slechte kwaliteit embryo- toch zwanger?

10-10-2008 22:08 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er mensen zijn die toch zwanger zijn geraakt nadat een behoorlijk slecht embryo was terug geplaatst?

De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..

Groetjes

Gliene
Ik voel al vanaf de terugplaatsing vanalles in m'n buik, dus ik vind het supereng nu de 12 dagen termijn bijna voorbij is. Ik denk steeds dat ik ongesteld word, of al ben (voelt ook hetzelfde als altijd de laatste dagen). Ik mag officieel woensdag testen trouwens... En die laatste paar dagen (vanaf het weekend zeg maar) zijn killing!!
Woensdag al! Das sneller dan ik dacht.

Je bent nu denk wel de dag voorbij dat het de vorige keren mis ging of niet?

Zegt tuurlijk niets, maar misschien kan het je iets gerust stellen.

Had verder ook al gereageerd bij de pilstoppers. *knuf*
oeh Dominica.. als ik de 12 dagen haal ga ik er een beetje vanuit dat het is gelukt... stiekem.. normaal gesproken zou ik dan al ongesteld zijn geweest!

Hoop het zo voor je!!

Toen ik zwanger was voelde het overigens net als enorm ongesteld worden. Was er ook van overtuigd, zelfs wat bloedverlies (en 2 wijntjes, sigaretje en tranen) maar de volgende dag plotseling niks meer! Bezwangerd!

ben nog zo in de wolken dat ik de spanning nog niet voel. Zal ongetwijfeld komen de komende weken!

Dag!!
Oei do! Spannend....zet m op!

x
Ik heb nog nooit eerder een terugplaatsing gehad, dus in die zin ben ik wel verder dan de vorige keer, Nala.

Maar volgens mij is het mis, voortekenen van ongesteldheid zijn inmiddels gearriveerd. (heb altijd bruinverlies vantevoren, nu dus ook)

(ik ben officieel in baalmodus )
Ook hier: Nee nee nee nee nee nee Dominica.

Hoop dat dit toch gewoon tekenen zijn van een zwangerschap.

Blijf ook stug doorduimen.

Denk veel aan je...
oh.. ik hoop zo van niet!!!

Ik blijf voor je hopen en duimen!

Liefs!
Bruinverlies is erger geworden, vanmorgen ook wat rood. Het duurt bij mij altijd een paar dagen vanaf de eerste tekenen tot ik echt ongesteld ben, maar ik ken m'n lijf, ik word ongesteld.
Ook hier ff een *knuf*
Bah. Ik denk aan je.

Gliene
hey Dominica. Hoe is het nu?

Over de eerste teleurstelling heen?

Hier alles goed. De week vliegt voorbij. Nog anderhalve week...
De echo was weer goed!

Het eerste wat we zagen was een bewegende Minimi. Vooral zijn/haar armpjes fladderden heen en weer. Geweldig om te zien!

Hartje klopte ook mooi en zagen zelf het ruggengraatje.

Alles zat er op en er aan.

Het is nu 4,5 cm lang.

Over 2 weken ga ik voor de laatste keer naar de IVF arts. Nu was eigenlijk al de laatste keer, maar ze wil ons graag nog een keer zien. Lopen toch al ruim een jaar bij hun, dus je bouwt toch een band op.

Heb ook al een afspraak voor bij de gyn. (want daar is het altijd zow druk) Die staat 2 1/2 week na de laatste afspraak bij de IVF arts. Dus de komende weken nog veel echo's!

Hoop dat jullie nu ook snel gaan volgen hoor. Kunnen we met z'n allen zo blij zijn. Gun het jullie ook van harte!
hey Nala!! Leuk hoor!! Lekker genieten van deze periode!

ga je straks stiekem kijken wat het wordt bij de 20 weken echo???
Jep dat gaan we zeker doen. En dan mag iedereen het weten. :-)
Gliene, hoe is het? Laatste weekje toch?

Wanneer mag je testen?
Volgende week maandag.

Vind het nu wel spannend worden hoor. Voel ook helemaal niets anders dan anders. Heb vorige week wel enorme darmkrampen en diarree gehad. Hoop dat dat niet heeft uitgemaakt. Ach, ik zal gewoon moeten afwachten.

dit is toch het lastigste gedeelte van de hele behandeling hoor!
Succes met wachten Gliene, lang duurt het hè?

Inmiddels gaat het hier wel weer oké. Van het weekend echt even een flinke dip, inclusief huilbuien, nu weer wat rust en in wachtmodus voor wat komen gaat.
Hier ook nog een dikke knuf voor je Dominica.

Gliene, lijkt me niet dat die diarree iets kan uitmaken.

Maar blijft spannend tuurlijk.

Hier gaat alles goed. Morgen alweer 12 weken.

Tijd gaat best wel hard.
Succes voor Gliene en een dikke knuffel voor Do!

Nala: supe, morgen alweer 12 wk~!

Hier niets nieuws....wachten tot ik op vakantie mag
hey Do,

Narigheid is het gewoon. Goed dat je er aan toe hebt gegeven dit weekend. tenminste dat denk ik, volgens mij moet het er toch uit. En nu? Heb je nog Cryo's?

Sophy, hoe is het met je moeder?? Kun je wel met een gerust hart op vakantie? Dat gun ik je echt, even lekker weg van alles en genieten! Hoelang duurt het nog?

Nala, 12 weken alweer! Heerlijk dat je door die eerste spannende periode heen bent. Ook geen klachten meer?

Zullen we vast een poule maken wat het wordt?

Mijn eerste ingeving: Een MEISJE!

Hier is het wel een beetje erg. Vannacht wakker geworden van buikkrampen. Ongesteldheidskrampen zeg maar. Heb ik altijd hoor een dag of 4 voor ik ongesteld word maar ik hoop gewoon zo dat het innestelingsscheutjes zijn ofzo. Bah, ben er veel te veel mee bezig. Vandaag ook zo'n waardeloze dag op het werk, veel plannen maar niks uit je handen kunnen krijgen. Nouja ik heb er maar een grapje van gemaakt. Morgen beter, maar dit is gewoon helemaal niks voor mij. Ach.. voor niemand natuurlijk!

Oja... en als ik opsta ben ik duizelig

En ik vergeet van alles, mijn toegangspas (al 2 dagen achter elkaar!!) mijn portemonnaie...

Zou ik??

Een vriendin zuchtte: 'Je klinkt in elk geval wel als een zwangere miep!!'

haha
oeh gliene dat herken ik nog wel idd, dat enorme kutgevoel als iets van een ongesteldgevoel op kunt zetten en dat alles dan ineens vreselijk gaat........zo'n machteloos gevoel bah! Meid, ik hoop dat het niets betekent, alleen natuurlijk dat je zwanger bent!

Dikke knuffel!

ik denk dat ik wel rustig op vakantie kan...het gaat nu wel goed...ik heb er ook echt heel erg veel zin in en heb het ook echt echt nodig!

Rustig aan meid!

x
Sophy, wanneer ga je op vakantie? En waar naartoe?

Gliene, ik heb weinig last van kwaaltjes, ga eigenlijk fluitend door die eerste 12 weken heen.

Ik heb vaak het idee dat we een jongetje krijgen. Over een paar weken weten we het!

Balen dat je je verder zo voelt. Je kan er weinig over zeggen he.

Kan alle kanten op gaan, maar ook de juiste hoor!

Nog ff doorbijten. Ga voor je duimen.
Gliene, nu wordt het spannend hè, nog een paar daagjes, dan mag je testen! Ik hoop zo voor je dat het gelukt is!

Sophy, fijne vakantie! (wanneer ga je en wanneer ben je weer terug?)
pff.. Geef mij maar wat anders te doen dan wachten;)

Vreselijk.

Ik voel alle klachten zoals anders voor ik ongesteld wordt. Vandaag zelfs heel licht bloedverlies maar tot op heden zet het nog niet door. Normaal als ik dit heb word ik de volgende dag wel ongesteld.

Maar... eerlijk is eerlijk, bij de eerste zwangerschap had ik precies dezelfde klachten dus het kan echt alle kanten op.

Morgen.. Dan merk ik het wel...

Ik ga eerst maar eens proberen te slapen. Dochterlief is nog steeds wakker! Die wil vandaag niet slapen..Van slapen word je moe zegt ze. (Knofje, maar dat leren jullie nog wel als jullie straks zelf kinderen hebben;))

Dag allemaal!
Gliene, hoe gaat het vandaag met je?

Je mag maandag testen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven