Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 31 januari 2018 om 07:53
woensdag 31 januari 2018 om 07:57
woensdag 31 januari 2018 om 08:22
woensdag 31 januari 2018 om 20:56
woensdag 31 januari 2018 om 20:57
Ja, ik heb echt a; een aantal vragen gesteld de afgelopen week, maar geen antwoord.charlottew88 schreef: ↑31-01-2018 20:56De vragen en opmerkingen op het CM topic worden weer eens straal genegeerd.
De moderatie is ook weer echt slecht, dus of wisseling van de wacht of onderbezetting.
Ook Juun is onzichtbaar geworden.
woensdag 31 januari 2018 om 21:11
Dit. En ondankbaar ook nog. Juun neemt de hitte en de betaalde mods drukken mooi hun snor.Lady*Voldemort schreef: ↑31-01-2018 21:10Ja dat. Zou ik ook doen trouwens, het lijkt me echt onbegonnen werk.
woensdag 31 januari 2018 om 21:24
Nee hoor. Er worden geen vragen beantwoord die over het “beleid” gaanCalamitycat schreef: ↑31-01-2018 21:22Misschien zitten ze allemaal in een héle lange vergadering om te brainstormen over hoe ze die vreselijk lastige vragen moeten beantwoorden.
woensdag 31 januari 2018 om 21:31
Mij ook.Lady*Voldemort schreef: ↑31-01-2018 21:10Ja dat. Zou ik ook doen trouwens, het lijkt me echt onbegonnen werk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 1 februari 2018 om 06:07
Soms irriteert het me dat er bij een zwemlestopic meteen om mij geroepen wordt.
Mijn zwemlesmening is geen rariteit die zo vaak mogelijk tentoongesteld moet worden, maar een zeer weloverwogen mening die ik best wil toelichten, maar niet altijd maar weer.
Daarbij is het nu wel bekend hoe ik erover denk en dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan mijn mening.
Verder gaat dat topic niet over zwemles op zich, maar over de vraag of zwemles een taak van school is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 1 februari 2018 om 07:52
Ik heb oprecht geen idee wat jouw mening over zwemles is, maar alleen al het idee dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan die mening klinkt schattigSolomio schreef: ↑01-02-2018 06:07Soms irriteert het me dat er bij een zwemlestopic meteen om mij geroepen wordt.
Mijn zwemlesmening is geen rariteit die zo vaak mogelijk tentoongesteld moet worden, maar een zeer weloverwogen mening die ik best wil toelichten, maar niet altijd maar weer.
Daarbij is het nu wel bekend hoe ik erover denk en dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan mijn mening.
Verder gaat dat topic niet over zwemles op zich, maar over de vraag of zwemles een taak van school is.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 1 februari 2018 om 07:55
Of hij/zij vindt het onzin, kan ook hè.Solomio schreef: ↑01-02-2018 06:07Soms irriteert het me dat er bij een zwemlestopic meteen om mij geroepen wordt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!