Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 5 februari 2018 om 09:25
Het was toch vals alarm. Was alweer voorbij voordat het begonnen was.

maandag 5 februari 2018 om 18:46
We hebben nu toch geen idee wie je bentanoniem050220180925 schreef: ↑05-02-2018 18:44Heej ik kan als anoniem gewoon posten. Wat grappig. Dat had dan ook weinig zin haha

Dus je kunt vanalles roepen.

maandag 5 februari 2018 om 18:51
Nah, ik hou ook niet van jou. Lekker puh.anoniem050220180925 schreef: ↑05-02-2018 18:47En ik ben nu een netnummer van een stad waar mijn hart niet ligt.. ook dat nog![]()
En ik ben blij dat je op anoniem bent, want dat scheelt dat liedje in mijn hoofd. ( tenzij mijn brein rare verbindingen gaat maken en ik straks bij het netnummer van mijn geliefde stad elke keer aanslaat op hoofdhangliedje)
Ben ook wel blij dat je enkel anoniem bent en niet weg hoor!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 5 februari 2018 om 19:02

maandag 5 februari 2018 om 19:36
Ah lief...feow schreef: ↑05-02-2018 18:51Nah, ik hou ook niet van jou. Lekker puh.
En ik ben blij dat je op anoniem bent, want dat scheelt dat liedje in mijn hoofd. ( tenzij mijn brein rare verbindingen gaat maken en ik straks bij het netnummer van mijn geliefde stad elke keer aanslaat op hoofdhangliedje)
Ben ook wel blij dat je enkel anoniem bent en niet weg hoor!![]()

maandag 5 februari 2018 om 19:39
Nee joh, is gewoon de datum en het tijdstip waarop je werd geanonimiseerd. Lekker handig ook, zo ben je dus nog altijd terug te vinden. Doe dan iets van 'Gast' of zo, dat kan op het lulligste gratis PHP forumpie maar hier blijkbaar niet.Pumps_italiaans schreef: ↑05-02-2018 19:02Misschien op 25 september zoeken? Wie is er dan jarig?
2509 is de postcode van Den Haag.
Is vast de sinister minister. Of gewoon een mini ster?

maandag 5 februari 2018 om 19:56
Lady*Voldemort schreef: ↑05-02-2018 19:39Nee joh, is gewoon de datum en het tijdstip waarop je werd geanonimiseerd. Lekker handig ook, zo ben je dus nog altijd terug te vinden. Doe dan iets van 'Gast' of zo, dat kan op het lulligste gratis PHP forumpie maar hier blijkbaar niet.
Of gewoon "anoniem", zonder iets erachter. Heb ik me ook al over zitten verbazen.

maandag 5 februari 2018 om 20:28
Er zitten hier hele families denk ik.vrouwjagersma schreef: ↑05-02-2018 20:22Hmmm. Sommige forummers lijken op elkaar, maar dat mag je vast niet zeggen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 5 februari 2018 om 22:28