Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 februari 2018 om 18:33
Omg dat wil ik ook!redbulletje schreef: ↑04-02-2018 18:32Frikandellen speciaal en friet met satesaus. Ook zonder excuussla!
Te laat!
Geen bijzonderheden

zondag 4 februari 2018 om 18:43
Ook lekkerrrrr. Maar ik mis vlees of visJoostisandersgeaard2 schreef: ↑04-02-2018 18:40Krieltjes met rozemarijn uit de oven en krulsla met cottagecheese, perzik, blauwe kaas en walnoten.

Geen bijzonderheden

zondag 4 februari 2018 om 18:47
Zelf. Blikkie is zo zuur vaak.

zondag 4 februari 2018 om 18:47
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑04-02-2018 18:40Krieltjes met rozemarijn uit de oven en krulsla met cottagecheese, perzik, blauwe kaas en walnoten.
Nice!

zondag 4 februari 2018 om 19:24
Mazzelpik!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 4 februari 2018 om 19:24
Ik at op zondag, vroeger, ook altijd 's middags warm. Laatst aan mijn ouders gevraagd waarom, maar dat wisten ze zelf eigenlijk ook niet.vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 18:48Witlofschotel. Met ham, kaassaus en zo'n laag zelfgemaakte aardappelpuree met creme fraiche en geraspte kaas er boven op, zelfs nog met een schitterend vorkpatroon.
Wel 's middags al, want zo doen de boeren dat.
Eén opa was inderdaad boer, maar de andere werkte op kantoor en ook daar aten ze op die dag warm.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 4 februari 2018 om 19:27
Nee niet boeren. Jij had toch een religieuze hobby? Daar komt het eerder vandaan.vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 18:48Witlofschotel. Met ham, kaassaus en zo'n laag zelfgemaakte aardappelpuree met creme fraiche en geraspte kaas er boven op, zelfs nog met een schitterend vorkpatroon.
Wel 's middags al, want zo doen de boeren dat.