Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 3 februari 2018 om 11:42
vrouwjagersma schreef: ↑03-02-2018 11:12In het Noordoosten. Dat ligt ook dichter bij Rusland, dus het is niet onlogisch. En het sneeuwt nog steeds. Moet ik straks nog gaan schuiven ook.

zaterdag 3 februari 2018 om 11:47
Wijze woorden.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 3 februari 2018 om 12:08
Pas op dat je geen ban krijgt voor nick hintenredbulletje schreef: ↑03-02-2018 12:07Sjaantje37 zegt mij ooit ontmoet te hebben. Wie is/was Sjaantje dan?

zaterdag 3 februari 2018 om 12:13
vrouwjagersma schreef: ↑02-02-2018 22:24Ik heb ernstige moeite met gebruikte spullen (fiepje), dus Kringloop gaat niet lukken. In een restaurant eten vind ik al lastig, dan kan ik beter niet te lang nadenken over messen en vorken.
En ik ben ook een zeikerd. Dus ik wil liever geen wit servies, alleen creme. Of juist gekleurd, maar geen grijs. En de borden mogen er niet korrelig uitzien.
Er is echt niets leuks aan servies kopen met mij.
http://www.deoudetijd-servies.nl/home/
zaterdag 3 februari 2018 om 12:13
Waarom vraag je het niet dan?redbulletje schreef: ↑03-02-2018 12:12Ik heb via dit forum alleen een keer bewust kindvrijen ontmoet en mensen die in andere werelddelen wonen. Of kent ze mij van een vroeger forum? Ik ben gewoon stiknieuwsgierig!
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 3 februari 2018 om 12:15
Ik vroeg t ook, maar er kwam geen antwoord.
Inmiddels wel in zoverre antwoord dat ik weet dat we elkaar kennen van de forums waar we vóór viva zaten.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 12:31
26.39% gewijzigd

zaterdag 3 februari 2018 om 13:01
Tweedehands vindt ze vies

nouschi wijzigde dit bericht op 03-02-2018 14:54
0.34% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 3 februari 2018 om 13:10
Er is een afsplitsing van De Luizenmoeder.
Het heet Bitterzoet en op Net5.
Het thema is discriminatie op leeftijd.
Leuke grap: Het getuite mondje van botox (?) wordt ook ANUSmondje genoemd. Vanwege het getuite vormpje. Het lijkt een vrouwelijke afsplitsing van DIVORCE.
Moeten niet te veel van die series komen, want dan wordt iedere grap uitgemolken.
Kan zo op dit of van dit forum komen.
DAT topic is weer eens in misbruik voor domme discussie.
Het heet Bitterzoet en op Net5.
Het thema is discriminatie op leeftijd.
Leuke grap: Het getuite mondje van botox (?) wordt ook ANUSmondje genoemd. Vanwege het getuite vormpje. Het lijkt een vrouwelijke afsplitsing van DIVORCE.
Moeten niet te veel van die series komen, want dan wordt iedere grap uitgemolken.
Kan zo op dit of van dit forum komen.
DAT topic is weer eens in misbruik voor domme discussie.
zaterdag 3 februari 2018 om 13:29

zaterdag 3 februari 2018 om 13:57
Eng dit. Hoe weet jij dat nou?doornroosje9 schreef: ↑03-02-2018 13:29Ik geloof je. En Ink ook. Bij ons is het het toetsenbord. Geen kruimels, maar jeetje, wat een ellendig ding!![]()
zaterdag 3 februari 2018 om 14:03
Hier nog een serviestip, teema van Iittala. Heel mooi en tijdloos, al zo'n 50 jaar op de markt. In meerdere kleuren verkrijgbaar, wit is niet echt wit maar met een klein tintje. Niet goedkoop, maar het voordeel is dat het nog steeds leverbaar is.vrouwjagersma schreef: ↑03-02-2018 10:18Bedankt voor de serviestips!
Potverdrie, ligt hier toch ineens een laag sneeuw.

Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)