Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 4 februari 2018 om 01:18
Ook wodka of broodkruimels?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 4 februari 2018 om 01:21
Ja.
Ik heb een hoop van dit forum geleerd. Ook van jou.
Je zit in een leuk team. Wel met een hoop gedoe en wat aangetaste stukjes hihigeslachtsorganen fruit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 4 februari 2018 om 01:21

zondag 4 februari 2018 om 08:13
ElizabethThatcher ben je hier? Sorry voor gisterenavond
. Ik weet dat het geen excuus is maar ik had echt teveel op. ‘k was alleen thuis en nu ja, had het ff moeilijk (we hebben prive wat nare dingen op ons bord). Kon ook niemand meer bereiken en uhm, vriendje wodkajus was nog thuis. En jullie op Viva, voelde ik me minder alleen. Maar dat liep even niet helemaal goed dus.. sorry..
(blijft vandaag met deken over haar hoofd op bed verstopt)

anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 10:19
0.11% gewijzigd

zondag 4 februari 2018 om 11:11
Mooi dit!
zondag 4 februari 2018 om 11:14
Sterkte!Labalade schreef: ↑04-02-2018 08:13ElizabethThatcher ben je hier? Sorry voor gisterenavond. Ik weet dat het geen excuus is maar ik had echt teveel op. ‘k was alleen thuis en nu ja, had het ff moeilijk (we hebben prive wat nare dingen op ons bord). Kon ook niemand meer bereiken en uhm, vriendje wodkajus was nog thuis. En jullie op Viva, voelde ik me minder alleen. Maar dat liep even niet helemaal goed dus.. sorry..

Mooi dat je je excuses maakt.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 4 februari 2018 om 11:22
Je bent ook maar een mens. Sterk dat je je excuses aan hebt geboden. SterkteLabalade schreef: ↑04-02-2018 08:13ElizabethThatcher ben je hier? Sorry voor gisterenavond. Ik weet dat het geen excuus is maar ik had echt teveel op. ‘k was alleen thuis en nu ja, had het ff moeilijk (we hebben prive wat nare dingen op ons bord). Kon ook niemand meer bereiken en uhm, vriendje wodkajus was nog thuis. En jullie op Viva, voelde ik me minder alleen. Maar dat liep even niet helemaal goed dus.. sorry..