35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 13:47
Wauw Annejill ik duim!
Ik heb eindelijk een streep op de ovulatietest! Ik weet niet of dit 'm is of hij morgen nog harder knalt maar wij gaan de komende 3 dgn op tijd naar bed denk ik
Ik ben zo opgelucht. Ik zit er dus al een half jaar een week naast. Dat verklaart.....
Ik lees later alles bij! Ik wilde dit even kwijt. Ik ben zo blij!
Ik heb eindelijk een streep op de ovulatietest! Ik weet niet of dit 'm is of hij morgen nog harder knalt maar wij gaan de komende 3 dgn op tijd naar bed denk ik
Ik lees later alles bij! Ik wilde dit even kwijt. Ik ben zo blij!
anoniem_889 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 16:54
0.29% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 16:27
Thisisme: die tijd vond ik nog spannender dan t wachtbankje
die 1e echo is zo spannend!
Poosje: merk je nog niets? Toen mijn spiraal eruit ging werd ik na 2 dagen al ongi
Meral: mmmmm gaan met die *banaan* fijn he zon positieve test!!
Ik zit vandaag op 6 dagen voor nod en anders als bij mijn andere kids eigenlijk geen symptomen, beetje onbestemd buik gevoel (kleine krampjes) maar (nog) geen zere borsten oid. We wachten het maar braaf af, gooi er vrijdag stiekem wel een test tegen aan (mits geen bloed)
Poosje: merk je nog niets? Toen mijn spiraal eruit ging werd ik na 2 dagen al ongi
Meral: mmmmm gaan met die *banaan* fijn he zon positieve test!!
Ik zit vandaag op 6 dagen voor nod en anders als bij mijn andere kids eigenlijk geen symptomen, beetje onbestemd buik gevoel (kleine krampjes) maar (nog) geen zere borsten oid. We wachten het maar braaf af, gooi er vrijdag stiekem wel een test tegen aan (mits geen bloed)
maandag 22 januari 2018 om 18:28
Annejill, ik hoop dat alles goed is gegaan? Was de iui op zondag?
Poosje, hopelijk snel ongesteld (of gewoon helemaal niet
)Bij mij duurde dat na spiraal 2,5 wk.
Spannend twingo...ik dacht deze maand ook vanalles te voelen. Ik weet het nog steeds niet, morgen testen. Er waren toch nog meer dames met nod vandaag. Syrah al nieuws? En volgens mij nog iemand. Hier wel wat roze/bruine afscheiding al sinds gisteren, maar het breekt niet echt door, dus afwachten...
Poosje, hopelijk snel ongesteld (of gewoon helemaal niet
Spannend twingo...ik dacht deze maand ook vanalles te voelen. Ik weet het nog steeds niet, morgen testen. Er waren toch nog meer dames met nod vandaag. Syrah al nieuws? En volgens mij nog iemand. Hier wel wat roze/bruine afscheiding al sinds gisteren, maar het breekt niet echt door, dus afwachten...
maandag 22 januari 2018 om 19:31
spannendddd meiden!!
oh wat fijn daf je dat zegt twingo.. ik maak mezelf echt nerveus met de gedachte: zit het goed, blijft het zitten, groeit het goed.
bij mijn andere zwangerschappen was ik ook wel onzeker, zeker bij de eerste. maar nu lijkt het nog meer. volgens mij ook omdat ik nu magisch 35 ben en mijn omgeving daar wel wat van vindt.. (oud, meer kans op miskramen enz) eigenlijk weet ik dat dit onzin is en evengoed bij mn vorige zwangeschappen zo zo had kunnen zijn.
Ik voel me vrij goed! wel wat krampjes, steekjes en gevoelige borsten. Herkenbaar met de eerste 2.
mijn eerste afspraak staat ook gepland!! 5 februari bij de gynecoloog. benieuw of ik ook een echo krijg of dat ik daarvoor een nieuwe afspraak moet maken. woehoee kan niet wachten.. nu duimen op n mooie echo en goede zwangerschap..
ik duim voor iedereen hier
oh wat fijn daf je dat zegt twingo.. ik maak mezelf echt nerveus met de gedachte: zit het goed, blijft het zitten, groeit het goed.
bij mijn andere zwangerschappen was ik ook wel onzeker, zeker bij de eerste. maar nu lijkt het nog meer. volgens mij ook omdat ik nu magisch 35 ben en mijn omgeving daar wel wat van vindt.. (oud, meer kans op miskramen enz) eigenlijk weet ik dat dit onzin is en evengoed bij mn vorige zwangeschappen zo zo had kunnen zijn.
Ik voel me vrij goed! wel wat krampjes, steekjes en gevoelige borsten. Herkenbaar met de eerste 2.
mijn eerste afspraak staat ook gepland!! 5 februari bij de gynecoloog. benieuw of ik ook een echo krijg of dat ik daarvoor een nieuwe afspraak moet maken. woehoee kan niet wachten.. nu duimen op n mooie echo en goede zwangerschap..
ik duim voor iedereen hier
maandag 22 januari 2018 om 21:44
dinsdag 23 januari 2018 om 09:46
Wat een spannende tijd voor iedereen. Echo's/testen
Annejill. Ook super spannend voor jullie. Een terugplaatsing. Lijkt me heel zwaar zo'n traject.
Ik ga voor je duimen. En we hebben ongeveer dezelfde NOD
Dajka, ook spannend. hopelijk weet je snel meer.
Wij afgelopen dagen ook lekker bezig geweest
. Aankomend weekend lekker weg met het gezin. Dus een beetje afleiding om de dagen tot nod door te komen.
Meral Fijn dat je je ei hebt gevonden. Bij mij is ie volgens mij ook later dan normaal (dus niet 14 dagen voor NOD). Maar weet het niet zeker.
Fijne gezellige dagen in ieder geval.
Annejill. Ook super spannend voor jullie. Een terugplaatsing. Lijkt me heel zwaar zo'n traject.
Ik ga voor je duimen. En we hebben ongeveer dezelfde NOD
Dajka, ook spannend. hopelijk weet je snel meer.
Wij afgelopen dagen ook lekker bezig geweest
Meral Fijn dat je je ei hebt gevonden. Bij mij is ie volgens mij ook later dan normaal (dus niet 14 dagen voor NOD). Maar weet het niet zeker.
Fijne gezellige dagen in ieder geval.
woensdag 24 januari 2018 om 10:12
Hallo lieve meiden hier even een domper, ICSI 1- poging 1 is helaas mislukt...
ben ontzettend ongesteld geworden op dag 26. 1 dag voor ik mocht testen.
helaas is het embryootje niet blijven zitten....
hoe is het hier meiden, zie wat spannende momenten met testen
Ik was jou vergeten te feliciteren thisisme! spannend je echo bijna.
ben ontzettend ongesteld geworden op dag 26. 1 dag voor ik mocht testen.
helaas is het embryootje niet blijven zitten....
hoe is het hier meiden, zie wat spannende momenten met testen
Ik was jou vergeten te feliciteren thisisme! spannend je echo bijna.