Uitgerekend 16-30 september
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!
= kloppend hartje!
= goede 20-weken echo!
Nora_r
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Schaapje1991 | 26 | Tweede | 14 september | |||
| Nusa | 30 | Eerste | 14 september | 27-02 2e echo | ||
| Vlammetje-1 | 32 | Tweede | 16 september | |||
| Jentelente | 28 | Tweede | 17 september | 23-02 eerste echo | ||
| Eftelingmeisje | 35 | Eerste | 19 september | |||
| Juffie6 | 26 | Eerste | 19 september | |||
| Muppet3640 | 36 | Eerste | 22 september | 19-02 eerste echo | ||
| Luca2017 | 28 | Eerste | 22 september | |||
| Elle_86 | 31 | Tweede | 23 september | 23-02 tweede echo | ||
| Poezels | 32 | Eerste | 23 september | 02-03 2e echo | ||
| Milov | 26 | Eerste | 23 september | |||
| Vievie_abc | 32 | Tweede | 23 september | 12-02 eerste echo | ||
| Nicole123 | 37 | Derde | 23 september | |||
| MKM92 | 25 | Eerste | 26 september | |||
| Bretnay | 28 | Derde | 27 september | |||
| Maeeo | 25 | Eerste | 23 september | 05-03 tweede echo | ||
| Millca | ?? | ?? | 29 september | |||
| Fala_1989 | 27 | Eerste | 30 september | 28-02 tweede echo | ||
| deanarys | 30 | Tweede | 30 september | 8-03 tweede echo | ||
| Nelle89 | ?? | ?? | 3 oktober |
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
vrijdag 19 januari 2018 om 16:30
Van een tweeling zou ik wel even schrikken zeg! Maar lijkt me ook wel heel erg gaaf (naast de spanning die het uiteraard ook met zich mee brengt).
Ik heb zo’n enorme trek in een tonijnpizza! Wat is dat toch met die hormonen, ik houd normaal helemaal niet van tonijn. Ik weet bij zoiets dus ook echt niet of het wel mag?
Ik heb zo’n enorme trek in een tonijnpizza! Wat is dat toch met die hormonen, ik houd normaal helemaal niet van tonijn. Ik weet bij zoiets dus ook echt niet of het wel mag?
vrijdag 19 januari 2018 om 19:19
vrijdag 19 januari 2018 om 19:48
Hier hoeft een tweeling ook niet perse, haha. Als het zo is dan is het zo, zal wel even schrikken zijn. Mijn nichtje en neefje zijn tweeling, maar weet niet of dat ook meespeelt.
@nicole123 dat boek nog niet gelezen. Wil het nog wel halen. Maar is dus de moeite? Bij prenatal hebben ze sowieso leuke boeken over zwangerschap voor papa's en mama's.
Ik heb wel al een 9 maanden invulboek gehaald om alles bij te houden.
Jullie al los gegaan met shoppen? Ik merk dat ik zelf nog niet zo goed durf.
@nicole123 dat boek nog niet gelezen. Wil het nog wel halen. Maar is dus de moeite? Bij prenatal hebben ze sowieso leuke boeken over zwangerschap voor papa's en mama's.
Ik heb wel al een 9 maanden invulboek gehaald om alles bij te houden.
Jullie al los gegaan met shoppen? Ik merk dat ik zelf nog niet zo goed durf.
vrijdag 19 januari 2018 om 20:18
@katootje, ja uit mijn 'panisch-heid' heb ik natuurlijk mama-maaeo gebeld, om te vragen of het oke was, en nog een half uur gegoogled, maar inderdaad, op een pizza mag het gewoon
hihi..
Leuk idee dat boek van 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'.
Ik had m al eens voorbij zien komen, maar wil m nu toch wel echt bestellen hihi.
@ Juffie, Ik heb twee dingetjes gekocht en iets besteld bij Koeka, maar meer durf ik tot nu toe niet te kopen.. Ben zo benieuwd naar de eerste echo!
Vandaag nog met de VK gesproken en die heeft me toch nog wel wat gerust gesteld. Toch wil ik blijven testen (wat uiteraard niet nodig zal zijn), maar 't voelt toch goed om iedere keer 't streepje te zien. Het is ook gewoon raar dat ik bij mezelf denk dat ik niet zoveel voel, terwijl ik juist heel veel voel (of mezelf aanpraat dat ik denk dat ik dat voel) '' pff.. heel vermoeiend om mij te zijn op dit moment haha, maar dan denk ik gewoon weer aan wat de VK zei en ben ik toch echt de gelukkigste vrouw op de aarde!
Leuk idee dat boek van 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'.
Ik had m al eens voorbij zien komen, maar wil m nu toch wel echt bestellen hihi.
@ Juffie, Ik heb twee dingetjes gekocht en iets besteld bij Koeka, maar meer durf ik tot nu toe niet te kopen.. Ben zo benieuwd naar de eerste echo!
Vandaag nog met de VK gesproken en die heeft me toch nog wel wat gerust gesteld. Toch wil ik blijven testen (wat uiteraard niet nodig zal zijn), maar 't voelt toch goed om iedere keer 't streepje te zien. Het is ook gewoon raar dat ik bij mezelf denk dat ik niet zoveel voel, terwijl ik juist heel veel voel (of mezelf aanpraat dat ik denk dat ik dat voel) '' pff.. heel vermoeiend om mij te zijn op dit moment haha, maar dan denk ik gewoon weer aan wat de VK zei en ben ik toch echt de gelukkigste vrouw op de aarde!
vrijdag 19 januari 2018 om 20:48
Wat toevallig, ik heb ook de hele tijd de gedachte zou het een tweeling zijn..! Zo grappig dat hier te lezen haha. Overigens nergens op gebaseerd ook geen knalstreep of zo. Vriend is wel één van een tweeling maar ja dat kan op mijn eisprong dus geen invloed hebben. Zou het wel heftig vinden vooral vanwege mogelijke complicaties wat jij ook zei vlammetje.
Tabel is mooi zeg!
Tabel is mooi zeg!
vrijdag 19 januari 2018 om 21:12
Gelukkig @maeeo!
Zojuist nog een test gedaan van een ander merk. Vandaag is mijn NOD...
De zwanger streep was er nog eerder dan de controle streep... Het is dus echt waar.
Het dringt nog niet echt tot me door. We hadden het totaal nog niet verwacht omdat vriend al een hele tijd aan de zware antibiotica zit... Ik vind het echt doodeng...
Zojuist nog een test gedaan van een ander merk. Vandaag is mijn NOD...
De zwanger streep was er nog eerder dan de controle streep... Het is dus echt waar.
Het dringt nog niet echt tot me door. We hadden het totaal nog niet verwacht omdat vriend al een hele tijd aan de zware antibiotica zit... Ik vind het echt doodeng...
vrijdag 19 januari 2018 om 23:14
@Roffa snap ik! Ik heb het mijn moeder op echt een stomme manier verteld, maar ik was zo blij dat ik haar direct heb opgebeld haha.. oeps! Gelukkig vond ze het niet erg en was ze gewoon super blij voor ons!
Ben heel erg benieuwd hoe de rest ook allemaal gaat reageren, ze vermoeden allemaal niets namelijk!
Morgen komt mijn zus langs en dan geef ik d' r een kaartje. Deze heeft de tekst: Ik moet je wat vertellen; en dan heb je zo'n kras vakje wat je met een muntje moet open krassen. Daar staat dan in: Je wordt tante!
Ben zo benieuwd ook naar de eerste echo!
Ben heel erg benieuwd hoe de rest ook allemaal gaat reageren, ze vermoeden allemaal niets namelijk!
Morgen komt mijn zus langs en dan geef ik d' r een kaartje. Deze heeft de tekst: Ik moet je wat vertellen; en dan heb je zo'n kras vakje wat je met een muntje moet open krassen. Daar staat dan in: Je wordt tante!
Ben zo benieuwd ook naar de eerste echo!
zaterdag 20 januari 2018 om 08:05
zaterdag 20 januari 2018 om 08:45
Haha, Wat grappig dat er meer mensen denken dat het een tweeling zou kunnen zijn. Mijn oma heeft een tweeling gekregen (zijn helaas een paar maanden na de bevalling overleden) en mijn moeder had in aanleg een tweeling moeten zijn, daar is iets mis gegaan. 4 nieren, 4 eierstokken en 2 plasbuisen. Om die reden moeten wij de 20 weken echo ook in het ziekenhuis doen.
Mijn vriend werd gisterochtend wakker en had gedroomd dat we een tweeling zouden krijgen. Hij was er niet perse blij mee geloof ik haha.
Ik denk het trouwens niet hoor.
Ik lees trouwens actief mee maar merk dat ik het reageren op iedereen wat lastig vind. Ik zal denk ik wat actiever zijn als we een fb-groep aanmaken.
Aankomende maandag de eerste echo, ik vind het heel spannend!
Wij hebben al zo vroeg de echo omdat ik ooit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Het risico is dan iets hoger dat dit weer gebeurd.
Ik hoop alleen dat we al wel een kloppend hartje gaan zien. Bij ons dochtertje waren we ook zo vroeg, en toen was er nog geen kloppend hartje. We hebben toen een week in onzekerheid gezeten...
Wat leuk dat sommige al aankopen doen! Ik durf het nog niet, wellicht na de eerste echo.
Mijn vriend werd gisterochtend wakker en had gedroomd dat we een tweeling zouden krijgen. Hij was er niet perse blij mee geloof ik haha.
Ik denk het trouwens niet hoor.
Ik lees trouwens actief mee maar merk dat ik het reageren op iedereen wat lastig vind. Ik zal denk ik wat actiever zijn als we een fb-groep aanmaken.
Aankomende maandag de eerste echo, ik vind het heel spannend!
Wij hebben al zo vroeg de echo omdat ik ooit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Het risico is dan iets hoger dat dit weer gebeurd.
Ik hoop alleen dat we al wel een kloppend hartje gaan zien. Bij ons dochtertje waren we ook zo vroeg, en toen was er nog geen kloppend hartje. We hebben toen een week in onzekerheid gezeten...
Wat leuk dat sommige al aankopen doen! Ik durf het nog niet, wellicht na de eerste echo.
zaterdag 20 januari 2018 om 09:45
Het zou wat zijn! Meerdere tweelingen in dit topic. Maken we er een meerlingen topic van! Ik hoop alleen wel dat ik dan degene ben met 1 hoor, anders heb ik in 1 klap drie kinderen! En dat had ik nooit zo voor me gezien eigenlijk.
Zonder gekheid, het kan altijd, de statistieken zitten er wel eens naast. Want in mijn vorige uitgerekend topic waren er veel vrouwen die bevielen voor de uitgerekende datum en veel die een hele snelle eerste bevalling hadden.
Spannend schaapje dat je al een echo krijgt! Ik hoop dat jullie een mooi hartje gaan zien!
Welkom Nora! Ook een dochter van 2 dus, hier ook! Super leuke leeftijd maar soms die driftbuitjes oh oh oh. Wat een kleine prinses kan het zijn.. we liggen regelmatig in een deuk om haar.
Hoe vind je het om er alleen voor te staan? Ik kan me voorstellen dat het best pittig is af en toe. Heb je veel mensen om je heen die je kunnen helpen?
Zonder gekheid, het kan altijd, de statistieken zitten er wel eens naast. Want in mijn vorige uitgerekend topic waren er veel vrouwen die bevielen voor de uitgerekende datum en veel die een hele snelle eerste bevalling hadden.
Spannend schaapje dat je al een echo krijgt! Ik hoop dat jullie een mooi hartje gaan zien!
Welkom Nora! Ook een dochter van 2 dus, hier ook! Super leuke leeftijd maar soms die driftbuitjes oh oh oh. Wat een kleine prinses kan het zijn.. we liggen regelmatig in een deuk om haar.
Hoe vind je het om er alleen voor te staan? Ik kan me voorstellen dat het best pittig is af en toe. Heb je veel mensen om je heen die je kunnen helpen?
zaterdag 20 januari 2018 om 10:34
Hey,
Ik ben gewend om het alleen te doen dus weet ook niet beter
maar als het moet heb ik lieve ouders die oppassen enzo.
Ik ben 28 september uitgerekend denk ik. Maandag bel ik het ziekenhuis waar ik zwanger ben geworden en dan plannen ze daar een vitaliteitsecho in. En dan wordt de datum misschien bijgesteld.
Driftbuien bij mijn tweejarige vallen reuze mee, daar heb ik geluk mee dat besef ik!
Mijn ouders en zus weten het al
ik kan slecht geheimen bewaren en vind het ook fijn dat als het mis gaat, ze me kunnen steunen.
Ik ben gewend om het alleen te doen dus weet ook niet beter
Ik ben 28 september uitgerekend denk ik. Maandag bel ik het ziekenhuis waar ik zwanger ben geworden en dan plannen ze daar een vitaliteitsecho in. En dan wordt de datum misschien bijgesteld.
Driftbuien bij mijn tweejarige vallen reuze mee, daar heb ik geluk mee dat besef ik!
Mijn ouders en zus weten het al
zaterdag 20 januari 2018 om 10:50
zaterdag 20 januari 2018 om 11:15
Gefeliciteerd dames!
Vind ik ook knap hoor Nora, dat je het alleen doet.
@fala1989 ik heb ook 7 februari de eerste echo. Ik voel ook niks, af en toe wat gerommel in mijn buik. Het is dat ik niet ongesteld ben geworden en er duidelijk een streep op de test staat, maar anders had ik niet geweten zwanger te zijn. Wel fijn natuurlijk om geen kwaaltjes te hebben, maar maakt me ook wel onzeker.
Vind ik ook knap hoor Nora, dat je het alleen doet.
@fala1989 ik heb ook 7 februari de eerste echo. Ik voel ook niks, af en toe wat gerommel in mijn buik. Het is dat ik niet ongesteld ben geworden en er duidelijk een streep op de test staat, maar anders had ik niet geweten zwanger te zijn. Wel fijn natuurlijk om geen kwaaltjes te hebben, maar maakt me ook wel onzeker.