De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 28 januari 2018 om 19:55
ja zeker irritant. maar dat stoplicht van juf Ank uit afl. 2, Hilarisch vond ik dat
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 28 januari 2018 om 19:58
Als ze dat zouden doen, dan zouden ze zich kapot schamen. Maar ik heb het vermoeden dat dit soort types niet aan zelfreflectie doen en dus geen benul hebben hoe ze over komen op anderen.
zondag 28 januari 2018 om 20:08
Vaak zijn het wel mensen die vinden dat ze heel wat te zeggen hebben ja..
Dat stoplicht was ook geweldig! Ik ben benieuwd wat we straks weer te zien krijgen.
zondag 28 januari 2018 om 20:26
Die wil ik ook nog bekijken.
Maar ik zit nog steeds met de laatste cliffhanger van Tessa. Een leerling (Rosa?) kwam er achter dat Tessa rommelde met haar vader. Ze zat bij Tessa aan de keukentafel en Tessa was heel even weg. Haar telefoon lag op de tafel en toen las de leerling een appje van haar vader....
Maar ik ben offtopic. O, het begint!
zondag 28 januari 2018 om 21:00
Mijn tenen krulden in mijn schoene, dat gedrag van die hoofd van school, “ de herder” , walgelijk gewoon.
Het slijmen en lijmen en wat niet meer, elkander uitspelen, ik heb niet hoeven lachen, mijn trauma kwam naar boven.
Zo herkenbaar allemaal, mijn God, dat soort vrouwen kwam ik 40 jaar terug al tegen bij de kleuterschool,,kinderclub, enzenz
Het slijmen en lijmen en wat niet meer, elkander uitspelen, ik heb niet hoeven lachen, mijn trauma kwam naar boven.
Zo herkenbaar allemaal, mijn God, dat soort vrouwen kwam ik 40 jaar terug al tegen bij de kleuterschool,,kinderclub, enzenz
zondag 28 januari 2018 om 21:08
Ja, echt. Ik herken helemaal niks van onze school. Ik heb nog nooit gezien dat ouders zich bemoeien met traktaties en uitnodigingen van anderen.
Vind het zó flauw en over de top. Gewoon niet grappig, slecht geacteerd en irritant.
zondag 28 januari 2018 om 21:15
Ik vond Tessa maar een slap aftreksel van het origineel, begreep dat er ook geen volgende seizoenen komen.francieneke schreef: ↑28-01-2018 20:26Die wil ik ook nog bekijken.
Maar ik zit nog steeds met de laatste cliffhanger van Tessa. Een leerling (Rosa?) kwam er achter dat Tessa rommelde met haar vader. Ze zat bij Tessa aan de keukentafel en Tessa was heel even weg. Haar telefoon lag op de tafel en toen las de leerling een appje van haar vader....
Maar ik ben offtopic. O, het begint!![]()
Ga gewoon Rita kijken! Volgens mij volgde Tessa letterlijk het script van Rita, dus dan krijg je vanzelf antwoord op je vraag
Rita is echt veel leuker. Ik
Nothing happens for a reason
zondag 28 januari 2018 om 21:20
Is misschien gewoon niet je type humor. Ik houd wel van dat flauwe en overdrevene.
zondag 28 januari 2018 om 21:27
Ik hou wel van overdrijven en de overtreffende trap daarvan. Bijv. Theo Maassen kan dat heel erg goed. Maar in De Luizenmoeder komt het op mij allemaal zo flauw en infantiel over.
Ik weet dat de meeste mensen het erg leuk vinden. Ik heb de docu over China en het terracottaleger erop gezet. Dat ging me beter af
Ik weet dat de meeste mensen het erg leuk vinden. Ik heb de docu over China en het terracottaleger erop gezet. Dat ging me beter af