Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
JollyRider schreef:
01-02-2018 07:52
Ik heb oprecht geen idee wat jouw mening over zwemles is, maar alleen al het idee dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan die mening klinkt schattig :proud:
Als je mijn mening daarover niet kent ben je nog geen oudgediende.
En de opmerking dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan mijn mening is niet schattig, maar komt voort uit de reacties die ik krijg op mijn mening.

Er loopt momenteel een topic over dat reizen een collectieve dwangneurose is. Wat mij betreft is zwemles net zo'n collectieve dwangneurose.
Zoals er zovele zijn in onze maatschappij en ik echt niet de illusie heb dat ik daar niet aan meedoe. Alleen qua reizen en zwemles doe ik er niet aan mee.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
01-02-2018 07:55
Of hij/zij vindt het onzin, kan ook hè.
Of voor de gemiddelde ouder heeft de mening van een willekeurig anoniem persoon nul relevantie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Nouschi schreef:
01-02-2018 07:55
Of hij/zij vindt het onzin, kan ook hè.
Duh.....

David Dunning
Solomio schreef:
01-02-2018 07:58
Als je mijn mening daarover niet kent ben je nog geen oudgediende.
En de opmerking dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan mijn mening is niet schattig, maar komt voort uit de reacties die ik krijg op mijn mening.

Er loopt momenteel een topic over dat reizen een collectieve dwangneurose is. Wat mij betreft is zwemles net zo'n collectieve dwangneurose.
Zoals er zovele zijn in onze maatschappij en ik echt niet de illusie heb dat ik daar niet aan meedoe. Alleen qua reizen en zwemles doe ik er niet aan mee.
Het wordt steeds schattiger, je zelfoverschatting. Juist omdat ik hier al zo lang kom weet ik van sommige anderen dat ik hun meningen niet hoef te lezen om te weten dat ik er niets aan heb. Sorry, maar ik heb jou te vaak te zeer op een bepaalde manier zien reageren om je nog serieus te lezen.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 08:02
16.00% gewijzigd
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
01-02-2018 07:59
Het wordt steeds schattiger, je zelfoverschatting.
Wat een rare conclusie. :wtf:

David Dunning
Solomio schreef:
01-02-2018 08:00
Wat een rare conclusie. :wtf:
Ja, jij denkt dat iedereen jouw meningen kent? Beetje puberaal, en daarmee wel schattig
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
Het wordt steeds schattiger, je zelfoverschatting. Juist omdat ik hier al zo lang kom weet ik van sommige anderen dat ik hun meningen niet hoef te lezen om te weten dat ik er niets aan heb. Sorry, maar ik heb jou te vaak te zeer op een bepaalde manier zien reageren om je nog serieus te lezen.
Iemand anders wijzen op zelfoverschatting, te grappig! Jij gaat gewoon lekker verder met je denigrerende, arrogante manier van forummen, niks nieuws onder de zon.
nouschi wijzigde dit bericht op 01-02-2018 08:10
0.38% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
JollyRider schreef:
01-02-2018 08:03
Ja, jij denkt dat iedereen jouw meningen kent? Beetje puberaal, en daarmee wel schattig
Ik vind jouw toon in deze echt heel badinerend en vervelend.

Als er een zwemlestopic geopend wordt is er altijd wel iemand die mij een seintje geeft, ofwel openlijk bijv hier op napraat, ofwel achter de schermen in een achterkamertje.
Dat komt omdat hier op Viva redelijk bekend is dat ik een nogal uitgesproken afwijkende mening heb over dat onderwerp.
Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen die mening kent, maar heel veel wel.
Dus als je die mening niet kent ben je ofwel vrij nieuw, ofwel mis je steeds net die posts die daarover gaan.

David Dunning
JollyRider schreef:
Heb ik exact hetzelfde bij jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-02-2018 08:08
Iemand anders wijzen op zelfoverschatting, te grappig! Jij gaat gewoon lekker verder je denigrerende, arrogante manier van forummen, niks nieuws onder de zon.
Blijkbaar loop ik toch nog niet lang genoeg hier rond. Dit was me dus nog niet opgevallen.

David Dunning
Solomio schreef:
01-02-2018 08:09
Ik vind jouw toon in deze altijd echt heel badinerend en vervelend.

JollyRider schreef:
Als dan toch al duidelijk is dat je mijn mening niet hoeft te lezen hoef je er ook niet op te reageren.
Blijkbaar lees je em toch.

David Dunning
Nouschi schreef:
01-02-2018 08:08
Iemand anders wijzen op zelfoverschatting, te grappig! Jij gaat gewoon lekker verder met je denigrerende, arrogante manier van forummen, niks nieuws onder de zon.
De jij-bak, hoe onverwacht :rofl:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
01-02-2018 08:16
De jij-bak, hoe onverwacht :rofl:
Zal ik vast anonimiteit voor je aanvragen?
Nouschi schreef:
01-02-2018 08:09
Heb ik exact hetzelfde bij jou.
Met als verschil dat ik niet anders verwacht had en niet denk dat iedereen mijn mening behoort te kennen. Ik weet allang hoe over mij gedacht wordt
(Dead Kennedys)
Solomio schreef:
01-02-2018 08:12
Als dan toch al duidelijk is dat je mijn mening niet hoeft te lezen hoef je er ook niet op te reageren.
Blijkbaar lees je em toch.
Ik lees dit topic en daarin ben je nogal aanwezig, dus soms lees ik wel iets van je. Maar dat jij je druk schijnt te kunnen maken over zwemles was na al die jaren toch nieuw voor me
(Dead Kennedys)
Nouschi schreef:
01-02-2018 08:17
Zal ik vast anonimiteit voor je aanvragen?
:bigkiss: oh oh, een poging tot kwetsen. Maar dat kan jij veel beter dan dit
(Dead Kennedys)
Ik heb weer eens wat gemist blijkbaar.

David Dunning
JollyRider schreef:
01-02-2018 08:20
:bigkiss: oh oh, een poging tot kwetsen. Maar dat kan jij veel beter dan dit
Klopt.
Solomio schreef:
01-02-2018 08:22
Ik heb weer eens wat gemist blijkbaar.
Nieuw hier? :biggrin:
Geen ruzie maken mensen, ik waardeer jullie allemaal.
Nouschi schreef:
01-02-2018 08:40
Nieuw hier? :biggrin:
Yep.

David Dunning
Solomio schreef:
01-02-2018 06:07
Soms irriteert het me dat er bij een zwemlestopic meteen om mij geroepen wordt.
Mijn zwemlesmening is geen rariteit die zo vaak mogelijk tentoongesteld moet worden, maar een zeer weloverwogen mening die ik best wil toelichten, maar niet altijd maar weer.
Daarbij is het nu wel bekend hoe ik erover denk en dat de gemiddelde ouder nog niet toe is aan mijn mening.
Verder gaat dat topic niet over zwemles op zich, maar over de vraag of zwemles een taak van school is.
Volgende keer dus gewoon zeggen dat je het zat bent.
Nou, wat een feestvreugde hier. En dan wilde ik juist vertellen dat ik gisteren het sjoelen herontdekt heb. En dat ik er wel verdrietig over word als iemand iemand lelijk noemt, al was het maar omdat ik dan dat ellendige liedje "Deveny" in mijn hoofd heb.
He he eindelijk wat actie in de tent! Go Nouschi :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven