Help man wilt drie televisies
vrijdag 26 januari 2018 om 19:07
Beste mede viva forum bewoners,
Ik voel mij een beetje gekwetst... mijn mannetje wilt graag naast de tv in de woonkamer en de keuken, ook nog een tv in de slaapkamer.
Toen we net getrouwd waren hadden we elke avond seks en kwamen we niet aan tv kijken toe. Zou hij mij niet meer aantrekelijk vinden dat hij nu een televisie wilt in de slaapkamer? Ik heb liever eigenlijk gewoon seks ipv televee kijken in bed.
Wat adviseren jullie?
Ik voel mij een beetje gekwetst... mijn mannetje wilt graag naast de tv in de woonkamer en de keuken, ook nog een tv in de slaapkamer.
Toen we net getrouwd waren hadden we elke avond seks en kwamen we niet aan tv kijken toe. Zou hij mij niet meer aantrekelijk vinden dat hij nu een televisie wilt in de slaapkamer? Ik heb liever eigenlijk gewoon seks ipv televee kijken in bed.
Wat adviseren jullie?
Doe iets geks denk iets moois zeg iets liefs dan heeft elke dag iets positiefs
vrijdag 26 januari 2018 om 19:10
Scheelt weer het beeldscherm straks schoonmaken.OliebolmetKrenten schreef: ↑26-01-2018 19:09Hoef jij je ook geen zorgen meer te maken om spetterscheetjes.
vrijdag 26 januari 2018 om 19:11
dank je voor deze positieve kijk op dit probleemOliebolmetKrenten schreef: ↑26-01-2018 19:09Hoef jij je ook geen zorgen meer te maken om spetterscheetjes.
Doe iets geks denk iets moois zeg iets liefs dan heeft elke dag iets positiefs
vrijdag 26 januari 2018 om 19:13
Tornacense schreef: ↑26-01-2018 19:10Zolang die tv in de slaapkamer staat, slaap jij in de logeerkamer.
Benieuwd wat ie na een week verkiest.
Ik heb wel een idee
Voor als mannetje doogystyle wil bij het aanrecht. Vallen de spetters mooi in de wasbak.
Nee, maar dat kan nog grappig bedoeld zijn. Wilt is gewoon dom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 26 januari 2018 om 19:14
Dat is handig.
Als 24 kitchen op tv is is het heen en weer rennen tussen tv , koelkast en fornuis om het gerecht juist te krijgen zwaar vermoeiend.
vrijdag 26 januari 2018 om 19:15
Daarvoor hebben ze de laptop of tablet en Youtube uitgevondenHenk-en-Roelie schreef: ↑26-01-2018 19:14Dat is handig.
Als 24 kitchen op tv is is het heen en weer rennen tussen tv , koelkast en fornuis om het gerecht juist te krijgen zwaar vermoeiend.