Lijf & Lijn alle pijlers

Meer dan 10 kg afvallen na zwangerschap i.c.m. Fitbit

30-01-2018 20:34 14 berichten
Om een lang verhaal kort te maken; Na zwangerschap en bevalling veel te veel gegeten en niet gesport. Resultaat: Veel te zwaar. Na negen maanden ben ik het beu en sinds twee weken gezond aan het eten, terug naar de sportschool en daarnaast al 3 proeflesssen zumba gevolgd. Ook de fitbit maar eens onder het stof vandaan getrokken. Wie doet er met me mee? Eventueel leuk om een fitbitchallenge te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen, liefst wel via de fitbit dan. Heb niet zoveel zin om op het forum te schrijven in het ‘openbaar’ ;-) Ik ben 5 maanden geleden bevallen en heb sinds oktober een fitbit. Ben op zich al goed bezig, maar er mag nog wel wat vanaf :-)
Oh ja, 10 kilo mag er zeker nog wel af hier!
Leuk! Ik ga nu met naar bed. Ik zal morgen uitvogelen hoe dat in z’n werk gaat met de fitbit.
Wat is je username bij fitbit? Dan voeg ik je toe
Hoi hoi!

Ik loop sinds vorig jaar oktober bij een diëtiste. Bij mij moet er nog 10 kilo ongeveer af maar ik heb dit in mijn hoofd voor juli 2019. Ik ben dus niet op een streng dieet.

Met fit bit challenge wil ik wel mee doen;
Melissa A. Is mijn gebruikersnaam!

Oh en trouwens... K ben niet bevallen. Mag ik toch nog mee doen?

Tot snel!
anoniem_286677 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 09:08
Reden: Foutje, bedankt!
10.68% gewijzigd
Volgens mij moet je mijn mailadres hebben om te kunnen toevoegen. Ik stuur je een pb.
Hopelijk is het bericht aangekomen. Hey forum doet een beetje raar..
Ik moet inderdaad jullie mailadres hebben om toe te kunnen voegen. Beetje jammer wel.
PB is aangekomen hoor kipkerrie. Ik voeg je toe
Leuk!
Had je me nog toegevoegd lola?
Ja! Moet ik het nog eens proberen?
Ja, ik heb niks ontvangen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven