Tampon verdwenen
zondag 4 februari 2018 om 15:21
Beste viva forum,
Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk
Ik was gisteren ingesteld en ik had een tampon in gedaan in de ochtend (of vorige avond ik weet het niet zeker) en die heb ik een hele dag laten zitten. Nou ging ik met mijn vriendje afspreken, ik naar de wc om mijn tampon er uit te halen, is ie weg. Ik voelde geen touwtje, niks. Nou kan ik me ook niet meer zo goed herinneren of ik de tampon er uit heb gehaald of niet. Ik geloof nu eigenlijk van niet. Beetje stom maar we hebben toch seksuele gehad en nu vraag ik me eigenlijk nog steeds af waar de tampon is gebleven en of die niet vast zit in mij en of ik de tampon nog terug kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen in deze kwestie? Ik maak me best wel zorgen namelijk
zondag 4 februari 2018 om 16:20
Je voelt het wel hoor, als je net doet alsof je je urine ophoudt.Supersas09 schreef: ↑04-02-2018 16:20Ze kan zich niet herinneren of ze hem nou wel of niet verwijderd heeft. Wel dus.
voel je dan nog wat, dan zit de tampon er nog.
zondag 4 februari 2018 om 16:24
Nee hoor, tampons kunnen wel degelijk kwijt raken daarbinnen! Ongelooflijk maar waar. Er zitten bijvoorbeeld enkele plooien bij de baarmoedermond. Dus als je niet meer weet of hij eruit is, neem het zekere voor het onzekere.Supersas09 schreef: ↑04-02-2018 16:11Kijk naar de anatomie van de vrouw. Dat ding is er echt uit hoor.
De tips zijn al gegeven:
Hurken
Persen
Voelen
En anders HAP.
zondag 4 februari 2018 om 16:34
Dit krijg je nou als je de Fancy en de Break out uit het asortiment haalt, dan komen ze naar Viva. Bedankt Sanoma!
Maar ik zou denken dat je vriendje hem wel tegen was gekomen tijden de seksuele, dus tenzij hij een pinkeltje heeft zou ik me niet te druk maken.
Maar ik zou denken dat je vriendje hem wel tegen was gekomen tijden de seksuele, dus tenzij hij een pinkeltje heeft zou ik me niet te druk maken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zondag 4 februari 2018 om 16:39
Ik heb tijdens mijn studie een tijd op de eerste hulp meegelopen en dat weleens meegemaakt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zondag 4 februari 2018 om 17:10
Een penis kan misschien geen onderscheid voelen tussen stukje volgezogen tampon en een stuk vaginawand/ baarmoedermond, zeker met condoom. Je advies is dus dom en gevaarlijk.MwTheelepel schreef: ↑04-02-2018 16:34Dit krijg je nou als je de Fancy en de Break out uit het asortiment haalt, dan komen ze naar Viva. Bedankt Sanoma!
Iedereen kan dit overkomen, soms loopt je kop even om en komt een alledaagse handeling ineens in de problemen.
zondag 4 februari 2018 om 17:36
Ik heb wel eens per ongeluk een tampon een week erin laten zitten. Ik was nogal in shock toen ik die er ineens uithaalde. Daar heeft ook nog wel een schone tampon naast gezeten (want het was zeker niet de laatste die ik vergeten was). Dus hij kan nog heel goed er zitten.
Ik zou zelf of je vriendje goed laten voelen. En anders langs de HAP voor de zekerheid.
Voor mij kwam ie er overigens uit na een vliegrit naar Thailand. Dus dat zou je ook kunnen proberen
Ik zou zelf of je vriendje goed laten voelen. En anders langs de HAP voor de zekerheid.
Voor mij kwam ie er overigens uit na een vliegrit naar Thailand. Dus dat zou je ook kunnen proberen
zondag 4 februari 2018 om 17:39
Voor degene die het heeft over merken na baren kinderen.
Ik was altijd heel nauw down there. Na geboorte kind veranderde dat. Volgens partner niet wijder geworden, echter mijn gevoel is veranderd. Ik voel minder. Mij kun je gerust 10 tampons inbouwen geloof ik.......volgens mij geef ik geen krimp.
(Sorry voor de misschien onsmakelijke uitleg?)
Ik was altijd heel nauw down there. Na geboorte kind veranderde dat. Volgens partner niet wijder geworden, echter mijn gevoel is veranderd. Ik voel minder. Mij kun je gerust 10 tampons inbouwen geloof ik.......volgens mij geef ik geen krimp.
(Sorry voor de misschien onsmakelijke uitleg?)
zondag 4 februari 2018 om 18:02
Even zonder grappen, als de seksuele spanning zo oploopt dan voel je dat niet. Zelfs niet als je vriend geen kleine heeft. Ik heb dit namelijk op deze manier mee gemaakt en realiseerde me halverwege dat ie er nog in zat.
Meteen HAP gebeld en ik moest direct komen. HA had er wel moeite mee omdat hij erg diep zat.
Echt ga zsm naar HAP. Dit is niet verstandig om hier lang mee door te lopen.
Meteen HAP gebeld en ik moest direct komen. HA had er wel moeite mee omdat hij erg diep zat.
Echt ga zsm naar HAP. Dit is niet verstandig om hier lang mee door te lopen.
zondag 4 februari 2018 om 18:10
zondag 4 februari 2018 om 19:20
zondag 4 februari 2018 om 19:57
De keukenrolhouder? De keukenrol? Staafmixer? Pollepel? Vijzel? Citruspers? Snijplank? Verlos mij uit mijn lijden...MwTheelepel schreef: ↑04-02-2018 16:39Ik heb tijdens mijn studie een tijd op de eerste hulp meegelopen en dat weleens meegemaakt.![]()
Dat is echt een van de minder grappige dingen die je uit een lichaamsholte kunt vissen.. Het keukenvoorwerp dat door uitglijden(???) in iemands anus zat was wel lollig voor ons..