Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:47
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! 
.
.
= hartje gezien
= goede 20-weken echo
--
grapjasje,
flipje2,
konijnhangoor -- 
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
.
.
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend/ Geboren |
Afspraken | Geslacht | |
Bijzonderheden |
| M10e (27) | eerste | 29 juni | Verrassing | | ||
| 003liesje (27/31) | tweede | 30 juni | Jongen | | ]||
| Kellster (26) |
Tweede | 1 juli | Jongen | | ||
| Nikkie1984 (?) | tweede | 2 juli | Jongen | | mk jul '17 | |
| Fl4urtje29 (?) | eerste | 2 juli | Verrassing | | NIPT was goed! | |
| suusjee (27/28) | eerste | 3 juli | ? | | ||
| Morgenstond (28/29) |
tweede | 3 juli | 13-mrt: controle | Jongen | |
|
| Mayajama (29/33) | eerste | 6 juli | Jongen | |||
| winterbaby (23/26) | tweede | 7 juli | Meisje | | ||
| snowgirl1 (32/30) | tweede & derde | 7 juli/ 21 februari | Jongens | | Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens | |
| LaTimo (33/35) | tweede | 8 juli | 20 weken echo datum nog niet bekend | Meisje | |
zwanger via IUI na 1 jaar mmm |
| engeltje86 (31) | derde | 8 juli | Meisje | | ||
| Energy08 (30/38) | tweede | 4 juli | Meisje | | ||
| Konijntje999 (29/34) | eerste | 9 juli | 25-feb: 20 weken echo | Jongen | | vmk aug '17 |
| Ineedyourlove (29/37) | tweede | 11 juli | Jongen | | ||
| Blue_Yoshi (32) | tweede | 11 juli | ? | | ||
| _butter_fly (30) | tweede | 11 juli | 28-feb: 20-wkn echo | ? | | NIPT was goed! |
| Mieremuis | eerste | 16 juli/ 10 februari | Jongen | | Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 |
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
dinsdag 16 januari 2018 om 09:35
Mieremuis ik had het natuurlijk ook al even via facebook laten weten, maar wat een ontzettend naar en verdrietig bericht.
Ik kan me goed voorstellen dat ondanks welke uitslag je ook krijgt het geen onbezorgde zwangerschap meer zal zijn en ook dat het nu best wel confronterend is om al die blije geslachtsecho berichten etc. voorbij te zien komen. Het drukt ons allemaal nog maar eens extra met de neus om de feiten hoe kwetsbaar een zwangerschap is.
Voor nu wil ik je heel veel sterkte en kracht wensen en hopelijk heb je veel steun aan de naasten om je heen. En bepaal voor jezelf of je het fijn vindt om ons via het forum op de hoogte te houden of dat je het juist fijner vindt om het forum even te mijden (beiden kan ik mij heel goed indenken) dikke knuffel
Ik kan me goed voorstellen dat ondanks welke uitslag je ook krijgt het geen onbezorgde zwangerschap meer zal zijn en ook dat het nu best wel confronterend is om al die blije geslachtsecho berichten etc. voorbij te zien komen. Het drukt ons allemaal nog maar eens extra met de neus om de feiten hoe kwetsbaar een zwangerschap is.
Voor nu wil ik je heel veel sterkte en kracht wensen en hopelijk heb je veel steun aan de naasten om je heen. En bepaal voor jezelf of je het fijn vindt om ons via het forum op de hoogte te houden of dat je het juist fijner vindt om het forum even te mijden (beiden kan ik mij heel goed indenken) dikke knuffel
woensdag 17 januari 2018 om 02:24
woensdag 17 januari 2018 om 12:10
Even een update... Gisteren de afspraak met de klinisch geneticus... Prettige vrouw, goede uitleg gehad. 29 januari de vruchtwaterpunctie en na ongeveer een week de uitslag... Als het kindje de trisomie heeft is het klaar, niet met het leven verenigbaar. Maar het kan ook nog een labfout zijn of dat het alleen in de placenta zit. Als de punctie goed is dan moeten we sowieso een heel goede 20 weken echo krijgen om te checken op afwijkingen, en als die goed is meerdere groei echo's omdat de placenta ook problemen kan gaan geven met als gevolg groei achterstand en vroeggeboorte. Mocht het allemaal op een fout berusten dan is dit dus heel veel onrust voor 'niks' , maar zo niet dan ben ik erg blij dat we hebben laten testen want ik ben er liever vroeg bij dan te laat....
woensdag 17 januari 2018 om 17:49
@ mieremuis
Wat heftig allemaal !
Wij hebben recent hetzelfde meegemaakt , alleen wel met vervelende uitkomst en uiteindelijk zwangerschaps beëindiging
Ik las stilletjes met jullie mee na 2 miskramen vorig jaar , ik was 7 juli uitgerekend Ik durfde nog niet goed mee te schrijven maar bij 13 weken een hele slechte echo Onze derde zwangerschap in een jaar die misgelopen is helaas
Ik probeerde je een pb te sturen maar dat lukt niet
Mocht je behoefte hebben dan kan je je contacten
Wat heftig allemaal !
Wij hebben recent hetzelfde meegemaakt , alleen wel met vervelende uitkomst en uiteindelijk zwangerschaps beëindiging
Ik las stilletjes met jullie mee na 2 miskramen vorig jaar , ik was 7 juli uitgerekend Ik durfde nog niet goed mee te schrijven maar bij 13 weken een hele slechte echo Onze derde zwangerschap in een jaar die misgelopen is helaas
Ik probeerde je een pb te sturen maar dat lukt niet
Mocht je behoefte hebben dan kan je je contacten
woensdag 17 januari 2018 om 18:05
Wat naar ook voor jullie Honing14! Ik snap dat je nog niet in de tabel durfde, ik heb er ook een beetje 'moeite' mee nu in zo'n 'gezond' topic, voor mn gevoel ben ik de zwangerschap alweer een stukje aan het wegstoppen ofzo, uit zelfbescherming...
Ik heb je eigen topic gevonden... ik kom daar wel ff mee schrijven
Ik heb je eigen topic gevonden... ik kom daar wel ff mee schrijven
donderdag 18 januari 2018 om 08:43
Honing, wat heftig ook om te lezen van jou. Ik hoop dat jullie onder deze verschrikkelijke omstandigheden wat steun kunnen vinden bij elkaar.
Mieremuis, was je bekend met het verhaal van flipje, die eerst ook in dit topic heeft meegeschreven? Zij heeft toen een eigen topic geopend en daar geloof ik veel steun aan gehad. Ik weet niet of dat iets is wat jou zou helpen, maar wil het je toch even meegeven.
Mieremuis, was je bekend met het verhaal van flipje, die eerst ook in dit topic heeft meegeschreven? Zij heeft toen een eigen topic geopend en daar geloof ik veel steun aan gehad. Ik weet niet of dat iets is wat jou zou helpen, maar wil het je toch even meegeven.
donderdag 18 januari 2018 om 15:26
@ Mieremuis Bedankt voor je reactie !
Ik hoop echt zo op een goede uitkomst voor jullie.
Jij hebt dus ook al een MA op je naam staan....
Zo verdrietig allemaal... Je gelooft bijna niet dat het bij sommige zo zonder problemen kan gaan.
Wij delen hetzelfde beroep Mieremuis, vandaar dat je me ook een beetje opviel in de Juli groep.
Nogmaals ik hoop echt op een goede afloop voor jullie
Mocht je contact willen, dan stuur je me maar een PB
Ik hoop echt zo op een goede uitkomst voor jullie.
Jij hebt dus ook al een MA op je naam staan....
Zo verdrietig allemaal... Je gelooft bijna niet dat het bij sommige zo zonder problemen kan gaan.
Wij delen hetzelfde beroep Mieremuis, vandaar dat je me ook een beetje opviel in de Juli groep.
Nogmaals ik hoop echt op een goede afloop voor jullie
Mocht je contact willen, dan stuur je me maar een PB
donderdag 18 januari 2018 om 15:37
Het is wat een gek gevoel de blije verhalen van de goede echo’s en verdrietige verhalen van Mieremuis en Honing
, zo door elkaar te laten lopen..
Maargoed ik ga nu wel even reageren op het nieuws van Snowgirl: wow twee jongens
gefeliciteerd! Vast flink aanpoten maar lijkt mij ook super leuk. Ook voor je eerste zoontje als grote broer! Ben je al aan het idee gewend? Aangezien je voorgevoel sterk twee meisjes waren?
Ik mag morgen voor de echo! Mijn voorgevoel zegt ook een jongen dus ik ben benieuwd of ik bij de overgrote meerderheid hier aan mag sluiten of dat wij juist een meidengezin worden
. We gaan met z’n drieën lunchen en dan de envelop openmaken om te kijken wat het wordt. Ben zo nieuwsgierig!
Maargoed ik ga nu wel even reageren op het nieuws van Snowgirl: wow twee jongens
Ik mag morgen voor de echo! Mijn voorgevoel zegt ook een jongen dus ik ben benieuwd of ik bij de overgrote meerderheid hier aan mag sluiten of dat wij juist een meidengezin worden
donderdag 18 januari 2018 om 19:41
Ook via hier wens ik je via sterkte mieremuis
Zoo wauw snowgirl. Dat zijn veel mannen in 1 huis. leuk leuk! Als de onze ook een jongen is,
hebben we er evenveel
Wordt nu wel heel nieuwsgierig hoor. Ik ga met m'n oudste nu aftellen. Die vroeg net voordat ik hem naar bed bracht al hoeveel nachtjes we nog moeten slapen tot we het weten. De schat
Geloof dat ik nu eindelijk ook wat meer energie krijg.
hoe gaat t met jullie en de kwaaltjes?
Zoo wauw snowgirl. Dat zijn veel mannen in 1 huis. leuk leuk! Als de onze ook een jongen is,
hebben we er evenveel
Wordt nu wel heel nieuwsgierig hoor. Ik ga met m'n oudste nu aftellen. Die vroeg net voordat ik hem naar bed bracht al hoeveel nachtjes we nog moeten slapen tot we het weten. De schat
Geloof dat ik nu eindelijk ook wat meer energie krijg.
vrijdag 19 januari 2018 om 11:25
snowgirl wat leuk!!!
Het worden steeds meer jongens hiero!
Hihihi
Toevallig zei ons zoontje gisteren tegen z'n neefje, mama heeft een baby in de buik, waarop neefje zei, echt waar??
Ja zegt zl een meisje
Hahahaha eerste keer dat ie dat uitspreekt! Zo grappig!
Ben benieuwd maandag avond!
Wat betreft de kwaaltjes moet ik zeker niet klagen. Alleen heel moe nog steeds. Als ik me echt oppak kan ik wel gewoon leuke dingen ondernemen hoor. Gelukkig.
Het worden steeds meer jongens hiero!
Hihihi
Toevallig zei ons zoontje gisteren tegen z'n neefje, mama heeft een baby in de buik, waarop neefje zei, echt waar??
Ja zegt zl een meisje
Hahahaha eerste keer dat ie dat uitspreekt! Zo grappig!
Ben benieuwd maandag avond!
Wat betreft de kwaaltjes moet ik zeker niet klagen. Alleen heel moe nog steeds. Als ik me echt oppak kan ik wel gewoon leuke dingen ondernemen hoor. Gelukkig.