Mode & Beauty alle pijlers

Bh oplossing/meedenken

29-01-2018 13:23 36 berichten
Hi dames,

Ik ga binnenkort een geregistreerd partnerschap aan, houden een leuk feestje, echter wel met budget. Ik heb een hele mooie peach kleurige jurk, maar de jurk is zo, dat wat voor bh ik ook aandoe eronder, je ziet het heel goed zitten en dat kleed niet zo mooi af.

https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... 1-j11.html

Bij de hunkemoller zeiden ze uiteraard dat een plakbh perfect was hiervoor. Nu vraag ik me af in hoeverre dat dus ook is. Ik heb een cup D, bijna E. Kan me niet voorstellen dat het fatsoenlijk een hele dag blijft zitten. En dan is voor zon dag natuurlijk wel handig.. Ik heb niet zoveel zin om nu voor 30e een bh te kopen die niet meer terug kan als het toch niet zo "perfect" is als de verkoopster me wil doen geloven.

Hebben jullie tips/ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Is een korset een optie?
Naar een serieuze lingeriewinkel gaan, met jurk. Je daar laten adviseren en passen.
Ik had plakbh onder mijn trouwjurk, ook cup D, bleef prima zitten hele dag, liet pas los toen de jurk weer uitging.
Plakbh's zie je net zo goed afgetekend als andere bh's. Hier kan toch een gewone naadloze bh onder? (T-shirt bh)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
torselet anders? kan je vinden bij bruidswinkels
Relax we're all crazy, it's not a competition
Geen tips, wel een compliment - supermooie jurk!
Kijk eens of een plak bh van Bey Bra iets is. Die zie je echt niet zitten.
En mooie jurk idd
Oudblond schreef:
29-01-2018 13:29
Plakbh's zie je net zo goed afgetekend als andere bh's. Hier kan toch een gewone naadloze bh onder? (T-shirt bh)
Ja, dat leek mij ook al. Waarom zou daar geen naadloze bh onder kunnen?
Hier kan toch prima een gladde nude/zachtroze bh onder?
Prachtige jurk!

Ik zou met de jurk naar Hunkemoller gaan en het proberen. Kun je meteen zien of het iets voor je is en of het werkt.
Een t shirt bh heb ik eronder geprobeerd (draag ik normaal gesproken) maar omdat aan de voorkant de stof open is zie je dan de bandjes erdoorheen en dat vind ik niet mooi. Die plastic (ik zie je niet) bandjes zijn ook vreselijk. Omtrek maat is 90 dus een maat groter pakken is lastig en dan schuift de achterkant zo omhoog (ook geprobeerd).

Oudblond De voorkant van de jurk is wel verstevigd, zit wel een lijfje in, maar niet sterk/strak genoeg om de boel lekker te laten zitten.

Moiren Nog nooit geweest, heb je misschien voorbeelden van winkels waar ik dan aan kan denken? Hier in t dorp zit alleen een zaak waar de bhs vanaf 150e beginnen en dat vind ik een beetje teveel van het goede.

Hawelry Welke plakbh had jij?

Torselet is ook nog een optie inderdaad, ga ik ook even in verdiepen.
en gewoon een strapless? Die kan ik met mijn cup d wel aan maar een plakbh gaat hem niet worden ;-)
Kun je niet zoiets als een torselet of zo huren?

Je moet je wel prettig voelen in je jurk. Zie je een vleeskleurige bh er ook door heen? Dat je bv een strapless neemt?
Nee, ik heb geen tips. Ik heb natuurlijk geen flauw idee waar je woont :)
Vaak zijn de wat stoffig ogende oude dames lingeriewinkels de beste.
Bv een huidkleurige, strapless, balconette bh
Een torselet beweegt ongemakkelijk en kan erg warm zijn als je bijvoorbeeld in de zomer trouwt.
Strapless snijd ook zo in mn huid aan de achterkant, het is niet handig om verliefd te worden op deze jurk :P maar desnoods ga ik zonder bh de deur uit..

Korset torselet is met die baleinen niet echt fijn denk ik. Heb ooit zon leuk spanned sexy korset gehad met baleinen erin, weet niet of dat vergelijkbaar is, maar daar kon ik alleen maar leuk in staan en liggen, comfortabel zitten werd m niet.

Ik ga morgen eens naar de "stoffige" winkel hier in het dorp met de jurk.
Onder lichte kleding zie je een rode bh veel minder dan een huidkleurige (doorschijnen jurk) en misschien vind je het dan minder lelijk dat je de bandjes 'ziet'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Springtouw schreef:
29-01-2018 13:57
Strapless snijd ook zo in mn huid aan de achterkant,
Ik ga morgen eens naar de "stoffige" winkel hier in het dorp met de jurk.
dan heb je denk ik een keer pech gehad, ik heb daar nooit last van
Springtouw schreef:
29-01-2018 13:57
Strapless snijd ook zo in mn huid aan de achterkant, het is niet handig om verliefd te worden op deze jurk :P maar desnoods ga ik zonder bh de deur uit..
Dan draag je niet de goede maat denk ik.
Ik wilde ook een strapless bh aanraden. Ga eens bij een echte lingeriezaak langs en laat je adviseren.
Koop gewoon een bh in een kleur die bij de jurk past Beugels, baleinen, niks vind je wat dus word het ook niks. Comfortabel en mooi gaan nu eenmaal niet altijd samen en je zeurt. Bandjes die bij de jurk kleuren zal echt niemand opvallen. En anders je zeurtjes even opzij zetten en een dagje minder comfortabel in een corselet.
Mooie jurk trouwens!
Hmm guppekop en IJskoffie, Misschien dan inderdaad wel een verkeerde koop gedaan destijds. Is ook al een aantal jaar geleden, zet ik die ook op m'n lijstje om eens te passen onder de jurk.

Nina1966, Bedankt voor je waardevolle bijdrage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven