35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
@dajka er gaan mensen hartverzakkingen krijgen, deze ziet niemand aankomen ik zeg het je. Mijn schoonmoeder gaat huilen van geluk en de mijne eerst van de schrik. Zij ziet mij namelijk niet met een baby. Ik mezelf ook niet maar baby’s worden groot ;) Daarna gaat haar grote hart open en komt het goed :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Roffa over hoe ze gaan reageren. Waarom ziet je moeder jou niet met een kind?Bijzonder hoe ouders verschillend kunnen reageren. Vriend vroeg gisteravond of ik al wist hoe we het gaan vertellen aan onze ouders en mijn broers. Eerlijk gezegd nog geen idee. Twijfel ook enorm over wanneer het te vertellen. Enerzijds wachten tot half maart, maar weet niet of ik het zolang voor me kan houden.

Denk dat in ieder geval mijn moeder en schoonmoeder beginnen te snotteren en misschien die ouwe knorrepotten ook wel.
Dat is compleet terecht. Ik moet over het algemeen niets van baby’s hebben ;) maar ehhh met je eigen kind is het anders, hè? Komt gooooeeeeed. En ja, zelfs knorrepotten hebben emoties ;)
Dames van harte gefeliciteerd!! wat een leuk nieuws!!!

Hier lijkt het alsof de ovulatietest ietsje oploopt. Ik hoop het. Dan is mijn eisprong behoorlijk later dan ik dacht dus ronde 4 klopt wel dan 😂
Het schijnt inderdaad anders te zijn als het je eigen kinderen zijn. Hebben aankomend weekend een kinderverjaardag. Denk dat we het laatste uur gaan. Dan zijn de meesten alweer weg. :yes:

Wanneer ga je de Clearblue test doen Roffa?

Oeh Meral, dat schiet lekker op. Hopelijk is ronde 4 succesvol!

Vriend heeft vanmiddag twee Clearblue testen gehaald. Dus morgenochtend weer testen. En nu ga ik lekker mijn bed in.
@muppet herkenbaar! Wij doen ook altijd de staart van kinderfeestjes ;)
Morgen clear blue digital termijntest. Jeuzus wat een duur kreng.
Spannend dus morgen weten we allebei meer!
Wanneer is je man weer thuis?

Die testen van CB zijn inderdaad duur. Vriend ging ze haken en heeft per ongeluk een verpakking met 2 testen meegenomen. Al scheelde het maar iets van 4 euro met een enkele test.

Ik ga nu lekker slapen. Lijf vertoont allerlei symptomen die er ongetwijfeld bij horen. Ben gelukkig nog niet echt misselijk ofzo.

Slaap lekker en succes morgen met testen!
wat heerlijk al die zwangeren!! Ben zo blij voor jullie! allemaal eerste kindjes toch? die zenuwen herken ik hoor, hoort erbij, lekker genieten! streep=streep woehoee

En je eigen kind en baby is sowieso altijd leuker wahaha... :hello: (meestal dan ;) )

wij hebben op zich nooit getwijfeld of we een 3e wilde maar wel nagedacht over het wanneer. mijn man wilde vooral langer wachten ivm drukte met 2 kinderen.
Ik wilde op zich eerder juist door mijn leeftijd. Zwaar overdreven want 35 is niet ineens hoog bejaard :proud:
Je eigen kind is echt te vergelijken met verliefdheid vind ik. Hoe leuk ik andere kinderen ook vind, de mijne steekt er altijd met kop en schouders bovenuit. En trots!!! Ben in mijn leven nog niet zo trots geweest. 😉 :biggrin: :facepalm:
Haha zelfs ik heb dat :) kids van een ander zijn het gewoon net niet... net niet zo leuk, lief, ondeugend.... maar een kindje van jezelf ❤️ ....

Heb nog nooit met zon cb test getest maar ga nu een uitzondering maken (als het zover is...) Lijkt mij leuk er iets mee te doen mbt zwangerschaps aankondiging. Idd wel duurrrrrr...

Maak je weer een fotootje Roffa? Zo leuk voor je!
Muppet: ook jij genieten hoor, zo bijzonder om zwanger te mogen zijn....
@twingo deze maakt het idd wel echter, en dat voor maar 16 euro whahaha

http://nl.tinypic.com/r/345zgvq/9
Jaaaaaa Roffa, gefeliciteerd!!!! :cheer:

Ik zal zo die van mij plaatsen!
Ik las net elders dat de tekst verdwijnt, dus foto maken!
Ja heb een foto gemaakt. Maar lukt me niet om die hier te plaatsen.

Uitslag is: zwanger 2-3
Oh muppet dan loop je iets voor op mij :) ik weet zeker dat het op 2 januari gebeurd is haha, jij? Of had het ook met ouder zaad gekund? Hihi
Het kan op 3 verschillende dagen zijn gebeurd :-$

Eerste kerstdag, 28 of 30 december. Volgens mij kan zaad een x aantal uur leven. Sensitest gaf 30 december aan als meest vruchtbare dag.

Heb aanstaande vrijdag een afspraak staan bij de huisarts. De assistente vond dat toch wel een goed idee gezien mijn medisch dossier en medicatie.

Inmiddels begint het iets meer tot me door te dringen. Vriend loopt rond met een trotse grijns. En ik begin nu te panieken: oh shit en mijn werk dan... natuurlijk komt het nooit uit voor een werkgever, maar de timing had in mijn geval echt niet rotter kunnen zijn.
Super leuk dames. Nog een keer die bevestiging. Nu lekker genieten :-)

Zaad zou wel 5 dagen kunnen overleven trouwens.... En na je eisprong ben je nog 12-24 uur vruchtbaar. Daarna is het over... (voor die maand dan)

Kinderen van jezelf zijn inderdaad veel leuker :flirting: en vooral knapper hahaha.
Fijn Marilyn om bevestigd te krijgen dat je eigen kinderen altijd leuker en knapper zijn. :proud: Ben ook dol op de kids van mijn nichtje hoor. Omdat het familie is is het toch ook een beetje eigen.

@Roffa, je schreef in je OP iets over een app-groep. Is die er?
Jeej babies incoming!! Gefeliciteerd Roffa en Muppet!!!! Ik ben superblij voor jullie!

En ook welkom aan de andere nieuwe dames die ik langs zag komen.

Zelfs voor mij begint het nu echter te worden nu er steeds meer dames in deze groep zwanger worden... Gaat de goede kant op!

Verder weinig te melden maar wilde jullie even komen feliciteren :cheer2:
meiden... zondag schreef ik ongesteld te zijn.. maar ik denk dat ik gewoon licht bloed verlies heb gehad.. maandag en ook vandaag geen bloed verlies dus n testje gedaan.. positief !!!

even vk en ha gebeld, kan dus zo zijn dat ik inderdaad zwanger ben!
@muppet pm even je nummer dan voeg ik je toe aan de app groep.
@thisisme1980 morgen een clear blue digital en dan weet je het zeker! Of had je die al? In elk geval voorzichtig van harte ;)
Gefeliciteerd Thisisme :cheer:
Jaaa nog een zwangere leuk!!!
Gefeliciteerd !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven