Twijfels
vrijdag 26 januari 2018 om 12:17
vrijdag 26 januari 2018 om 12:17
Jochem84 schreef: ↑26-01-2018 11:44De reacties van sommige dames hier zijn weer zoals je het kunt verwachten. Zelf kiezen ze wel voor relaties met mannen die ze niet aantrekkelijk vinden. Dat raden ze ook al hun vriendinnen aan: Ga vooral een man kiezen die je niet aantrekkelijk vindt. En als een vriendin hun man niet langer aantrekkelijk vindt dan zeggen ze vooral dat die vriendin dat maar gewoon moet accepteren.
vrijdag 26 januari 2018 om 12:23
Tuurlijk wil het oog ook wat. Maar we worden allemaal ouder, rimpels horen erbij. In het geval van TO klinkt het vooral als een symptoom voor een relatie die niet goed is.
Het kan zo zij dan de vrouw van TO zich vooral als moeder ziet en niet meer als partner van. Zo ziet TO haar immers ook. Als moeder hoef je minder goed uiterlijk voor jezelf te zorgen dan als partner.
Waarschijnlijk accepteert de vrouw aan TO de relatie, net zoals TO dat doet en zijn ze beiden niet gelukkig. Aan beiden de taak om hier iets aan te doen. Praten is de eerste stap.
Het kan zo zij dan de vrouw van TO zich vooral als moeder ziet en niet meer als partner van. Zo ziet TO haar immers ook. Als moeder hoef je minder goed uiterlijk voor jezelf te zorgen dan als partner.
Waarschijnlijk accepteert de vrouw aan TO de relatie, net zoals TO dat doet en zijn ze beiden niet gelukkig. Aan beiden de taak om hier iets aan te doen. Praten is de eerste stap.
vrijdag 26 januari 2018 om 12:26
Er zijn genoeg vrouwen van 45+ die er geweldig uit zien. Die hebben een persoonlijkheid waar je U tegen zegt. Ze zijn interessant, hebben energie, staan vol in het leven, verzorgen zich goed, zijn onafhankelijk en in voor avontuur. Dat ze ook rimpels hebben en een figuur wat niet meer hyperstrak is merk je bij dit soort vrouwen niet eens op.
Als jou vrouw op de bovenstaande omschrijving lijkt dan ben je inderdaad oppervlakkig TO.
Maar ik denk ook dat er meer aan de hand is. Heeft ze nog wel zin in je ? Is ze nog sprankelend ? Los en ontspannen ? Hebben jullie nog plezier samen ? Genieten jullie nog ? Verzorgt ze zichzelf goed, inclusief mooie kleding ? Als het antwoord op alle vragen nee is dan snap ik dat je je ontevreden voelt.
Maar jullie hebben daar beide een rol in. Doe jij nog je best ? Trek jij regelmatig een mooi shirt of broek aan voor haar, verras je haar nog weleens ? Ben jij nog ontspannen en heb je nog oprecht interesse in haar ?
Het is een wisselwerking
Als jou vrouw op de bovenstaande omschrijving lijkt dan ben je inderdaad oppervlakkig TO.
Maar ik denk ook dat er meer aan de hand is. Heeft ze nog wel zin in je ? Is ze nog sprankelend ? Los en ontspannen ? Hebben jullie nog plezier samen ? Genieten jullie nog ? Verzorgt ze zichzelf goed, inclusief mooie kleding ? Als het antwoord op alle vragen nee is dan snap ik dat je je ontevreden voelt.
Maar jullie hebben daar beide een rol in. Doe jij nog je best ? Trek jij regelmatig een mooi shirt of broek aan voor haar, verras je haar nog weleens ? Ben jij nog ontspannen en heb je nog oprecht interesse in haar ?
Het is een wisselwerking
vrijdag 26 januari 2018 om 12:29
vrijdag 26 januari 2018 om 12:29
Hier ben ik het mee eens. Wel heb ik het gevoel dat TO deze relatie eigenlijk al verwerkt heeft. Dat zijn "ik vind haar niet meer aantrekkelijk" een symptoom is van iets dat daar onder ligt. Omdat ik het hiermee eens ben schreef ik eerder ook dat zijn vrouw het wel verdiend dat hij dit nog serieus onderzoekt.Dahlia74 schreef: ↑26-01-2018 12:23Tuurlijk wil het oog ook wat. Maar we worden allemaal ouder, rimpels horen erbij. In het geval van TO klinkt het vooral als een symptoom voor een relatie die niet goed is.
vrijdag 26 januari 2018 om 12:30
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 12:31
Reden: Een is wel genoeg
Reden: Een is wel genoeg
1.27% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 12:32
Dit vind ik wel een goede!tarataz schreef: ↑26-01-2018 12:26Er zijn genoeg vrouwen van 45+ die er geweldig uit zien. Die hebben een persoonlijkheid waar je U tegen zegt. Ze zijn interessant, hebben energie, staan vol in het leven, verzorgen zich goed, zijn onafhankelijk en in voor avontuur. Dat ze ook rimpels hebben en een figuur wat niet meer hyperstrak is merk je bij dit soort vrouwen niet eens op.
Het is een wisselwerking