Perfecte penis

dinsdag 30 januari 2018 om 15:03
Bedankt voor het compliment. Ik hoop dat het niets zegt over je eigen voorkeur voor ezels. Mijn geslacht in erectie staat trouwens fier omhoog gericht.

dinsdag 30 januari 2018 om 15:07
Ik koos de ezel als vergelijk, en niet bijvoorbeeld KevXL, Amant of Beer, zodat je je niet onzeker hoeft te voelen. Wees gerust, al denk ik dat je het qua lengte volop gaat afleggen tegen de eerste de beste ezel, gaat mijn voorkeur hoe dan ook uit naar een echte man.Charles_Gentle28 schreef: ↑30-01-2018 15:03Bedankt voor het compliment. Ik hoop dat het niets zegt over je eigen voorkeur voor ezels. Mijn geslacht in erectie staat trouwens fier omhoog gericht.

dinsdag 30 januari 2018 om 15:12
Chocolotje schreef: ↑30-01-2018 14:55Ben jij het KefXL? We waren al bang dat je voor eeuwig weg was.
Kom op jongen, laat nog eens zien!
En nu fier recht vooruit met die stengel.

dinsdag 30 januari 2018 om 15:16
Er heerst nul onzekerheid. Tegen de ezel leg ik het inderdaad af, maar weet verder perfect wat ik waard ben in vergelijking met anderen. Ik heb ook nergens beweert dat de grootte van penis iets zegt over persoonlijkheid of zelfs aantrekking. Sommige vrouwen kunnen helemaal niet overweg met een extra groot formaat.Chocolotje schreef: ↑30-01-2018 15:07Ik koos de ezel als vergelijk, en niet bijvoorbeeld KevXL, Amant of Beer, zodat je je niet onzeker hoeft te voelen. Wees gerust, al denk ik dat je het qua lengte volop gaat afleggen tegen de eerste de beste ezel, gaat mijn voorkeur hoe dan ook uit naar een echte man.

dinsdag 30 januari 2018 om 15:23

dinsdag 30 januari 2018 om 20:13