Ben ik te jong??

16-01-2018 21:59 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bericht verwijdert
anoniem_362719 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 09:18
96.38% gewijzigd
Ik denk wat Hima denkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar nogmaals, waarom ben ik de enige oude zeur die wil weten of TO ook iets doet? School? Werk?
vrouwjagersma schreef:
16-01-2018 22:49
Maar nogmaals, waarom ben ik de enige oude zeur die wil weten of TO ook iets doet? School? Werk?
Nee hoor, ik ben ook benieuwd maar de vraag was al gesteld.... want zo handig is het niet om op je 20e te besluiten fulltime moeder te worden met een partner die eigenlijk nog niet wil. Meestal is de uitkomst niet zo positief.
vrouwjagersma schreef:
16-01-2018 22:49
Die werkt 36 uur. Zie op.
Moiren’ schreef:
16-01-2018 23:01
Die werkt 36 uur. Zie op.
Wauw. Ik moet echt naar bed nu.
Heel genant dit.
TO: doe maar wat jij wil!
Nouschi schreef:
16-01-2018 22:46
Ik denk wat Hima denkt.

Daar zijn we niet te oud voor he? :high5:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat je partner eerst zijn huidige opleiding maar es afmaken.
Dan kan je over 2 jaar nog altijd zien waar jullie staan en of je nog samen bent.

En zelfs als het daarna nog 3 jaar duurt ... ben je nog altijd maar 25.

Medicatie: Vraag advies bij je behandelend neuroloog.
En hou er rekening mee dat je dit van tevoren moet doen en niet op 't moment dat je al zwanger bent.

Je bent nog maar zo pril samen ... Bouw eerst maar een stevige relatie en "nest" voor dat kind.
Roffa38 schreef:
16-01-2018 22:42
Een kind kost zo’n 1000 euro per maand hoorde ik gisteren. Zijn jullie al zo stabiel? Los van hoe lang je samen bent-of eigenlijk, hoe kort.
Klinkt niet alsof hier al een stevige basis is!
1000 euro per maand? :-o heb wel redelijk hoge “bedragen” per maand gehoord maar nog nooit zo hoog.
Ik dacht en vond ook dat ik heel jong moeder wilde worden. Het duurde toen vier jaar voor ik zwanger was. Achteraf was ik daar heel blij mee. Ik had werk, in plaats van studerend. Een fijn huis. En geld=minder stress.

Het kán allemaal hoor. Maar wachten en daarmee stress reduceren kan ook.
Verstandige jongen eerst zorgen dat jullie beiden een goed inkomen hebben en langer zijn.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
violetskies schreef:
17-01-2018 00:09
Verstandige jongen eerst zorgen dat jullie beiden een goed inkomen hebben en langer zijn.

Ze zijn 18+ ik denk dat de groei er wel zo'n beetje uit is! En kleine mensen kunnen ook prima ouders zijn dus geen idee wat je hier mee bedoelt.
Roffa38 schreef:
16-01-2018 22:42
Een kind kost zo’n 1000 euro per maand hoorde ik gisteren. Zijn jullie al zo stabiel? Los van hoe lang je samen bent-of eigenlijk, hoe kort.
Klinkt niet alsof hier al een stevige basis is!

O_O Wat geef je je kind dan? Elke dag nieuwe merkkleding en biefstuk?
Dan zouden wij 3000 euro per maand kwijt zijn voor onze kinderen? Beetje overdreven, nietwaar? :facepalm:
LAgirl82 schreef:
17-01-2018 21:27
O_O Wat geef je je kind dan? Elke dag nieuwe merkkleding en biefstuk?
Dan zouden wij 3000 euro per maand kwijt zijn voor onze kinderen? Beetje overdreven, nietwaar? :facepalm:
Knap dat de kinderen van mensen in de bijstand ook gewoon groot worden. Die hebben niet eens 1000 euro te besteden :p.

Ik vind dat erg overdreven. Ik zie ook wel moeders die hun kinderen alleen in merkkleding steken, duurste spulletjes, dure kinderfeestjes, eigen iPads, enzovoort, maar dat is nog altijd een keuze.
Ja, je bent te jong.
Je zult het toch eens moeten zijn met je vriend..

Over epilepsie en zwangerschap: ik ben op dit moment zwanger en heb epilepsie. Ik gebruik medicatie. Dit is allemaal in overleg met de neuroloog gegaan. (Vorig jaar over gegaan op andere medicatie want de dosis van vorig medicijn werd te hoog en daardoor minder geschikt voor tijdens een zwangerschap). Tijdens mijn voeige zwangerschap ook medicatie gebruikt. (Uiteraard ook in samenspraak met neuroloog). Dus mijn advies: bespreek je kinderwens met de neuroloog :)
Nav__ schreef:
17-01-2018 21:37
Knap dat de kinderen van mensen in de bijstand ook gewoon groot worden. Die hebben niet eens 1000 euro te besteden :p.

Ik vind dat erg overdreven. Ik zie ook wel moeders die hun kinderen alleen in merkkleding steken, duurste spulletjes, dure kinderfeestjes, eigen iPads, enzovoort, maar dat is nog altijd een keuze.
Tja veel ouders rekenen de bruto kinderopvangkosten mee in hun berekening van wat een kind kost. Anderen de netto kosten en weer anderen rekenen ze mee bij de werkgerelateerde kosten.

Als bijstandsouder heb je sowieso geen opvangkosten voor je kroost dus hoe dan ook valt dan het bedrag het laagst uit.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 07:16
0.14% gewijzigd
ik hoorde het ook maar op het nieuws he. Vast weer nepnieuws :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven