Gaat hij vreemd?

27-01-2018 16:03 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_363418 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 10:14
99.74% gewijzigd
feow schreef: ↑
27-01-2018 19:02
Dat jij nog kon lopen!!! :O
:rofl: :rofl: :rofl:
ouwewijsneus schreef: ↑
27-01-2018 18:59
je hebt je punt gemaakt hier
:HA:
Niet snel wijzigen he :@
feow schreef: ↑
27-01-2018 19:02
Dat jij nog kon lopen!!! :O
Hahaha. Daar was ik toen wel aan toe.

Er mist een woordje... God, wat zul je dan schraal zijn en een doorligplekken hebben.
Corona67 schreef: ↑
27-01-2018 19:03
Niet snel wijzigen he :@
wie had hier eerst een punt geplaatst.........?
ouwewijsneus schreef: ↑
27-01-2018 19:25
wie had hier eerst een punt geplaatst.........?
Daar heb je een .
:-D :-D
Iemand Zonenmaan nog gezien?

Of is 't alweer aan 't regenen?
regent zonnestralen....................
Tornacense schreef: ↑
27-01-2018 19:29
Iemand Zonenmaan nog gezien?

Of is 't alweer aan 't regenen?
Die is oude seizoenen GoT kijken.
TO, laten we hopen dat je man vreemdgaat, dan is er nog iemand van jullie twee die een beetje een prettig leven heeft.
Als jullie niet meer zijn dan huisgenoten, al járen, dan moet je niet verbaasd zijn als je man het ergens anders zoekt.
Je wilt niets met je man, maar wilt vanwege het geld niet scheiden. Ik vind dat je dan niet moet zeuren over een eventueel rondneukende man. Dan moet jijzelf ook maar wat meer je best doen.
Jeetje wat een sneu huwelijk :cencored:
Iedereen heeft toch op een bepaald moment genegenheid nodig?!
Dus ja, zou zo maar eens kunnen dat hij een ander heeft, waar hij dat dus wel krijgt.
13 jaar geen seks hallelujah.
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wél bij elkaar?
Wat ik vreemd vind is dat je in die 13 jaar niks hebt gedaan om te voorkomen dat je man vreemd gaat. Dit klinkt alles behalve gezond, jullie zijn nog minder dan broer en zus, lijkt me ook niet fijn voor jullie kinderen. En dat hij ook niks mist, zegt hij dat of denk je dat?
Na 13 jaar geen seks hoop ik voor hem dat hij vreemdgaat.
Zo, ik schrik toch wel even van sommige reacties hier. “Laten we hopen dat hij vreemdgaat?” Pardon? Wat een lekkere viva-zuurheid hier! Ik ben met jullie eens dat TO wat gemakzuchtig overkomt, maar dat betekent toch niet dat hij een vrijbrief heeft om vreemd te gaan? Hij is toch minstens net zo verantwoordelijk voor deze sleur?
TO, ik denk dat je je goed af moet vragen wat deze relatie nog voor jou betekent en wat je er nog van verwacht. En dan zal je met hem het gesprek aan moeten gaan met die conclusie. Laat dit niet zo voortbestaan, want voor je het weet ben je ineens alleen en dan kom je er misschien achter dat je dat nooit gewild hebt.
Honingbij_ schreef: ↑
28-01-2018 07:34
Zo, ik schrik toch wel even van sommige reacties hier. “Laten we hopen dat hij vreemdgaat?” Pardon? Wat een lekkere viva-zuurheid hier! Ik ben met jullie eens dat TO wat gemakzuchtig overkomt, maar dat betekent toch niet dat hij een vrijbrief heeft om vreemd te gaan? Hij is toch minstens net zo verantwoordelijk voor deze sleur?
TO, ik denk dat je je goed af moet vragen wat deze relatie nog voor jou betekent en wat je er nog van verwacht. En dan zal je met hem het gesprek aan moeten gaan met die conclusie. Laat dit niet zo voortbestaan, want voor je het weet ben je ineens alleen en dan kom je er misschien achter dat je dat nooit gewild hebt.
Dubbele nick van de minnares dit😛
28-01-2018 07:34
Die zure Vivavrouw ben jij juist met zo’n tuttige voorspelbare reactie. En als je hiervan schrikt, zoals je zelf zegt, dan ben je duidelijk niets gewend in het leven.
TO, hoe kun jij nou een topic openen, geschreven door de ogen van de vrouw van jouw minnaar? Hoe naief ben je? Zie je hoe iedereen zo'n huwelijk absurd vindt, hier?

De kans is groter dat jouw minnaar sex heeft met jou en ook met zijn vrouw. Zoveel vreemdgaande mannen houden dit verhaal op: 'ja, al 13 jaar geen sex en aandacht, arm ikje'. En ohja, voor jou ging hij zeker nooit vreemd, want 'hij vond het altijd wel prima'. Totdat jij hem compleet overrompelde, natuurlijk. Dat maakt hij je ook wijs?! :rofl:

Het zou kunnen, sure. Maar meestal is het een manier om van twee walletjes te eten.

Kom je nog terug onder een van de twee nicks of laat je het hierbij?
sinnombre schreef: ↑
28-01-2018 09:28
Die zure Vivavrouw ben jij juist met zo’n tuttige voorspelbare reactie. En als je hiervan schrikt, zoals je zelf zegt, dan ben je duidelijk niets gewend in het leven.
Tuttige reactie? Excuus, blijkbaar zit jij hier om mensen even lekker de grond in te boren? Makkelijke he, zo even anoniem op het internet?
28-01-2018 13:19
Tuttige reactie? Excuus, blijkbaar zit jij hier om mensen even lekker de grond in te boren? Makkelijke he, zo even anoniem op het internet?
Huh? Iets met de pot verwijt de ketel?
TO heeft haar tekst verwijderd.......
Gaat mijn man vreemd? Hij sport ineens en heeft een nieuwe auto. Al 23 jaar samen maar al 13 jaar geen sex meer, geen kus of knuffel en praten doen ze ook niet meer.
Ik vind het ergens wel zielig. Wat er in de OP stond zijn gewoon de verhaaltjes die haar minnaar haar op haar mouw speldt en nu komt ze erachter dat dat totaal ongeloofwaardig is.
Ik ben echt tegen vreemdgaan.
In deze toestand is het toch zo dat er 1 gaat uitbreken?
Een mensen lust is een mensen leven.
Wat een supersaaie relatie.
Waarom elkaar niks gunnen als er toch geen intimiteit meer is.
Ik snap dit niet.
Zonder ego valt dit wel te snappen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Nav__ schreef: ↑
28-01-2018 09:33
TO, hoe kun jij nou een topic openen, geschreven door de ogen van de vrouw van jouw minnaar? Hoe naief ben je? Zie je hoe iedereen zo'n huwelijk absurd vindt, hier?

De kans is groter dat jouw minnaar sex heeft met jou en ook met zijn vrouw. Zoveel vreemdgaande mannen houden dit verhaal op: 'ja, al 13 jaar geen sex en aandacht, arm ikje'. En ohja, voor jou ging hij zeker nooit vreemd, want 'hij vond het altijd wel prima'. Totdat jij hem compleet overrompelde, natuurlijk. Dat maakt hij je ook wijs?! :rofl:

Het zou kunnen, sure. Maar meestal is het een manier om van twee walletjes te eten.

Kom je nog terug onder een van de twee nicks of laat je het hierbij?
Hoe weet je dat? Wat is haar andere Nick dan? Toen ik de OP las dacht ik direct: dit is niet serieus.
appelientjex schreef: ↑
28-01-2018 15:04
Hoe weet je dat? Wat is haar andere Nick dan? Toen ik de OP las dacht ik direct: dit is niet serieus.
To vergiste zich en reageerde per ongeluk met haar andere nick.
QueenArachnia schreef: ↑
28-01-2018 15:09
To vergiste zich en reageerde per ongeluk met haar andere nick.
Haar vorige topic heeft ze ook al leeggegooid. Toen was ze nog de minares.
relaties/iemand-ervaring/list_messages/400830

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven