Seksklets, deel 60

vrijdag 5 januari 2018 om 19:43
Wat is het stil hier.
De operatie is gebeurd. De dokter heeft toch nog een deel kunnen sparen. (Als de uitslag van het weefselonderzoek goed is kan het hierbij blijven. Wel is de urinebuis stuk zodat ik vooralsnog met een katheter rondloop. Dit kan later wellicht worden hersteld.
Voor mij even geen orgasmes, mijn lief gelukkig wel
De operatie is gebeurd. De dokter heeft toch nog een deel kunnen sparen. (Als de uitslag van het weefselonderzoek goed is kan het hierbij blijven. Wel is de urinebuis stuk zodat ik vooralsnog met een katheter rondloop. Dit kan later wellicht worden hersteld.
Voor mij even geen orgasmes, mijn lief gelukkig wel

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 5 januari 2018 om 20:04
Hey baas!
Toch nog een klein lichtpuntje voor je.
Ik vind het knap dat je hier toch nog gewoon over sex komt kletsen. En er nog lol in hebt ook!
Hier is het al lang vrij stil. Veel vaste forummers zijn weg en de nieuwe komen en gaan. Jammer hoor.
Vaak staat een topic weken lang op de eerste pagina.
Ben van elende ook al andere pijlers aan het bezoeken.
En dan hopen dat ze je niet loepen... te veel over sex gekletst. Haha.
Toch nog een klein lichtpuntje voor je.
Ik vind het knap dat je hier toch nog gewoon over sex komt kletsen. En er nog lol in hebt ook!
Hier is het al lang vrij stil. Veel vaste forummers zijn weg en de nieuwe komen en gaan. Jammer hoor.
Vaak staat een topic weken lang op de eerste pagina.
Ben van elende ook al andere pijlers aan het bezoeken.
En dan hopen dat ze je niet loepen... te veel over sex gekletst. Haha.
de wereld wacht om ontdekt te worden

maandag 15 januari 2018 om 12:29
Een grote chaos, zoals gebruikelijk!
Soort van weer single, maar nog niet los. Geen idee op welke manier ik de draad weer op wil pakken. En dan nog de gewone dagelijkse pubershit, griepjes, enz...
Maar ik kom er wel weer uit, lukt eigenlijk altijd wel!

Soort van weer single, maar nog niet los. Geen idee op welke manier ik de draad weer op wil pakken. En dan nog de gewone dagelijkse pubershit, griepjes, enz...
Maar ik kom er wel weer uit, lukt eigenlijk altijd wel!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 15 januari 2018 om 13:52
De naam Zen zegt mij des te meer.
Tja Zen, ook jonge rozenknopjes raken uitgebloeid en verdort! *grinz* Nee hoor, ik ben happy, ietsje ouder, ietsje rustiger wellicht, de tijd van 3 minnaars tegelijk is wel voorbij. Denk ik.
Ik ben gevangen door mijn ooit minnaar, nu vriend. Maar het kabbelt niet, verre van.
Wauw Vlam, is het "echte" alweer voorbij? Je klonk er zo happy een poosje geleden. Nooit saai in Vlamland!

Tja Zen, ook jonge rozenknopjes raken uitgebloeid en verdort! *grinz* Nee hoor, ik ben happy, ietsje ouder, ietsje rustiger wellicht, de tijd van 3 minnaars tegelijk is wel voorbij. Denk ik.
Ik ben gevangen door mijn ooit minnaar, nu vriend. Maar het kabbelt niet, verre van.
Wauw Vlam, is het "echte" alweer voorbij? Je klonk er zo happy een poosje geleden. Nooit saai in Vlamland!
.
maandag 15 januari 2018 om 14:26
Dus bij jou lekker Rooss?
Nou... voorbij is ook weer een groot woord. Nog veel liefde, maar ik zie me niet oud worden samen met hem...
Te veel praktische bezwaren en botsende karakterdingetjes. Neemt niet weg dat hij heel leuk is en ik graag bij hem ben. Dus geen relatie, maar beiden moeite met elkaar loslaten. Weer opstarten zie ik niet gebeuren, hij het liefst wel. Ik denk dat ik het meer zie als een soulmate, maar niet als liefdespartner? Ik weet het ook allemaal even niet, is nog vers.
Nou... voorbij is ook weer een groot woord. Nog veel liefde, maar ik zie me niet oud worden samen met hem...

maandag 15 januari 2018 om 14:35
Ja, bij mij heel lekker.
Jeetje Vlam, oud worden met elkaar. Wauw, daar ben ik niet mee bezig eigenlijk. We hebben het nu leuk en we genieten nu. Vertellen elkaar nu hoe blij we met elkaar zijn en hoeveel leuker het leven met elkaar is dan zonder elkaar. Nu.
We zijn erover eens dat we beiden autonome, krachtige mensen zijn die voor elkaar kiezen om ons leven te verrijken, niet geboren uit noodzaak, afhankelijkheid of omdat de één de ander moet aanvullen. (in/opvullen dan weer wel maar dat ziet er heel anders uit
)
En wie over 5 jaar leeft mag dan ook zorgen.
Maar ik snap je wel. Je had andere verwachtingen waarschijnlijk. En zolang je beiden nog niet los wilt of kunt laten hoef je het niet te doen en probeer je een weg te vinden die werkt. Neem je tijd.
Jeetje Vlam, oud worden met elkaar. Wauw, daar ben ik niet mee bezig eigenlijk. We hebben het nu leuk en we genieten nu. Vertellen elkaar nu hoe blij we met elkaar zijn en hoeveel leuker het leven met elkaar is dan zonder elkaar. Nu.
We zijn erover eens dat we beiden autonome, krachtige mensen zijn die voor elkaar kiezen om ons leven te verrijken, niet geboren uit noodzaak, afhankelijkheid of omdat de één de ander moet aanvullen. (in/opvullen dan weer wel maar dat ziet er heel anders uit

En wie over 5 jaar leeft mag dan ook zorgen.
Maar ik snap je wel. Je had andere verwachtingen waarschijnlijk. En zolang je beiden nog niet los wilt of kunt laten hoef je het niet te doen en probeer je een weg te vinden die werkt. Neem je tijd.
.
maandag 15 januari 2018 om 14:53
Wij waren al bij het samenwonen beland hè? En bij bepaalde uitgesproken toekomstverwachtingen. Serieus, heel hard, heel snel. Ik denk zeker te weten dat ik dat niet wil. Dat ik niet datzelfde voel als hij. En dan voelt het als onoprecht om door te gaan zoals we deden... Daarbij... delen kan hij niet en de seks die ik zo graag heb kreeg ik niet. Dat was niet doorslaggevend trouwens, maar gaat wel meespelen als er ook andere zaken spelen. Maar ik vind het wel echt heel erg jammer.

maandag 15 januari 2018 om 16:35
maandag 15 januari 2018 om 17:52
Nope, geen pb.
Ik heb mijn emailadres net op het bdsm topic gezet!
Het klopt, je bent niet alleen in een relatie maar als samenwonen voor hem een voorwaarde zou zijn zou het in mijn geval een "nou dikke doei dan" worden. Er wordt niet gesamenwoont zolang er nog doorntjes thuis wonen en misschien wel helemaal nooit meer. Ik ben nogal verknocht aan mijn eigenste vaasje.....
Ik heb mijn emailadres net op het bdsm topic gezet!

Het klopt, je bent niet alleen in een relatie maar als samenwonen voor hem een voorwaarde zou zijn zou het in mijn geval een "nou dikke doei dan" worden. Er wordt niet gesamenwoont zolang er nog doorntjes thuis wonen en misschien wel helemaal nooit meer. Ik ben nogal verknocht aan mijn eigenste vaasje.....
.

maandag 15 januari 2018 om 23:52
[quote=Marana-- post_id=28025932 time=1516004494 user_id=360164]
Gek is dat, de naam Zen zegt me niet zoveel meer, maar die avatar die herinner ik me zeker nog wel
Marana, jouw naam komt mij ook niet bekend voor, heb je in het verleden onder een andere naam gepost?
Ik duik soms ineens onder om dan onverwacht ineens mijn hoofd weer boven het maaiveld uit te steken.
Hoewel het nu wel heel lang geleden was
Ik was verbaasd dat mn account nog gewoon werkte....
Gek is dat, de naam Zen zegt me niet zoveel meer, maar die avatar die herinner ik me zeker nog wel

Marana, jouw naam komt mij ook niet bekend voor, heb je in het verleden onder een andere naam gepost?
Ik duik soms ineens onder om dan onverwacht ineens mijn hoofd weer boven het maaiveld uit te steken.
Hoewel het nu wel heel lang geleden was
Ik was verbaasd dat mn account nog gewoon werkte....
dinsdag 16 januari 2018 om 00:02
Er moet niks kabbelen, liever niet. Het afgelopen jaar was bij vlagen een woelige waterval waar ik bijna in verzoop, we zitten nu in iets rustiger vaarwater maar de hoge baren mogen blijven hoor, graag zelfs!
Ik word gelukkig regelmatig geschud en bewogen.

.

dinsdag 16 januari 2018 om 12:33
Het gaat allemaal wel. Een zichtbare erectie zit er nog niet in. Inwendig voel ik wel erecties. En mijn mond en vingers werken nog steeds goed.
Binnenkort weer een kleine operatie om het herstel van de urinebuis te bevorderen. Loop nu met een katheter. Veel nadelen, maar het voordeel is dat je ‘s nachts je bed niet uit hoeft om te plassen

Voor mij helpt het wel om er over te kletsen. Ook op een min of meer anoniem forum.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)