Hoeveel rondes?
woensdag 31 januari 2018 om 06:58
Wauw.. lekker snel!raindrop57 schreef: ↑31-01-2018 06:58Eerste keer gelijk de eerste maand. Andere 5 keer 1 keer ongesteld en de maand erop zwanger.
Heb je een spiraal gehad of de pil?
woensdag 31 januari 2018 om 07:05
Elke keer dat je weer ongesteld wordt is 1 ronde. Bij mij duurde de eerste 4 jaar (geen idee hoeveel rondes, dat hield ik op een gegeven moment niet meer bij). De 2e was na 5 rondes al raak. Dat gezegd hebbende, het zegt helemaal niets hoe lang het bij een ander duurde. De meesten zijn binnen een jaar zwanger, bij sommigen duurt het langer, al dan niet met medische molen. Ik ben niet de medische molen ingegaan vanwege overgewicht. Ik hoefde niet zo nodig eerst naar de gynaecoloog zodat die me kon vertellen dat ik eerst af moest vallen voordat hij me ging helpen (want dat wist ik zelf wel)
woensdag 31 januari 2018 om 07:13
1e keer: 12 rondes - miskraam
2e keer: 9 rondes - Missed abortion week 17
3e keer: 7 rondes - vroege miskraam
4e keer: 2 rondes - vroege miskraam die niet goed vanzelf kwam dus weeeeeeeken nasleep
Verplichte pauze ivm onderzoeken
5e keer: ronde 2 na uitslag onderzoeken, met de juiste medicijnen dit keer - nu 30 weken zwanger.
Ik hoop ook voor je dat je snel zwanger bent - en blijft.
2e keer: 9 rondes - Missed abortion week 17
3e keer: 7 rondes - vroege miskraam
4e keer: 2 rondes - vroege miskraam die niet goed vanzelf kwam dus weeeeeeeken nasleep
Verplichte pauze ivm onderzoeken
5e keer: ronde 2 na uitslag onderzoeken, met de juiste medicijnen dit keer - nu 30 weken zwanger.
Ik hoop ook voor je dat je snel zwanger bent - en blijft.
woensdag 31 januari 2018 om 07:17
Ik ook. Toch duurde het 23 rondes. Eerste IVF was prijs.ollekebollekeknolleke schreef: ↑31-01-2018 07:07Bij allebei de kinderen in de eerste ronde (ja ik ben nogal vruchtbaar, maar ik weet precies wanneer mijn eisprong is, die voel ik en ik ben gezegend met een perfecte cyclus).
woensdag 31 januari 2018 om 07:23
woensdag 31 januari 2018 om 07:55
Ach het kan nog veel erger, maar in die tijd vond ik dit soort verhalen zo moeilijk. Ik had OOK een perfecte cyclus, waarom ik dan niet? Daarom denk ik dan; besef dat ook dat niets zegt uiteindelijk. Er kan ook nog wat met je man zijn of onverklaarde onvruchtbaarheid. En als je eenmaal je baby in je armen hebt maakt het niet meer uit hoe lang het heeft geduurd.ollekebollekeknolleke schreef: ↑31-01-2018 07:23Ja ik herken je nog Lux, heb een tijdje het topic gevolgd.
Ik voel me enorm gezegend dat het zo snel ging, lijkt me vreselijk als je zo lang bezig bent.
woensdag 31 januari 2018 om 08:02
Bij de eerste was ik aan de pil, gestopt, onttrekkingsbloeding gehad, daarna meteen zwanger.
Tussen de geboorte van de eerste en de zwangerschap van de tweede niet ongesteld geweest, eerste eisprong die er was werd meteen bevrucht (was ongeveer zes maanden na de bevalling van ons eerste kind).
Bij de derde was ik aan de pil, gestopt, onttrekkingsbloeding gehad. Eerste cyclus 30 dagen, tweede cyclus 35 dagen, derde cyclus bij 35 dagen negatief getest , bij 49 dagen nogmaals getest en toen wel positief. Nu 20 weken zwanger.
Ik voel mijn eisprong trouwens helemaal niet, dus elke keer puur toeval dat het zo snel raak is.
Tussen de geboorte van de eerste en de zwangerschap van de tweede niet ongesteld geweest, eerste eisprong die er was werd meteen bevrucht (was ongeveer zes maanden na de bevalling van ons eerste kind).
Bij de derde was ik aan de pil, gestopt, onttrekkingsbloeding gehad. Eerste cyclus 30 dagen, tweede cyclus 35 dagen, derde cyclus bij 35 dagen negatief getest , bij 49 dagen nogmaals getest en toen wel positief. Nu 20 weken zwanger.
Ik voel mijn eisprong trouwens helemaal niet, dus elke keer puur toeval dat het zo snel raak is.
woensdag 31 januari 2018 om 08:11
Zeker...! Wij hebben medische molen gehad met iui, ivf én icsi, maar mijn huidige zwangerschap is toch echt op natuurlijke wijze!