What to do
maandag 29 januari 2018 om 18:15
Je zou ook het gesprek met haar kunnen aan gaan over wat nu jullie status is. Op een rustig moment ergens afspreken en haar vragen wat zij hier verder mee wil. Krijg je weer een nee blokkeer haar dan overal en spreek niet meer af. Hoi en Doei en niet meer ketsen of kletsen tot je gevoelens over zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 29 januari 2018 om 18:43
Ik zit de komende 6 weken bij dr in de scriptiegroepen met 5 klasgenoten.
Het gaat er om dat ik haar de ruimte wil geven maar ook dat ik toch ergens weer een kans met dr wil, 1,5 week geleden sex gehad bij haar thuis en toen moest ze huilen(ze weet niet wat ze wilt, of naja, ze weet het wel maar dr acties vertellen wat anders)
Het gaat er om dat ik haar de ruimte wil geven maar ook dat ik toch ergens weer een kans met dr wil, 1,5 week geleden sex gehad bij haar thuis en toen moest ze huilen(ze weet niet wat ze wilt, of naja, ze weet het wel maar dr acties vertellen wat anders)
maandag 29 januari 2018 om 19:32
.
Je wil dat we iets zeggen hoe je haar over kan halen het weer een kans te geven, terwijl je haar de ruimte geeft?
Ik denk niet of daar een manier voor is, want het is het een of het ander.
everything happens for a reason
maandag 29 januari 2018 om 20:35
Ik heb haar een tijd de ruimte gegeven, nu is het tijd om stappen te ondernemen denk ik
maandag 29 januari 2018 om 20:48
maandag 29 januari 2018 om 20:59
OF
1. Hij zal haar dan niet meer op zijn school zien.
OF
2. Nu zij allebei nog op school zitten kan hij met haar een halfjaar een rustige relatie hebben. En na dat halfjaar zal hij haar dumpen en dan GEHT'S LOS!!
Ik noem ook maar wat
maandag 29 januari 2018 om 21:03
maandag 29 januari 2018 om 21:06
woensdag 31 januari 2018 om 14:52
.
Maakt het wat uit wat wij zeggen? Je trekt toch je eigen plan.. wat je overigens zelf moet weten. Maar vraag dan niks.