Vervelende schoonmoeder
maandag 29 januari 2018 om 15:05
Vragen of ze een gedetailleerd verslag wil van jullie laatste neuk.
Je vriend verzoeken met zijn moeder te praten.
maandag 29 januari 2018 om 15:09
Aha ik snap hem, schoonmoeder is tegen de 70 of ouder.Blondie222 schreef: ↑29-01-2018 15:07Hebben nu een relatie van 4jaar , ze geeft me het gevoel dat het nu wel hoog tyd word en hem een kind moet schenken.
Mijn vriend is nu 40jaar
Tja ik vind 40 om vader te worden vrij oud ( mijn mening)
Ik begrijp iedereen wel.
maandag 29 januari 2018 om 15:11
"Nou ja, we hebben al dat zaad in de aarde in potjes op de vensterbank gezet, maar er komt maar geen kind uit.. Heeft u anders nog tips?"
Gewoon geen aandacht aan schenken. Je mag ook best je grens trekken, hier praat ik niet over en ik wil niet meer dat suggestieve gedoe, punt.
Mijn schoonmoeder heeft in mijn kasten zitten neuzen toen wij niet thuis waren en ze paste op de kat. Mijn verborgen zwangerschapstesten en boekjes had ze gevonden. Met 11 weken vertelden we haar dat ik een miskraam had gehad en toen zei ze: ja maar ik wist al dat je zwanger was.. Koekoek.. Schoonouders doen rare dingen soms, maar meestal bedoelen ze t wel goed.
Gewoon geen aandacht aan schenken. Je mag ook best je grens trekken, hier praat ik niet over en ik wil niet meer dat suggestieve gedoe, punt.
Mijn schoonmoeder heeft in mijn kasten zitten neuzen toen wij niet thuis waren en ze paste op de kat. Mijn verborgen zwangerschapstesten en boekjes had ze gevonden. Met 11 weken vertelden we haar dat ik een miskraam had gehad en toen zei ze: ja maar ik wist al dat je zwanger was.. Koekoek.. Schoonouders doen rare dingen soms, maar meestal bedoelen ze t wel goed.
maandag 29 januari 2018 om 15:13
Ah, Tja dan kan ik me dat wel voorstellen hoor. Scheel je veel? En wil je wel kinderen?Blondie222 schreef: ↑29-01-2018 15:07Hebben nu een relatie van 4jaar , ze geeft me het gevoel dat het nu wel hoog tyd word en hem een kind moet schenken.
Mijn vriend is nu 40jaar
maandag 29 januari 2018 om 15:30
En hoe oud ben jij? En ben je / jullie wel toe aan kinderen?Blondie222 schreef: ↑29-01-2018 15:07Hebben nu een relatie van 4jaar , ze geeft me het gevoel dat het nu wel hoog tyd word en hem een kind moet schenken.
Mijn vriend is nu 40jaar
maandag 29 januari 2018 om 15:34
Hier ook geval geweest. En erge was. Toen ik zwanger was ging ze zich met alles bemoeien.
En raad eens. Nu is mijn zoon 11 maanden en zeurt ze al sinds hij 4 maanden oud is of we niet eens voor nummer 2 moeten gaan. Want moet niet teveel tijd tussen zitten...
En dat terwijl ze weet dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. Vrouw heeft mij en Mn vriend heek veel pijn gedaan met der opmerkingen. Maar ook nu weer trekt ze zich er niks van aan want haar recht om oma te zijn van meerdere kinderen is belangrijker ( ja dat heeft ze letterlijk gezegd!)
En raad eens. Nu is mijn zoon 11 maanden en zeurt ze al sinds hij 4 maanden oud is of we niet eens voor nummer 2 moeten gaan. Want moet niet teveel tijd tussen zitten...
En dat terwijl ze weet dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. Vrouw heeft mij en Mn vriend heek veel pijn gedaan met der opmerkingen. Maar ook nu weer trekt ze zich er niks van aan want haar recht om oma te zijn van meerdere kinderen is belangrijker ( ja dat heeft ze letterlijk gezegd!)
maandag 29 januari 2018 om 15:36
vragen staat vrij, het is aan jou wat je me die vraag doet. En jij mag gewoon zeggen dat je begrijpt dat ze graag oma wilt worden. maar dat dit iets is tussen jou en je vriend. en mocht er ooit zo ver zijn dan krijgen ze dit wel te horen. En hoe vaker ze het gaat vragen, hoe groter de kans wordt dat ze het later gaat horen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 29 januari 2018 om 15:40
Mijn moeder heeft voor dochter er was ook een paar keer zitten drammen dat ze zo graag oma wilde worden.
Ik ben toen heel duidelijj geweest dat ze dat best mag willen maar dat het niet aan haar was.
Als wij een kind wilden dan besloten we dat zelf wel. En als het zo ver was dan zou ze het wel horen.
En daf hoe harder ze zeurder hoe minder zin ik erin had.
Toen hield ze uiteindelijk wel op.
Ik ben toen heel duidelijj geweest dat ze dat best mag willen maar dat het niet aan haar was.
Als wij een kind wilden dan besloten we dat zelf wel. En als het zo ver was dan zou ze het wel horen.
En daf hoe harder ze zeurder hoe minder zin ik erin had.
Toen hield ze uiteindelijk wel op.