CBD olie
maandag 29 januari 2018 om 07:52
maandag 29 januari 2018 om 08:53
Ik gebruik het wanneer ik een paniekaanval heb. Hiervoor werkt het heel effectief binnen 30 sec. De tijd dat het werkt hangt af van de intensiteit van de aanval.
Het is wel heel belangrijk kwalitatief goede olie te kopen. Er worden door de hype ook veel olies verkocht zonder daadwerkelijk helpende stoffen.
Ik bestel de mijne uit Spanje bij een Nederlands stel. Zij kunnen ook goed advies geven over welke versie het beste past bij je klachten.
Het is wel heel belangrijk kwalitatief goede olie te kopen. Er worden door de hype ook veel olies verkocht zonder daadwerkelijk helpende stoffen.
Ik bestel de mijne uit Spanje bij een Nederlands stel. Zij kunnen ook goed advies geven over welke versie het beste past bij je klachten.
maandag 29 januari 2018 om 09:06
Binnen 30 seconden?prismax schreef: ↑29-01-2018 08:53Ik gebruik het wanneer ik een paniekaanval heb. Hiervoor werkt het heel effectief binnen 30 sec. De tijd dat het werkt hangt af van de intensiteit van de aanval.
Placebo-effect is ook een effect zeggen wij dan.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 29 januari 2018 om 09:08
Zo snel kan het volgens mij niet eens in je bloedbaan terecht komen wanneer je het oraal inneemt of spuit je dat spul? Ik heb een medicijn voor een kwaal dat in je mond smelt en dat duurt zelf 1 tot 1,5 uur voor het werkt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 29-01-2018 09:09
30.59% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 29 januari 2018 om 09:08
Ik gebruik het nu een aantal maanden en voel me er een stuk beter door. Ik slaap beter en mijn gehele humeur is beter. In de winter heb ik altijd wel wat last van somberheid en dat is hierdoor ook verbeterd. Ik neem 3x daags een aantal druppels.
Ik ken meerdere mensen die het gebruiken en zij hebben er ook baat bij. Zij gebruiken het allemaal voor zeer uiteenlopende klachten maar voor de meeste heeft het een positieve werking.
Je kan altijd een kijkje nemen op de site green calls kijken. Heb je meerdere ervaringen van mensen. En heel simpel, baat het niet dan..... Succes!
Ik ken meerdere mensen die het gebruiken en zij hebben er ook baat bij. Zij gebruiken het allemaal voor zeer uiteenlopende klachten maar voor de meeste heeft het een positieve werking.
Je kan altijd een kijkje nemen op de site green calls kijken. Heb je meerdere ervaringen van mensen. En heel simpel, baat het niet dan..... Succes!
maandag 29 januari 2018 om 09:50
maandag 29 januari 2018 om 10:11
Het grote probleem van CBD olie is dat het wordt aangemerkt als voedingssupplement. Het valt niet onder de wet geneesmiddelen met het daarbij behorende controleapparaat. Dus er is te koop van zeer slechte producten tot producten die netjes en goed zijn geproduceerd.
Als je het gaat proberen koop dan in ieder geval een goed product, en wees kritisch of het voor jou doet wat je wil.
Als je het gaat proberen koop dan in ieder geval een goed product, en wees kritisch of het voor jou doet wat je wil.
maandag 29 januari 2018 om 10:45
Ik gebruik het tegen chronische pijn, wel moet je dan een minimale concentratie van 10% gebruiken. En heb er veel baat bij, gebruik het extra naast reguliere pijnstillers van de huisarts waardoor ik daar wat minder van nodig heb.
Bij de drogisterijen hebben ze maximaal 4%.
Dat hielp niet of nauwelijks bij mij.
Ik koop het online bij mother natures finest, ( gyofm.nl)
Daar kan je ook allemaal smaakjes bestellen , bijvoorbeeld walnoot of hazelnoot.
Gewoon puur is het inderdaad vreselijk goor.
Bij de drogisterijen hebben ze maximaal 4%.
Dat hielp niet of nauwelijks bij mij.
Ik koop het online bij mother natures finest, ( gyofm.nl)
Daar kan je ook allemaal smaakjes bestellen , bijvoorbeeld walnoot of hazelnoot.
Gewoon puur is het inderdaad vreselijk goor.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 29 januari 2018 om 10:49
De meningen zijn dus nogal verdeeld. Misschien toch een kwestie van uitproberen en dan kom ik er vanzelf achter of het bij mij helpt. Normaal probeer ik graag iets uit maar ik vind dit spul zo duur. Opzich niet erg als het helpt (goede slaap is voor mij onbetaalbaar geworden)
Ga me toch eens inlezen op Google en dan een flesje bestellen wat goed uit de bus komt.
Bedankt
Ga me toch eens inlezen op Google en dan een flesje bestellen wat goed uit de bus komt.
Bedankt
maandag 29 januari 2018 om 10:54
Ik zou het aankopen in een fysieke winkel, als het dan niet werkt kan je tenminste met je klacht terug naar de winkel.Doubletree20 schreef: ↑29-01-2018 10:49
Bedankt
maandag 29 januari 2018 om 11:00
Ik ben één groot sceptisch persoon. Slaapmiddelen, slaaptherapie, slaaponderzoeken (in neurologisch centrum bij 1 van de autoriteiten op dit gebied, Dr. Hamburger in Adam) gehad, niks hielp. Nee, geen wondemiddel maar zeker verlichting en verbetering.
maandag 29 januari 2018 om 11:05
Bij mij hetzelfde maar dan op pijngebied.
De pijn is niet weg, heb nog steeds af en toe een hele slechte dag, maar mijn leven is er echt een stuk leefbaarder op geworden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 29 januari 2018 om 11:27
Fijn zeg!
Het zal een groot verschil zijn welke je aanschaft. Ik maak (filter) het zelf. Ik krijg de grondstof van iemand en maak het zelf zodat er een goede heldere vloeistof overblijft.
maandag 29 januari 2018 om 12:00
CBD helpt echt wel in veel gevallen!
Je moet alleen zelf experimenteren met de dosis en het percentage, bv. ipv 3 druppels per dosis naar 6 druppels per dosis. of zelfs 12.
En probeer eens de sterkere CBD Olie met 10% CBD ipv 2.75% of 5% CBD.
Het smaakt alsof je een asbak leeglikt... dat dan weer wel, maar ach na dat je het hebt opgenomen onder de tong wat water drinken.
Voor beter slapen gebruik ik zelf Meladol van Cibdol. Dat is een combi van CBD met Melatonine, en schreeuwend duur is het nou ook weer niet.
Het werkt bij mij wel, zorgt voor meer rust in je hoofd waardoor je gewoon beter slaapt.
Wel af en toe rustdagen nemen dat je het niet gebruikt, anders ga je er aan wennen.
Mindere kanten zijn dat het natuurlijk geen slaappil is (je gaat er niet "out" van) en het smaakt smerig, maar ja je moet er wat voor over hebben.
Een slaappil zoals Zopiclon zorgt er voor dat je "chemisch" slaapt, het pakt de oorzaak niet aan, alleen de symptomen.
Meer info over Meladol vind je hier:
https://www.mhbioshop.com/product/melad ... ol-slapen/
Zeker het proberen waard. Je moet 20 druppels per keer innemen van dit spul 5min voor t slapen gaan, dat is hoe het bij mij het beste werkt.
Je moet alleen zelf experimenteren met de dosis en het percentage, bv. ipv 3 druppels per dosis naar 6 druppels per dosis. of zelfs 12.
En probeer eens de sterkere CBD Olie met 10% CBD ipv 2.75% of 5% CBD.
Het smaakt alsof je een asbak leeglikt... dat dan weer wel, maar ach na dat je het hebt opgenomen onder de tong wat water drinken.
Voor beter slapen gebruik ik zelf Meladol van Cibdol. Dat is een combi van CBD met Melatonine, en schreeuwend duur is het nou ook weer niet.
Het werkt bij mij wel, zorgt voor meer rust in je hoofd waardoor je gewoon beter slaapt.
Wel af en toe rustdagen nemen dat je het niet gebruikt, anders ga je er aan wennen.
Mindere kanten zijn dat het natuurlijk geen slaappil is (je gaat er niet "out" van) en het smaakt smerig, maar ja je moet er wat voor over hebben.
Een slaappil zoals Zopiclon zorgt er voor dat je "chemisch" slaapt, het pakt de oorzaak niet aan, alleen de symptomen.
Meer info over Meladol vind je hier:
https://www.mhbioshop.com/product/melad ... ol-slapen/
Zeker het proberen waard. Je moet 20 druppels per keer innemen van dit spul 5min voor t slapen gaan, dat is hoe het bij mij het beste werkt.
maandag 29 januari 2018 om 12:11
Tja het is goor. Maar da's met meer dingen.
Maar heb je wel eens een hogere dosis geprobeerd een aantal dagen? en/of een hoger percentage CBD bv. 10%?
En ook het flesje opmaken... minstens 2-4 weken proberen. Dan pas kan je zeggen of het wel of niet werkt. Niet te snel opgeven!