Iemand ervaring?
donderdag 25 januari 2018 om 07:46
Inderdaad ze had gehoopt dat iemand riep ja die gaat wel weg bij zijn vrouw...Catharina50 schreef: ↑25-01-2018 07:39Haha ze wilt helemaal niks meer horen, ze had gehoopt op een hoop begrip. Hoop dat zij ooit eens bedrogen wordt , dan zal ze merken hoe dan voelt!
Zielig dat ze zo naief is.
donderdag 25 januari 2018 om 07:47
Tja... dat de waarheid hard is, blijkt maar weer. Anders zou je ook geen vluchtgedrag hoeven te vertonen. Veel 'geluk' met je minnaar die nooit voor jou gaat kiezen. Mag je nog blij mee zijn ook; anders weet je nu al hoe je leven er over en paar jaar uit ziet en welk topic je dan hier kunt openen huilend en wel. Dan zijn we natuurlijk wel goed genoeg, want je bent dan o zo zielig omdat hij een ander heeft.Anderevrouw schreef: ↑25-01-2018 00:39Ik weet genoeg en heb genoeg van alle negatieve uitlatingen. Ik had dit nooit op het forum moeten zetten. Scheiden is de normaalste zaak van de wereld, maar zodra er een andere partner bij komt kijken is het taboe etc etc.
dank voor jullie berichten! Reageer maar verder zonder mij!
donderdag 25 januari 2018 om 08:04
Wat erg voor die vrouw om zo bedrogen te worden. Als hij echt verliefd is geworden op jou kan dat natuurlijk. Hoeft hij nog niet vreemd te gaan! Hij kan ook netjes scheiden en dan pas met jou aanpappen. Wel erg vervelend voor jou dat je verliefd bent geworden op een getrouwde man. Daar heb je ook niet voor gekozen. Ik had toch wat meer op mijn strepen gestaan. Dit is natuurlijk gewoon heel fout van hem, hoe je het ook went of keert.
Ze zeggen wel eens: hoe je er aan komt, kom je er ook weer af. Wie weet doet ie hetzelfde als hij jou over een paar jaar zat is.
Ze zeggen wel eens: hoe je er aan komt, kom je er ook weer af. Wie weet doet ie hetzelfde als hij jou over een paar jaar zat is.
vrijdag 26 januari 2018 om 00:25
Ik begrijp dat TO er vandoor is gegaan. Man man, man, wat een hatelijke reacties zitten er tussen. Ze zal hier vast niet meer terugkeren, wel jammer want ik had haar graag nog wat willen zeggen. Wie weet gaat ze hier nog een keer weer lezen en dan hoop ik dat ze mijn woorden meeneemt in haar besluit.
TO, ik las dat je 50 jaar ben, je minnaar is eveneens 50. Dat lijkt mij toch een leeftijd waarop je keuzes maakt die weloverwogen zijn. De man in kwestie moet met de billen bloot. Óf scheiden, óf bij zijn vrouw blijven, zijn wonden likken en proberen zijn huwelijk nieuw leven in te blazen. Een echte vent biecht zijn misstap ook op zodat zijn vrouw OOK een keuze heeft. Wil ze nog bij deze schuinmarcheerder blijven? Of wil ze bij hem weg.
Stel hij biecht het op en zijn vrouw wil scheiden, reken maar dat hij met zijn koffers bij je op de stoep staat. Een gevalletje ruggengraatloosheid noem ik dat. Vrouw knikkert hem eruit, man gaat met hangende pootjes naar zijn minnares...
Stel hij wil scheiden, tenminste, dat zegt hij, (tuurlijk zegt hij dat, hij wil jou niet kwijt!) Maar woorden en daden zijn 2 verschillende dingen...
En dan komen de smoezen....en ja, die smoezenlijst moet je beslist lezen, je zult er veel van herkennen.....Maar intussen is mijnheer nog steeds bij zijn vrouw en de jaren kruipen voort.....En dat moet je niet willen....zeker niet op deze leeftijd....
Voor je het weet loop je naar de 60 en is hij nog bij zijn vrouw. Zo zonde van je tijd.
Hij wil geen keuze maken? Dan maak jij een keuze.
Mijn advies: verspil je tijd niet meer aan deze besluiteloze man. Wat als hij wel voor je kiest? (kans is nihil) dan heb jij een vent op de bank zitten die niet te vertrouwen is. Dat lijkt me een relatie van niks, een relatie gebouwd op leugens en bedrog. Wat een hoop wordt dat zeg, dat veeg je echt niet even weg met motblik en veger.
Wees wijs en kies voor jezelf meid, nu kan je nog een ander ontmoeten, die wel voor je gaat, die wel eerlijk is, die niet getrouwd is en je niet opzadelt met problemen. Ik wens je heel veel succes, wijsheid en sterkte...
TO, ik las dat je 50 jaar ben, je minnaar is eveneens 50. Dat lijkt mij toch een leeftijd waarop je keuzes maakt die weloverwogen zijn. De man in kwestie moet met de billen bloot. Óf scheiden, óf bij zijn vrouw blijven, zijn wonden likken en proberen zijn huwelijk nieuw leven in te blazen. Een echte vent biecht zijn misstap ook op zodat zijn vrouw OOK een keuze heeft. Wil ze nog bij deze schuinmarcheerder blijven? Of wil ze bij hem weg.
Stel hij biecht het op en zijn vrouw wil scheiden, reken maar dat hij met zijn koffers bij je op de stoep staat. Een gevalletje ruggengraatloosheid noem ik dat. Vrouw knikkert hem eruit, man gaat met hangende pootjes naar zijn minnares...
Stel hij wil scheiden, tenminste, dat zegt hij, (tuurlijk zegt hij dat, hij wil jou niet kwijt!) Maar woorden en daden zijn 2 verschillende dingen...
En dan komen de smoezen....en ja, die smoezenlijst moet je beslist lezen, je zult er veel van herkennen.....Maar intussen is mijnheer nog steeds bij zijn vrouw en de jaren kruipen voort.....En dat moet je niet willen....zeker niet op deze leeftijd....
Voor je het weet loop je naar de 60 en is hij nog bij zijn vrouw. Zo zonde van je tijd.
Hij wil geen keuze maken? Dan maak jij een keuze.
Mijn advies: verspil je tijd niet meer aan deze besluiteloze man. Wat als hij wel voor je kiest? (kans is nihil) dan heb jij een vent op de bank zitten die niet te vertrouwen is. Dat lijkt me een relatie van niks, een relatie gebouwd op leugens en bedrog. Wat een hoop wordt dat zeg, dat veeg je echt niet even weg met motblik en veger.
Wees wijs en kies voor jezelf meid, nu kan je nog een ander ontmoeten, die wel voor je gaat, die wel eerlijk is, die niet getrouwd is en je niet opzadelt met problemen. Ik wens je heel veel succes, wijsheid en sterkte...