VRLK
dinsdag 24 februari 2009 om 13:26
Nou ja, ben weleens met de trein geweest. Als klein kind een keer met mijn ouders, als tiener met tienertoer, en een tijd terug een keer met Schorrie voor de lol. Maar verder nooit echt met een doel waar je op tijd moest zijn.
Hoe ik dat ooit gedaan heb? Alles met de bus en de fiets, tot ik op mijn (volgens mij) 22e mijn rijbewijs haalde. Nou woonde ik ook in een dorp zonder station, misschien scheelt dat. Ik ging met de fiets naar school (3 kwartier) en als het echt niet anders kon met de bus. Toen ik in Amsterdam op school zat ging ik ook met de bus. Het is echt mogelijk om je te vervoeren zonder trein .
Hoe ik dat ooit gedaan heb? Alles met de bus en de fiets, tot ik op mijn (volgens mij) 22e mijn rijbewijs haalde. Nou woonde ik ook in een dorp zonder station, misschien scheelt dat. Ik ging met de fiets naar school (3 kwartier) en als het echt niet anders kon met de bus. Toen ik in Amsterdam op school zat ging ik ook met de bus. Het is echt mogelijk om je te vervoeren zonder trein .
dinsdag 24 februari 2009 om 13:43
dinsdag 24 februari 2009 om 13:45
Ik heb geen rijbewijs en ga zo goed als nooit met de bus. Ik snap dat nooit zo goed, met de bus in je eigen stad. Alles in de stad doe ik met de fiets.
Wel veel met de trein, sinds ik Pebblo met rijbewijs heb minder.
Jarenlang ook dagelijks met treind naar werk, 5 jaar lang met de trein 4 avonden per week naar kunstacademie en ook vaak in weekend naar vriend(inn)en elders.
Pebbeltjes hebben ook al best vaak in de trein gezeten naar mijn ouders. Toen mama er nog was en ik niet zoveel werkte gingen we dan een dagje naar haar toe en haalde Pebblo ons na werk op.
Wel veel met de trein, sinds ik Pebblo met rijbewijs heb minder.
Jarenlang ook dagelijks met treind naar werk, 5 jaar lang met de trein 4 avonden per week naar kunstacademie en ook vaak in weekend naar vriend(inn)en elders.
Pebbeltjes hebben ook al best vaak in de trein gezeten naar mijn ouders. Toen mama er nog was en ik niet zoveel werkte gingen we dan een dagje naar haar toe en haalde Pebblo ons na werk op.
dinsdag 24 februari 2009 om 14:05
Oeoeoe, doe dat dan nu maar niet. Rustig aan doen en er maar even niet aan denken. Ook geen taarten maken dan maar en wél graag zondag weer beter zijn, dat zou fijn zijn . Mag je helemaal zel-luf met de auto .
Gaan we trouwens die vrijdag-avond HvS samen rijden (nu ik weet dat jij zo van rijden houdt... ik nl. niet zo , ik vind het niet erg hoor en ik kom overal, maar het is niet mijn hobby).
Gaan we trouwens die vrijdag-avond HvS samen rijden (nu ik weet dat jij zo van rijden houdt... ik nl. niet zo , ik vind het niet erg hoor en ik kom overal, maar het is niet mijn hobby).
dinsdag 24 februari 2009 om 14:10
Taarten ga ik nooit meer maken, ik stond net al op het punt al het spul weg te gooien.
Als ik er aan denk ga ik bijna over mijn nek. Jak.
HvS, ik rijd er graag heen met jou! Maar hoe laat wil jij weg? Als Harrie bij zijn moeder logeert, wat ik wel verwacht, dan wil ik uit het werk gaan rijden. Nou ja, even langs huis om spullen te halen maar dan weg. Ik heb werkelijk waar geen idee waar HvS ligt....maar ik kom vast wel langs jou!
O ja, eten moet ik dan ook nog. Misschien wel heel ondeugend bij de Mac!
Als ik er aan denk ga ik bijna over mijn nek. Jak.
HvS, ik rijd er graag heen met jou! Maar hoe laat wil jij weg? Als Harrie bij zijn moeder logeert, wat ik wel verwacht, dan wil ik uit het werk gaan rijden. Nou ja, even langs huis om spullen te halen maar dan weg. Ik heb werkelijk waar geen idee waar HvS ligt....maar ik kom vast wel langs jou!
O ja, eten moet ik dan ook nog. Misschien wel heel ondeugend bij de Mac!
dinsdag 24 februari 2009 om 14:19
Was je mislukte taart dan ook niet eetbaar Morrie? Had alleen gelezen dat hij niet gelukt was qua bekleden/decoreren geloof ik.
Ik vind het OV (de trein) vaak best prima. Oke, er is tegenwoordig wel altijd iets aan de hand bij de NS, maar ik vind sommige locaties (binnenstad Utrecht bijvoorbeeld, waar ik nog een poos heb gewerkt) zo'n ongelooflijke crime met de auto en parkeren dat ik de trein dan echt 100x beter vind dan de auto.
ik zit te wachten op een slome collega die mij een contract moet doorsturen dat ik moet beoordelen. Tot die tijd kan ik niet verder. Suffe ambtenaren.
Ik vind het OV (de trein) vaak best prima. Oke, er is tegenwoordig wel altijd iets aan de hand bij de NS, maar ik vind sommige locaties (binnenstad Utrecht bijvoorbeeld, waar ik nog een poos heb gewerkt) zo'n ongelooflijke crime met de auto en parkeren dat ik de trein dan echt 100x beter vind dan de auto.
ik zit te wachten op een slome collega die mij een contract moet doorsturen dat ik moet beoordelen. Tot die tijd kan ik niet verder. Suffe ambtenaren.
dinsdag 24 februari 2009 om 14:19
O, dat vind ik ook ok, eten onderweg ergens. Moet dus wel eerst werken he en nog naar huis. Verwacht niet dat jij eerder in mijn dorp bent dan ik toch? Of ga je dan heel vroeg uit je werk weg? Zou ik ook wel willen, maar heb nog helemaal geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Ben je dan ziek geworden van de taarten ofzo? Teveel zoetigheid?
Ben je dan ziek geworden van de taarten ofzo? Teveel zoetigheid?
dinsdag 24 februari 2009 om 14:48
Hij was zeer goed eetbaar, maar ik was al misselijk toen ik hem maakte en dat krijg ik niet uit mijn systeem. En als ik nu alleen al aan een taart denk, moet ik snel heel diep ademhalen om alles weer op orde te krijgen in mijn maagje . Net als de chocola met koffiesmaak die ik vrijdagavond at, toen was ik ook al misselijk. Dat ga ik ook nooooooit meer eten.
Eens even op routenet kijken naar HvS en reistijd enzo....
Eens even op routenet kijken naar HvS en reistijd enzo....
dinsdag 24 februari 2009 om 14:51
Hahaha, die plaats waar HvS ligt heeft echt een grappige naam!
Het is 2 uur rijden bij mij vandaan en ik kom langs jou Lien. Dus ik pik jou gewoon op.
Ik ga niet extra vroeg uit mijn werk denk ik, dus ik ben vast niet eerder bij jouw huis dan jijzelf . Spreken we tegen die tijd nog wel even goed af.
Het is 2 uur rijden bij mij vandaan en ik kom langs jou Lien. Dus ik pik jou gewoon op.
Ik ga niet extra vroeg uit mijn werk denk ik, dus ik ben vast niet eerder bij jouw huis dan jijzelf . Spreken we tegen die tijd nog wel even goed af.
dinsdag 24 februari 2009 om 16:13
Nou, 2 uur is wel lang he. Het is nog verder dan naar mijn schoonouders rijden, daar doe ik 1 uur en 3 kwartier over. En van mijn schoonouders naar HvS is het dan weer 40 minuten zag ik. Kan Harrie ff langskomen .
Moet wel ff met mijn auto langs de dealer want hij piept steeds en zegt dan: storing motor management systeem. Oid, de woorden kunnen ook in een andere volgorde staan..... Mijn dealer is alleen failliet, nu moet ik naar een andere.
Moet wel ff met mijn auto langs de dealer want hij piept steeds en zegt dan: storing motor management systeem. Oid, de woorden kunnen ook in een andere volgorde staan..... Mijn dealer is alleen failliet, nu moet ik naar een andere.
dinsdag 24 februari 2009 om 17:41
quote:Pebbles schreef op 24 februari 2009 @ 09:50:
Even over zondag...
Mille, ik ga denk ik gewoon met de trein naar Utrecht. Is makkelijk te bereizen vanaf hier, en dan spreek ik op CS sowieso met Lien af en loop samen met haar verder. Trein je mee?
Ja, gezellig! Ik had op LP al geschreven dat ik niet van plan was om een poging te doen mijn auto in centrum Utrecht te parkeren als er een trein op 1 minuut lopen vertrekt
Ik neem aan dat jij vanaf Centraal vertrekt, als je even zwaait stap ik een station later bij je in. Ik heb geen kortingskaart trouwens, jij wel?
Morrie, nog meer beterschap! Hopelijk ben je zondag weer helemaal fris en fruitig.
Bedden verschonen doen we hier eens in de twee weken, tenzij er reden is om het eerder te doen.
En nu moet ik eerst posten want op quotestandje kan ik niet teruglezen en mijn geheugen werkt even niet mee.
Even over zondag...
Mille, ik ga denk ik gewoon met de trein naar Utrecht. Is makkelijk te bereizen vanaf hier, en dan spreek ik op CS sowieso met Lien af en loop samen met haar verder. Trein je mee?
Ja, gezellig! Ik had op LP al geschreven dat ik niet van plan was om een poging te doen mijn auto in centrum Utrecht te parkeren als er een trein op 1 minuut lopen vertrekt
Ik neem aan dat jij vanaf Centraal vertrekt, als je even zwaait stap ik een station later bij je in. Ik heb geen kortingskaart trouwens, jij wel?
Morrie, nog meer beterschap! Hopelijk ben je zondag weer helemaal fris en fruitig.
Bedden verschonen doen we hier eens in de twee weken, tenzij er reden is om het eerder te doen.
En nu moet ik eerst posten want op quotestandje kan ik niet teruglezen en mijn geheugen werkt even niet mee.
dinsdag 24 februari 2009 om 17:46
Vrolijk, Mini heeft ondergoed van Name It wat ook behoorlijk smal valt en net een slag goedkoper is dan de merken die jij noemt. Hemdjes en/of boxershortjes voor 12,95 per 4.
En los te kopen, dus dan zit je niet met een veel te grote wijde onderbroek en een veel te kort hemdje erbij.
Ik heb vast iets gemist Athena, maar wat ga je dan allemaal voor drastische dingen doen bij de tandarts?? Klinkt niet gezellig in elk geval!
En los te kopen, dus dan zit je niet met een veel te grote wijde onderbroek en een veel te kort hemdje erbij.
Ik heb vast iets gemist Athena, maar wat ga je dan allemaal voor drastische dingen doen bij de tandarts?? Klinkt niet gezellig in elk geval!
dinsdag 24 februari 2009 om 17:53
Och, 't is op zich weinig bijzonders. Mijn tandvlees is in erbarmelijke staat sinds - met name - mijn 2e zwangerschap. Tandarts riep al tijden dat ik naar mondhyg moest gaan en had me ook al 3x doorverwezen, maar ik vond het dan weer tijdrovend, onzinnig, geldklopperij, gezeur, bladiebla. En de laatste keer kreeg ik me toch een preek. Dat ik dan wel een megasterk gebit kon hebben, maar dat ik nu echt moest gaan, anders had ik op mijn 50e een plastic eethoek (zijn vaste grap, ha ha ).
Dus dat is nu geschied. Boel moet goed schoongemaakt (getver, vind dat echt klinken alsof ik nooit mijn tanden poets) en ik moet voortaan elke avond flossen. Of nog beter: met van die ragertjes. Leuk, weer een nieuwe hobby erbij.
Dus dat is nu geschied. Boel moet goed schoongemaakt (getver, vind dat echt klinken alsof ik nooit mijn tanden poets) en ik moet voortaan elke avond flossen. Of nog beter: met van die ragertjes. Leuk, weer een nieuwe hobby erbij.
dinsdag 24 februari 2009 om 18:56
Flossen moet iedereen elke avond volgens mij. Ik ken alleen maar weinig mensen die dat ook echt doen. Ik ook niet. Heb alleen 1 plekje waar altijd vlees tussen blijft zitten, dat doe ik en voor de rest....ben ik te lui!
Ik heb net een halve pizza gegeten. Had er zo'n trek in! Knap blijkbaar toch al aardig op .
Ik heb net een halve pizza gegeten. Had er zo'n trek in! Knap blijkbaar toch al aardig op .