Geld & Recht alle pijlers

Betaald enquêtes invullen

15-01-2018 23:14 79 berichten
Hey allemaal,

Ik heb nu al een paar keer iets gelezen over betaald enquêtes invullen. Bij sommige websites is dat dan in de vorm van kortingbonnen/cadeaukaarten en dergelijke. Andere zeggen wel echt te betalen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en voor welke organisatie/website is dat dan?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Maar dat heb je toch niet in die 3 weken verdiend? Waarschijnlijk heb je daar een paar maanden over gedaan en alles in 1x uit laten betalen. Of laat je elke maand alles uitbetalen?
..
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:36
99.57% gewijzigd
thee schreef:
22-01-2018 11:26
hoi
Mijn viva-mailadres is thee39@hotmail.com. Kan altijd een gokje wagen toch. Alvast bedankt!
Ik heb je aangemeld. Hopelijk krijg je snel bericht en val je in een doelgroep waar veel enquêtes voor zijn.
ik heb er een aantal bekeken, maar bij sommigen krijg je alleen punten als je via hun online shopt.
Dat kan maar via 1 site per aankoop, dus hoe kom je dan toch aan zo'n grote bedragen steeds?

en cashe kan ik niet vinden.
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:36
99.87% gewijzigd
Marana-- schreef:
22-01-2018 11:37
Ik vind het ook wonderlijk dat je bij thuiswerk niet over uurloon zou gaan nadenken. Alsof het ok is dat je bij thuiswerk een kwart van het minimum uurloon krijgt, omdat je het fijn op de bank kunt doen...
Precies. Fijn dat Mopje zoveel tijd investeert (1-2 uur per dag!!) om de enquêtes in te vullen als ze toch al op de bank tv ligt te kijken. Maar de dagen dat ik 's avonds thuis ben is minder dan de helft van de week en als ik dan thuis ben heb ik geen zin om weer aan het werk te gaan. Bovendien weet ik snellere manieren om hetzelfde geld bij elkaar te sprokkelen (bv schoonmaken bij iemand anders). Dan ben ik met 3 uur per maand klaar voor hetzelfde bedrag waar Mopje zo'n 45 uur nodig heeft.
Voor mij is het enquêtes invullen echt een hele kleine bijverdienste (wat ik al zei, misschien 50 euro per jaar) als leuk extraatje. Dan koop ik via bol.com artikelen die ik toch al nodig had (bv dierenvoer) en kan ik voor datzelfde geld iets leuks gaan doen :)
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:37
99.66% gewijzigd
Ja dan snap ik het beter Mopje, want dan is elke euro er weer één en het is vanuit de luie stoel te doen :)
.
98.04% gewijzigd
Toch vind ik het schandalig laag betaald, mensen zoals jij leveren echt zoveel info voor commerciële bedrijven, en daar staat zo weinig tegenover.
.
99.22% gewijzigd
Drie topics, drie keer dezelfde link. Je bent een spammer die verdient aan het door ons klikken op die linkjes. Ik staf je
.
0.00% gewijzigd
.
0.00% gewijzigd
Mopje, ik denk dat de post waar Marana het over heeft al is weggehaald :)
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:38
99.56% gewijzigd
.
97.06% gewijzigd
Ik doe mee aan:
- TNS Nipo: De duur en frequentie van enqûetes is goed te doen en meestal ook vanaf je telefoon uit te voeren (soms alleen laptop). Ik laat in airmiles of bol.com-bonnen uitbetalen. Toch een leuk extraatje dat je zomaar kan verdienen tijdens het op de wc zitten :hihi:
- Mijnkorting.nl Dit vind ik helemaal geweldig, ik hoef er niet eens iets voor te doen. Als je iets online koopt, en je opent de website via de Mijnkorting.nl website dan spaar je meestal rond de 2% over je aankoopbedrag. Vanaf €12,50 bij elkaar gespaard kun je het geld laten uitbetalen. De websites moeten wel aangesloten zijn bij mijnkorting.nl, maar dat zijn er een hoop.

Vroeger deed ik ook nog Opinionbar maar dat werd me teveel toen ik 40 uur per week ging werken.

Ondanks dat mijn partner en ik een bovenmodaal inkomen hebben, blijf ik het geweldig vinden om zo een gratis extraatje te verdienen.
Evenals meedoen aan lokale puzzels in krantjes waar je de antwoorden van kan doormailen en dan af en toe eens prijs hebt :cheer:

Wie het kleine niet deert...
Mopje74 schreef:
24-01-2018 00:42
Helemaal mooi. Des te meer onderzoeken blijven er voor mij over. :)

Bij de onderzoeken krijg je regelmatig de vraag of je nog aan andere onderzoeken mee doet, of hoe lang dat geleden is. Dat vul je dan ook naar waarheid in?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
99.23% gewijzigd
Zou iemand mij willen aan melden bij tns nipo?
huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
huishoudens met personen tot 35 jaar
huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
huishoudens met een niet-westerse achtergrond

bovenstaande zoeken ze bij TNS nipo, dus als je daar onder valt mag je me je mailadres wel pb'en.
himalaya schreef:
16-01-2018 05:08
Qassa en invotes enzo: daar moet je vask de nodige vragen invullen waar zij onderzoekstechnisch wl wat aan hebben, maar dan is het daarna vaak ‘u behoort niet tot de doelgroep’ en dan krijg je geen punten.
Bij het panel van Ipsos krijg je ook altijd een paar punten als je niet tot de doelgroep hoort.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Geen enquete site maar wel (deels) gratis producten proberen scoupy.com
@Myname1: nuttig om te weten welke mensen ze zoeken bij TNS Nipo, ik heb je een PB gestuurd!

Ik heb wel eens meegedaan met Euroclix en Moneymillionaire als ik het me goed herinner, maar ik werd gek van al dat geklik voor 1 cent per mail en de oneindige hoeveelheid meuk die mijn mailbox overspoelde. Die heb ik dus maar weer opgezegd (en daarna nog heel veel reclamemail gehad omdat ze mijn gegevens aan tig partijen hadden doorgegeven, flink spijt van gehad). Gewone, degelijke enquêtes, waarbij ik verder geen reclame krijg, dat zou ik op zich wel leuk vinden. Ik geef graag mijn mening en dat je er wat voor terugkrijgt is een mooie bijkomstigheid.

Verder doe ik online bestellingen via de site Shopkorting. Dan krijg je zo'n 1-5% korting en soms bij acties meer. Ook bij bijv AH bestellingen krijg je 50 cent korting en ook bij overstappen van bijv energieleverancier krijg je via hen een extra bonus. En als een nieuw lid zich via jou aanmeldt en er ook echt gebruik van gaat maken krijg je 5 euro. Ik heb nu in 2 jaar hier 70 euro mee verdiend (zo enorm veel online aankopen doe ik niet), dus geen vetpot maar het kost geen moeite om via hun site naar een winkel door te klikken dus zo gezien is het een leuk extraatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven