou ook enorm van overknees. Ik heb zwarte. En wil nog aubergine en grijze. Bij mij komen ze overigens ook tot onder knie, want 1.82. En voor een feestje combineer ik ze ook rustig met een netpanty zonder dat ik het ordinair vind. En ik vind best snel iets ordinair :).
Mooi.

En jij ook lang. Overknee tot onder knie is geen overknee. Dat zijn hoge laarzen. Ander effect.
snoopylynn schreef:
14-01-2018 17:22
Nee, snap ik. Daarom draag ik ze tijdens het uitgaan want ik straal dan wel iets uit zeg maar. Niet ordinair maar wel sexy en geil. Dat vind ik zelf ook heel mooi op dat moment in die setting met de juiste kleding erbij. Nou moet ik ook zeggen dat het heel erg per vrouw verschilt hoe het staat. Zelf ben ik petit maar bij mij zeker geen klein duimpje effect, integendeel :proud:
Je straalt uit hoe je je voelt. Daar kan geen mens tegenop. ;)
Ondanks dat ik het inmiddels een afgezaagd trentje vind, vind ik het toch mooi. Niet bij iedereen. De een combineert het beter dan de ander.
Over leuke afgezaagde trentjes gesproken. Ik zie zowat iedereen hier met of zulke laarzen lopen en/of met een zachte pluche jas, maar ook daarbij, de een heeft een mooiere dan de ander en kan het beter combineren.
In ieder geval ben ik blij dat het straatbeeld niet meer zo gevuld is met broeken met gaten. Dat vind ik op een minder mooie (understatement) manier ordinair dan die laarzen. Ik snap helemaal waarom je dus om bent.
Ik vind het heel mooi maar ik draag het zelf niet omdat het mij niet goed staat. Ik ben daar vind ik te klein voor met mijn 1.57 meter.
Ik vind ze prachtig! En ik zie ze nog veel te weinig op straat. Zelf heb ik ze ook in een andere kleur maar zelfde model.
ik heb 2 jurkjes waar ze perfect bij passen, dus ben nog op jacht naar andere of wat rokjes.
enigste nadeel is dat ik dikke overknee kousen en een panty er onder aanmoet anders zakken ze af.
love them zou stiekem nog 1 paar willen :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle trends zijn subjectief. Niet alles staat iedereen.

Hetzelfde met luipaardprint. De een kan het hebben, de ander niet.

Rouge, lijkt erop dat je ge grote laarzen voor jouw benen hebt gekocht. Ze bestaan in diverse schachtmaten en zelfs met rijgveters en elastische benen.
Meer inspiratie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatste plaatje vind ik middelste foto, met korte short, erg leuk.

Dit vind ik zelf dus allemaal mooie combinatie.
Blondie456 schreef:
14-01-2018 19:14
Ik vind het heel mooi maar ik draag het zelf niet omdat het mij niet goed staat. Ik ben daar vind ik te klein voor met mijn 1.57 meter.
ik ben net zo klein en ik heb nu een paar die wat lager zijn , komen echt m ar net boven mijn knie uit, dat in combinatie met een kort rokje en dikke panty laat mijn benen (en mij ;-) ) juist langer lijken.

Ik ben ook echt fan!
Ik vind ze, mits mooi gecombineerd prachtig! Echter werken mijn korte, dikke worstbeentjes niet mee. Zijn die dingen niet heel moeilijk aan te krijgen?
balderdash schreef:
15-01-2018 10:20
Ik vind ze, mits mooi gecombineerd prachtig! Echter werken mijn korte, dikke worstbeentjes niet mee. Zijn die dingen niet heel moeilijk aan te krijgen?
Ligt er aan. Ik heb overknee laarzen die vrij losjes zitten, die trek je zo aan (zit wel rits in). En ik heb ander paar van leer, die zitten heel erg strak (hoort zo) en komen dus heel hoog, dat is wel wat lastiger aan trekken maar ook zo gebeurd hoor.
Ik vind zelfs gewone hoge laarzen niet mooi meer. Laarzen moeten minimaal op de knie zijn en nooit tot halverwege de kuit.

Ik merk wel dat overknee's van suede snel afzakken......
balderdash schreef:
15-01-2018 10:20
mwoah, ik heb een paar met enkel een rits bij je enkel, die heeft boven aan vetersluiting en dat gaat prima, helaas gaan mijn panty's kapot door de ringetjes bij de vetergaatjes dus die draag ik enkel over een skinny. Mijn andere paar heeft gewoon een rits van beneden tot helemaal boven (aan de binnen kant van je been) Beide zakken niet af.
Je moet er lengte voor hebben en wat heb je erbij aan.
Anders lijkt het er al gauw op van ik ga de sloot uitbaggeren.
Ik vind het hele mooie laarzen en absoluut niet ordinair. Afhangend van hoe je het combineert word het pas ordinair vind ik. En als ze bijv. rood en glanzend zijn zou ik het ordinair vinden. Maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook.
Ik ben vrij lang (1.85) en heb i.d.d. ook Overknee-laarzen.

De combi die ik bij mij heel mooi vind staan is het volgende:
- Zwarte overknee laars
- Rode maillot of pany
- Lederen hotpant
- Rode grovere trui.

Ziet er super uit en is verre van ordinair.
En .... nee er komt geen foto van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven