Hoeveel rondes?

31-01-2018 06:54 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Van de week heb ik ook al een topic geopend maar vind het heel leuk om erover te hebben... ik hoop snel zwanger te worden! ☺️ ben heel benieuwd naar hoeveel rondes jullie zwanger werden?
1e keer zwanger 9 maanden na stoppen met de pil.
Nu 21 weken zwanger na 9 maanden na het verwijderen van spiraal.
Vind het achteraf wel mooi.. 9 maanden wachten op een zwangerschap en nu 9 maanden wachten op de baby..
Ik ben gestopt met rondes tellen. Inmiddels ben ik in totaal al ruim 3 jaar bezig.

1e zwangerschap ongeveer 9 maanden over gedaan. Dit werd een miskraam rond 7 weken.

2e zwangerschap ongeveer 20 maanden over gedaan, uiteindelijk met IUI gelukt. Helaas met 19 weken bevallen.
Bij de 1e de 2e ronde en bij de 2e in 1x raak. We hebben dus veel geluk gehad.
Charlotte” schreef:
31-01-2018 06:58
Wauw.. lekker snel!👏🏻
Heb je een spiraal gehad of de pil?
Voor de 1e niet, de andere keren wel. Heb wel 3 miskramen gehad. 1 keer tussen de 1 en de 2e in en 2 keer tussen de 2e en de 3e in.
DaisyLiz schreef:
31-01-2018 16:47
Ik ben gestopt met rondes tellen. Inmiddels ben ik in totaal al ruim 3 jaar bezig.

1e zwangerschap ongeveer 9 maanden over gedaan. Dit werd een miskraam rond 7 weken.

2e zwangerschap ongeveer 20 maanden over gedaan, uiteindelijk met IUI gelukt. Helaas met 19 weken bevallen.
He bah, wat heftig! Hopelijk is je snel een goede zwangerschap gegund :hug:
Ronde 1 zwanger maar werd een vroege miskraam, toen in ronde 5 weer zwanger maar weer een miskraam en nu ronde 7 weer zwanger.

Vruchtbaar dus duidelijk wel, nu nog blijven plakken

En 40+ hier
anoniem_6453d7ae7c416 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 20:57
3.47% gewijzigd
1. 1e ronde
2. 3e ronde miskraam
3. 3e ronde
4. 2e ronde miskraam
5. 2e ronde miskraam
6. 1e ronde, nu in het tweede trimester

Als ik het zo zie staan word ik er niet blij van, maar als je eenmaal weer goed zwanger bent raken die miskramen op de achtergrond. Bij mij dan he.
Hier was ik op mijn bijna 39e in de 3e ronde zwanger van mijn dochter.
Ik besef me steeds meer dat ik toch wel erg veel geluk heb gehad.
Bij de 1e ,weet ik het niet want hij was erg gewild, maar niet geplant....dachten dat man niet vruchtbaar was (was erg ziek in zijn jeugd)
Nummer 2 : derde ronde,
Nummer 3 door de borstvoeding heen, was nooit ongesteld geworden en bleek al 13 weken zwanger te zijn.-
Ik word er toch wel verdrietig van om te lezen dat er zoveel "wensmoeders" zijn waarbij het allemaal niet vanzelf gaat. Gelukkig heb ik zelf nooit een miskraam meegemaakt maar dat lijkt me echt verschrikkelijk, vooral als het zwanger worden al niet vanzelf gaat. Heel veel sterkte voor al deze dames! Ik gun het jullie allemaal!
Beide eerste ronde
Lieve mensen,

Bedankt voor jullie reacties! Vandaag geeft de clearblue ovulatietest een smiley aan dus we gaan klussen Hahah...

Wat is het beste, gisteren seks gehad mogen we dan vandaag weer?
1e keer meteen raak, maar miskraam
2e keer hetzelfde..
3e keer weer meteen raak met als resultaat een super leuk dochtertje van nu 8 maanden!
We willen nu voor een 2e kindje gaan, maar geef nog volledig bv. Dus ben benieuwd.

Heel veel succes en geluk gewenst!
Charlotte” schreef:
01-02-2018 17:29
Lieve mensen,

Bedankt voor jullie reacties! Vandaag geeft de clearblue ovulatietest een smiley aan dus we gaan klussen Hahah...

Wat is het beste, gisteren seks gehad mogen we dan vandaag weer?
Mijn gynaecoloog zei dat je het best 2 dagen er tussen kunt laten. Dus gister seks, vandaag niet, morgen niet, overmorgen wel. Maar ik wil niet dat je de boot mist, dus je hoeft niet dit advies op te volgen! Is alleen wat mijn gynaecoloog heeft verteld! :)
Spannend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven