Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
donderdag 25 januari 2018 om 10:55
Ik heb een nieuwe aanrader voor The Ordinary: Alpha Lipoic Acid (ALA).
Gisterenavond voor het eerste gebruikt en zelf mijn kinderen viel het op vanmorgen hoe mijn huid straalde (nou ja, ze zeiden, mammy why is your face so shiny
). Enige nadeel is dat het enorm stinkt (rubberlucht), maar echt instant resultaat, dus deze blijft in mijn TO-collectie!
Gisterenavond voor het eerste gebruikt en zelf mijn kinderen viel het op vanmorgen hoe mijn huid straalde (nou ja, ze zeiden, mammy why is your face so shiny

donderdag 25 januari 2018 om 15:41
De epileerveer van de action vind ik geweldig voor de ongewenste haren in mijn gezicht. Ja het doet (flink) pijn, maar totaal geen huidirritatie en veel sneller dan pincet. Wenkbrauwen doe ik er niet mee, maar de rest wel.
Denk wel dat de pijn minder wordt als je het bijhoudt. Dat is ook mijn ervaring met epileren van mijn benen.
Denk wel dat de pijn minder wordt als je het bijhoudt. Dat is ook mijn ervaring met epileren van mijn benen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

donderdag 25 januari 2018 om 16:07
Hoe gebruik je die in de "routine"?ainne schreef: ↑25-01-2018 10:55Ik heb een nieuwe aanrader voor The Ordinary: Alpha Lipoic Acid (ALA).
Gisterenavond voor het eerste gebruikt en zelf mijn kinderen viel het op vanmorgen hoe mijn huid straalde (nou ja, ze zeiden, mammy why is your face so shiny). Enige nadeel is dat het enorm stinkt (rubberlucht), maar echt instant resultaat, dus deze blijft in mijn TO-collectie!
Ik heb de afgelopen tijd een anti-pigmentatie ding gedaan maar zie eigenlijk niet zoveel resultaat. Heb nu nog flink wat vitamine c-serum en niacinamide over. maar ik heb geen idee hoe ik dat weer kan mixen met andere producten...
donderdag 25 januari 2018 om 16:29
Ik heb net tegen pigmentvlekken Alpha Arbutin van The Ordinary besteld (via ebay).
De vitamine C van Purito vervaagt wel een beetje maar het gaat langzaam.
Kijken of dit werkt.
Vitamine C serum kun je 's avond blijven gebruiken. Een paar druppels is genoeg.
Doe ik ook. Moisturizer doe ik erna. Soms doe ik alleen de vitamine C.
Kijken of dit werkt.
Vitamine C serum kun je 's avond blijven gebruiken. Een paar druppels is genoeg.

donderdag 25 januari 2018 om 16:44
De Alpha Arbutin had ik dus ook maar die is nu op, moest 's ochtends en 's avonds. Misschien bestel ik 'm even bij, maar ik zit te twijfelen. Ben weer zwanger dus waarschijnlijk loop ik over een paar maanden weer met een wasbeer-hoofd (zwangerschapsmasker). daar kan geen alpha arbutin tegenopEmma95 schreef: ↑25-01-2018 16:29Ik heb net tegen pigmentvlekken Alpha Arbutin van The Ordinary besteld (via ebay).
Kijken of dit werkt.

Misschien bestel ik de Buffet voor overdag en laat de vit C dan voor 's avonds. Ik heb soms echt spijt dat ik nooit heb opgelet bij scheikunde

donderdag 25 januari 2018 om 20:35
Gebruik nu sinds enige tijd lanza volume shampoo. Heb echt alle volume shampoos ed gebruikt maar die gaven niet het effect wat deze shampoo geeft. Heb heel dun fijn stijl haar maar deze shampoo geeft me echt een volle dikke haardos met zelfs een beetje slag erin.
Shampoo is prijzig maar je hebt er echt maar heel weinig van nodig en is echt echt echt het geld wAard!
Shampoo is prijzig maar je hebt er echt maar heel weinig van nodig en is echt echt echt het geld wAard!
donderdag 25 januari 2018 om 21:16
Ik vind die pijn eigenlijk wel fijn. Dan weet ik dat ie de haartjes er lekker uittrektnederlandsevrouw schreef: ↑25-01-2018 15:41De epileerveer van de action vind ik geweldig voor de ongewenste haren in mijn gezicht. Ja het doet (flink) pijn, maar totaal geen huidirritatie en veel sneller dan pincet. Wenkbrauwen doe ik er niet mee, maar de rest wel.

donderdag 25 januari 2018 om 22:57
- voor mijn vochtarme huid: de resist lijn van Paula's Choice. Echt super
- voor mijn lange sluike haar: shampoo en conditioner van Shu Uemera
- mascara: heb lange, maar fijne wimpers, zweer bij Roller Lash van Benefit
- camouflage voor mijn donkere kringen: concealer van LA girl, kost niks en werkt top, ook als je verder geen foundation gebruikt.
Ben nog wel op zoek naar een goede oogcreme speciaal voor donkere kringen. Iemand nog tips?
- voor mijn lange sluike haar: shampoo en conditioner van Shu Uemera
- mascara: heb lange, maar fijne wimpers, zweer bij Roller Lash van Benefit
- camouflage voor mijn donkere kringen: concealer van LA girl, kost niks en werkt top, ook als je verder geen foundation gebruikt.
Ben nog wel op zoek naar een goede oogcreme speciaal voor donkere kringen. Iemand nog tips?
donderdag 25 januari 2018 om 23:52
In het vorige topic had iemand het over de Repair shampoo en conditioner van de HEMA, heb ik dus ook gekocht en ben er super tevreden over!
Ik heb vorige week van Rimmel de Brow This Way 3-In-1 Ultra soft powder gekocht. Heel handig in gebruik. Het heeft een dunne applicator waarmee je de poeder goed en nauwkeurig kan aanbrengen, daarna met de transparante wenkbrauw gel van de HEMA even borstelen ... klaar.

Ik heb vorige week van Rimmel de Brow This Way 3-In-1 Ultra soft powder gekocht. Heel handig in gebruik. Het heeft een dunne applicator waarmee je de poeder goed en nauwkeurig kan aanbrengen, daarna met de transparante wenkbrauw gel van de HEMA even borstelen ... klaar.

vrijdag 26 januari 2018 om 06:32
vrijdag 26 januari 2018 om 07:41
Nee, hij komt vandaag. Heb er wel al van gedroomd

vrijdag 26 januari 2018 om 09:37
Ja die natural hema shampoo is echt fijn! Ik heb de volume shampoo, die verschilt overigens qua ingredienten nauwelijks van de repair. Kost geen drol, fijne geur, en mn haar zit mooi.
Zit overigens nu ook te twijfelen of ik dat ipl-apparaat ga kopen.. Klinkt wel fijn! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Oh ja, en ik heb 2 producten van The Ordinary nu: de niacimide + zink (of zoiets) en de rosehip-oil. Beide heeeele fijne producten. Kost ook echt niks.
Zit overigens nu ook te twijfelen of ik dat ipl-apparaat ga kopen.. Klinkt wel fijn! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Oh ja, en ik heb 2 producten van The Ordinary nu: de niacimide + zink (of zoiets) en de rosehip-oil. Beide heeeele fijne producten. Kost ook echt niks.

vrijdag 26 januari 2018 om 09:44
Mijn meest recente make-up ontdekkingen:
- Clarins instant concealer (gewoon wauw. Blijft zitten, natuurlijk effect, hoopt niet op èn frist mijn vermoeide kop gelijk op). Schijnbaar al jaren een hit maar ik kruip nu pas onder die rotsformatie uit.
- mac paint pot: oogschaduw en primer in 1. De eerste oogschaduw die niet vervaagd of in de oogplooi gaat ophopen. Eyeliner blijft zitten zonder te 'stempelen' op bovenste ooglid. Deze zou ik overigens niet aanraden voor mensen met een zeer droge huid.
- Clarins instant concealer (gewoon wauw. Blijft zitten, natuurlijk effect, hoopt niet op èn frist mijn vermoeide kop gelijk op). Schijnbaar al jaren een hit maar ik kruip nu pas onder die rotsformatie uit.
- mac paint pot: oogschaduw en primer in 1. De eerste oogschaduw die niet vervaagd of in de oogplooi gaat ophopen. Eyeliner blijft zitten zonder te 'stempelen' op bovenste ooglid. Deze zou ik overigens niet aanraden voor mensen met een zeer droge huid.
vrijdag 26 januari 2018 om 10:20
Ik ga dit eens in de drie dagen smeren. Na het cleansen eerst Matrixyl, daaroverheen óf ALA, óf Vitamin c 23%, óf Retinol 0.5% - ik wissel ze elke dag af. Daar dan weer squalane en nachtcreme overheen.
Ik heb de Alpha Arbutin ook gebruikt, flesje is bijna leeg, maar ga het niet opnieuw bestellen. Geloof niet dat het veel deed. Pigmentatie is wel minder, maar volgens mij is dat meer omdat ik veeeeeel beter ben geworden met SPF gebruiken.

vrijdag 26 januari 2018 om 10:21
Die Clarins concealer, zou die ook ok zijn voor de droge gevoelige huid?lemoos2 schreef: ↑26-01-2018 09:44Mijn meest recente make-up ontdekkingen:
vrijdag 26 januari 2018 om 10:32
Die Rosehip-oil, hoe gebruik je die?Tistochwat schreef: ↑26-01-2018 09:37Ja die natural hema shampoo is echt fijn! Ik heb de volume shampoo, die verschilt overigens qua ingredienten nauwelijks van de repair. Kost geen drol, fijne geur, en mn haar zit mooi.
vrijdag 26 januari 2018 om 11:07
Een optie is om eerst je huid te stomen, of een heel warm washandje op je gezicht leggen, goed afdrogen daarna.
De haartjes worden zacht, de porien gaan open, gaat veel makkelijker en minder pijnlijk.
Ik doe het ook vaak nadat ik in een warm bad ben geweest.

vrijdag 26 januari 2018 om 11:43
Heb 'm nu een week in gebruik en 0 reacties qua huid. Als je een goede basis smeert zal deze makkelijk te verwerken zijn. Is een stuk vloeibaarder dan welke concealer dan ook (ervaring met: drogisterijmerken, clinique, Chanel, shiseido, Estee Lauder). Ik gebruik overigens geen primers (dat zorgt bij mij voor 'velletjes').strikjemetstippels schreef: ↑26-01-2018 10:21Die Clarins concealer, zou die ook ok zijn voor de droge gevoelige huid?
vrijdag 26 januari 2018 om 12:00
Ik ga daar ook eens naar op zoek, die concealer. Gebruik nu de Boi-ing hydrating concealer van Benefit, speciaal voor droge huid en fijne lijntjes, maar hij is erg plakkerig (het is een soort van lippenstift dat je erop smeert en zo voelt het ook).
Blijft wel goed zitten.
Blijft wel goed zitten.
ainne wijzigde dit bericht op 26-01-2018 12:19
1.10% gewijzigd