Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 februari 2018 om 21:48
https://m.youtube.com/watch?v=aXJhDltzYVQLady*Voldemort schreef: ↑02-02-2018 20:41Ik zou zelfs al blij zijn als er vanavond iemand Prince-linkjes zou plaatsen en klagen over al die nare mensen hier. Kan je nagaan hoe wanhopig ik ben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 februari 2018 om 21:49
Ja, heb ik ook gezien toen.
Je kunt inderdaad beter naar The Voice kijken.

vrijdag 2 februari 2018 om 21:52
Ik zie nog een paar kinderen achter een raampje kijken. Ze moesten mee in het ritme van de ouders anders ging het natuurlijk niet zei zo'n vader. Dus 's avonds en 's nachts leven en overdag slapen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 februari 2018 om 21:53

vrijdag 2 februari 2018 om 22:08
Oh wat leuk!vrouwjagersma schreef: ↑02-02-2018 22:06
En ik heb het onzalige idee gekregen een echt servies te kopen. Man, wat een gedonder. Het mag van mij allemaal niets kosten, maar het moet wel weer ongelooflijk mooi zijn.
Heb je al wat op het oog?
vrijdag 2 februari 2018 om 22:09
Moet je naar de kringloop gaan!vrouwjagersma schreef: ↑02-02-2018 22:06Ik doe wel moeilijk over drugs. Eigenlijk over alles, behalve over chocoladeletters en cola.
En ik heb het onzalige idee gekregen een echt servies te kopen. Man, wat een gedonder. Het mag van mij allemaal niets kosten, maar het moet wel weer ongelooflijk mooi zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 2 februari 2018 om 22:24
Ik heb ernstige moeite met gebruikte spullen (fiepje), dus Kringloop gaat niet lukken. In een restaurant eten vind ik al lastig, dan kan ik beter niet te lang nadenken over messen en vorken.
En ik ben ook een zeikerd. Dus ik wil liever geen wit servies, alleen creme. Of juist gekleurd, maar geen grijs. En de borden mogen er niet korrelig uitzien.
Er is echt niets leuks aan servies kopen met mij.
En ik ben ook een zeikerd. Dus ik wil liever geen wit servies, alleen creme. Of juist gekleurd, maar geen grijs. En de borden mogen er niet korrelig uitzien.

vrijdag 2 februari 2018 om 22:32
Mijn man heeft echt een vreselijke smaak, qua servies. Die komt rustig thuis met vier gezellige hup holland hup kopjes, of met vier zilvergeverfde borden met allerlei tierelantijnen ook nog. En dan ligt ie echt helemaal in een deuk om onze pijnlijke blikken. Waar wij dan ook wel weer om kunnen lachen, dus dan is uiteindelijk iedereen blij.

vrijdag 2 februari 2018 om 22:36
In restaurants hebben ze afwasmiddelen?vrouwjagersma schreef: ↑02-02-2018 22:24Ik heb ernstige moeite met gebruikte spullen (fiepje), dus Kringloop gaat niet lukken. In een restaurant eten vind ik al lastig, dan kan ik beter niet te lang nadenken over messen en vorken.

Ik heb het gevonden voor je!

Nooit meer afwassen of hergebruiken. Geen korrels, niet wit of grijs. En als je er minimaal 12 in voorraad hebt dan kan je altijd nog een stel goede feeen uitnodigen om te komen eten!

vrijdag 2 februari 2018 om 22:43
Dat Edme is mooi. Ik vind Windsor ook leuk. Maar ik ben er te skeer voor.
Ja, labalade, ik ben er volledig van doordrongen dat het onzin is om je druk te maken over vorken en messen in restaurants, maar ik doe het toch. In andere dingen ben ik juist heel relaxed. Denk ik dan.
Gouden borden, dat zou me wat zijn.
Ja, labalade, ik ben er volledig van doordrongen dat het onzin is om je druk te maken over vorken en messen in restaurants, maar ik doe het toch. In andere dingen ben ik juist heel relaxed. Denk ik dan.
Gouden borden, dat zou me wat zijn.