Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd

vrijdag 26 januari 2018 om 12:07
Ik heb de boi- ing airbrush concealer aangeschaft na een tip op dit forum. Werkt voor mij totaal niet. Het rult i.c.m zowat alles (dagcrème, serum of foundation), dekt voor geen meter bij mij en zit binnen een half uur in lijnen waarvan ik nog niet op de hoogte was van het bestaan. Maar Benefit en ik zijn ook geen match. Alleen dat wenkbrauwpotlood (goof proof?) was wat. Maar ik heb goedkopere opties die hun werk net zo goed doen.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 26-01-2018 14:18
0.11% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 12:24
vrijdag 26 januari 2018 om 14:15
In mijn droom pakte ik de doos uit en zaten er allemaal verrassingen extra in. Kortingsbonnen, uitprobeersets ed. Ik was helemaal blij!strikjemetstippels schreef: ↑26-01-2018 09:04Haha! En in je droom, hielp het? Ik droomde vorige week dat ik van die mega lange haren had, rood, op mijn been, echt wel 20 cm. Ook zo vaag.
Jouw droom is ook komisch. Hij werkt niet op rood haar, hè?

Ik heb hem net gekregen. Uitgepakt (helaas geen kortingsbonnen) en begonnen met lezen. Lees ik op de eerste pagina dat hij niet geschikt is voor mensen met vitiligo! En ja hoor, dat heb ik. Balen!! Nu moet ik hem maar terugsturen, durf het risico niet te nemen.
vrijdag 26 januari 2018 om 15:05
Dankjewel, ga ik ‘m toch maar eens proberen!
vrijdag 26 januari 2018 om 17:23
lemoos2 schreef: ↑26-01-2018 12:07Ik heb de boi- ing airbrush concealer aangeschaft na een tip op dit forum. Werkt voor mij totaal niet. Het rult i.c.m zowat alles (dagcrème, serum of foundation), dekt voor geen meter bij mij en zit binnen een half uur in lijnen waarvan ik nog niet op de hoogte was van het bestaan. Maar Benefit en ik zijn ook geen match. Alleen dat wenkbrauwpotlood (goof proof?) was wat. Maar ik heb goedkopere opties die hun werk net zo goed doen.
Welk wenkbrauwpotlood raad jij aan? Of heb je dat al eerder gemeld?

vrijdag 26 januari 2018 om 20:18
Ik denk niet dat ik daar echt advies over kan geven, ik teken alleen een litteken in mijn linkerwenkbrauw bij. Het is niet zo dat ik een wenkbrauw moet 'tekenen' en dat het echt aankomt op een natuurlijke kleur of precisie. Ook geen ervaring met poeder of gelvorm. Budgettechnisch: die opdraaistiftjes zijn bij mij zo op (of breken af), dus kies ik voor een potlood. Ik gebruik nu die van Chanel, gaat twee keer langer mee dan die Goof Proof van Benefit en is nog goedkoper in aanschaf ook. Voorheen had ik er eentje van Rimmel, daarvoor een van Max Factor, maar ze halen steeds of 'mijn soort' uit het assortiment of 'mijn' kleur.Aardbeitje2805 schreef: ↑26-01-2018 17:23Welk wenkbrauwpotlood raad jij aan? Of heb je dat al eerder gemeld?

vrijdag 26 januari 2018 om 21:09
Nee, ik geloof het eigenlijk niet. Ik heb het twee keer per dag gebruikt, in combi met de niacinamide en vit C serum (de routine voor hyperpigmentatie die The Ordinary zelf aanraadt). Ik had toch verwacht na een paar maanden wel wat resultaat te zien. Mijn huid ziet er verder wel goed uit moet ik zeggen, glad en weinig onregelmatigheden. Maar voor die pigmentvlekken is toch wat grover geschut nodig vrees ik (microdermabrasie??).

vrijdag 26 januari 2018 om 21:13
Hmmm jij bent echt een TO proainne schreef: ↑26-01-2018 10:20Ik ga dit eens in de drie dagen smeren. Na het cleansen eerst Matrixyl, daaroverheen óf ALA, óf Vitamin c 23%, óf Retinol 0.5% - ik wissel ze elke dag af. Daar dan weer squalane en nachtcreme overheen.
Ik heb de Alpha Arbutin ook gebruikt, flesje is bijna leeg, maar ga het niet opnieuw bestellen. Geloof niet dat het veel deed. Pigmentatie is wel minder, maar volgens mij is dat meer omdat ik veeeeeel beter ben geworden met SPF gebruiken.

Retinol wilde ik ook gaan bestellen maar die mag niet als je zwanger bent geloof ik. Hou het nu maar even bij de Buffet en de serum foundation. Ik ben benieuwd naar de sun protection die eraan komt, ik heb nog nooit een zonnebrand voor mijn gezicht kunnen vinden die niet vet/plakkerig was!
vrijdag 26 januari 2018 om 22:35
Aardbeitje2805 schreef: ↑26-01-2018 17:23Welk wenkbrauwpotlood raad jij aan? Of heb je dat al eerder gemeld?
Ikzelf heb de Bourjois Sourcil Précision, eyebrow pencil in de kleur brunette. Je kan hem lekker slijpen en de kleur is goed gepigmenteerd en blijft lang zitten.
zondag 28 januari 2018 om 07:13
Ik mix de rosehip oil (3 druppels) 's ochtends met mijn dagcreme (spf 50 resist van Paula) en 's avond smeer ik 'm na de ALA of de Alpha Arbutin. Ik ga ook stoppen met de Alpha Arbutin, die doet niets.
De nieuwe resist 10% AHA van Paula is ook heel fijn, die komt ipv de AA 's avonds.
Ben er nog niet uit of de ALA iets doet.
De nieuwe resist 10% AHA van Paula is ook heel fijn, die komt ipv de AA 's avonds.

zondag 28 januari 2018 om 08:39
Zonde,lemoos2 schreef: ↑26-01-2018 12:07Ik heb de boi- ing airbrush concealer aangeschaft na een tip op dit forum. Werkt voor mij totaal niet. Het rult i.c.m zowat alles (dagcrème, serum of foundation), dekt voor geen meter bij mij en zit binnen een half uur in lijnen waarvan ik nog niet op de hoogte was van het bestaan. Maar Benefit en ik zijn ook geen match. Alleen dat wenkbrauwpotlood (goof proof?) was wat. Maar ik heb goedkopere opties die hun werk net zo goed doen.
Ik vind de Boi-ing concealer geweldig. Ik breng aan met een beauty blender.
Interessant dat het bij iedereen anders werkt..
Overigens zweer ik nu bij de collection 2000 concealer. Echt een top product.
Is het misschien leuk om een tegenhanger van dit topic te openen (of is dat er al??) welk product x werkt echt niet?
zondag 28 januari 2018 om 08:43
De nieuwe Aha van Paula? Welke bedoel je?mayou schreef: ↑28-01-2018 07:13Ik mix de rosehip oil (3 druppels) 's ochtends met mijn dagcreme (spf 50 resist van Paula) en 's avond smeer ik 'm na de ALA of de Alpha Arbutin. Ik ga ook stoppen met de Alpha Arbutin, die doet niets.

zondag 28 januari 2018 om 13:45
Ik denk dat ze de Resist advanced smoothing treatment 10% aha bedoelde. Met lactic, glycolic en malic. Ik heb 'm ook, werkt een stuk sterker dan de weekly treatment 10% aha.
zondag 28 januari 2018 om 17:38
Klopt die bedoel ik. Ik had de tube niet bij de hand en kon niet op de naam komen. Erg fijn spul, krijg je een erg zachte huid van.

zondag 28 januari 2018 om 18:27
Dat is er geloof ik niet nee. Kan ook interessant zijn! Ik kan wel een paar bijdragen verzinnen denk ik.

Als het topic niet loopt zakt het vanzelf wel de diepte in.

zondag 28 januari 2018 om 19:08
Leuk, een nieuw topic hierover. Ik herhaal nog even het Kruidvat wimperserum (een absolute topper!) en ik wil een lans breken voor Henna! Ik verf mijn haar niet (ik heb fijn haar en wil het niet beschadigen), maar ik krijg van die grijze draden aan de bovenkant en dat vind ik niet mooi. Af en toe gebruik ik ongekleurde henna en daarmee leken de draden gecamoufleerd, maar ik zie dat er toch steeds meer witte haren komen. Ik heb nu een mix gemaakt van twee kleuren: hazelnoot en kastanje. Joh, het is prachtig!! Geen witte draden meer, maar een mooie goud/roodbruine tint die net iets meer sprankelt dan mijn eigen kleur.
Maar het allerfijnste: mijn fijne haar glanst, mijn haardos is dik en vol, mijn haar valt nauwelijks uit en er is geen pluis meer te bekennen. Ik gebruik hennapoeder van Hennaplus (hazelnoot) en Colourwell (kastanjebruin) en die mix ik. Voor tussendoor gebruik ik henna die niet kleurt van Jacob Hooij.
Superspul!!
Maar het allerfijnste: mijn fijne haar glanst, mijn haardos is dik en vol, mijn haar valt nauwelijks uit en er is geen pluis meer te bekennen. Ik gebruik hennapoeder van Hennaplus (hazelnoot) en Colourwell (kastanjebruin) en die mix ik. Voor tussendoor gebruik ik henna die niet kleurt van Jacob Hooij.
Superspul!!

maandag 29 januari 2018 om 16:18
Net even gekeken, lijkt me idd heel erg fijn! Wil eigenlijk ook haar vit c serum.
Heb er nu een van ander merk maar mijn man vind het erg stinken
Dus even doorsparen en wachten op goede aanbieding.
Heb al veel van Paula maar blijf maar nieuwe dingen erbij willen. Sinds ik haar producten gebruik is mijn huid echt zo opgeknapt!