Vervlogen tijden

05-02-2018 00:33 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dit topic in eerste instantie volledig richten op Yasmijn, de forumqueen uit ver vervlogen tijden. Ik kreeg echter duidelijke instructies via whatsapp om dat NIET te doen. Yasmijn is ervan overtuigd dat de tijden voorbij zijn, dat niks meer is zoals het vroeger was, dat het voorbij is en voor altijd voorbij zal zijn.

En dat terwijl Yasmijn, en ik en vele anderen, in de ver vervlogen tijden zoveel lol en plezier hebben gehad op dit forum. Natuurlijk waren wij soms vervelend. Ik had een goed excuus, Yasmijn niet, die was volwassen en verantwoordelijk. Ik was student, onvolwassen, onverantwoordelijk en meer van dergelijke.

Och, de melancholie! Het inloophuis op deze pijler, het gekibbel over koningshuizen, het geklets over narcistische partners, lastige kinderen. Het lief en leed wat we hebben gedeeld.

Na bijna 8 jaar afwezig te zijn geweest voelde ik nu, gevoed door de Chardonnay, de behoefte om terug te kijken op al die mooie jaren in deze gemeenschap op de digitale snelweg. Er zijn vriendschappen ontstaan die soms IRL werden voortgezet, er waren meetings, er waren relletjes en bannetjes. Maar er was zoveel lol.

En waar zijn die tijden nu? Waar zijn de ver vervlogen forummers? Zouden ze nog ergens rondzweven hier? Waar is Thee, SFO? Vivafreak1? Zennah? Hans? Nef? Its? Kookie? De mensen van EAUSM?

Waar zijn jullie, oh oude digitale vrienden uit ver vervlogen tijden? Voor wie is en blijft Yasmijn de forumqueen? Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zal blijven gaan, en mochten jullie stiekem nog rondhangen hier, ik hoor het graag. Dan kunnen we weer dom lullen, rellen en hopelijk dit keer niet geband worden.
I am here :lol:
Woooooooh! De Yasqueen! Oooooh, al die oude herinneringen!
Thee en Hans zijn er nog.
Muchacha, waar is muchacha gebleven?
De rest die jij noemt niet meer.
Kan je tegenwoordig al mensen taggen op dit forum? @Thee ofzo? Hmm, bummer, werkt niet.
mirlo schreef:
05-02-2018 00:41
Muchacha, waar is muchacha gebleven?
Ook niet meer op dit forum. Of ze moeten andere Nicks hebben 😁
En Willem1959? Waar is iedereen? Heeft iedereen een *poef*-verdwijntruc gedaan?
mirlo schreef:
05-02-2018 00:42
Kan je tegenwoordig al mensen taggen op dit forum? @Thee ofzo? Hmm, bummer, werkt niet.
Taggen??? 😂
Dit hele forum is een drama! Niets werkt zoals het zou moeten. Je bent te lang weg, Mirlo 🙄😂
mirlo schreef:
05-02-2018 00:44
En Willem1959? Waar is iedereen? Heeft iedereen een *poef*-verdwijntruc gedaan?
Willem is er nog!
Als je 8 jaar absent bent geweest is er echt veel veranderd.
Ik hou niet van veranderingen. Ben ik 8 jaar afwezig geweest?
Oh, mijn hemel, wat ben ik volwassen geworden in de tussentijd!
Ik krijg al grijs haar!
Als er een niet van veranderingen houdt...... ik!
Vraag maar aan Solo.
Solomio!
mirlo schreef:
05-02-2018 01:03
Solomio!
Solo is er nog!
Zouden ze dit topic ooit lezen?
mirlo schreef:
05-02-2018 01:06
Zouden ze dit topic ooit lezen?
Geen idee.
Alles is nu anders, vroeger is niet meer.
Och, de ironie van het leven. Alles is vergankelijk.
mirlo schreef:
05-02-2018 01:07
Och, de ironie van het leven. Alles is vergankelijk.
Correct.
Ik ben hier sinds mijn 19e en ben nu 35 en kan me helaas de nick van vroegah niet meer herinneren, hoe erg is dat :-$
Horror-Clown schreef:
05-02-2018 01:13
Ik ben hier sinds mijn 19e en ben nu 35 en kan me helaas de nick van vroegah niet meer herinneren, hoe erg is dat :-$
:O
Oh crisis, ik denk dat dat door de chardonnay (of wat je dan ook drinkt) komt Horror-clown...
Zitten jullie samen op de bank? ;-) :cheers:
Nou ik heb recentelijk ook weleens een nickchange gedaan, maar echt mijn begin nick weet ik dus niet meer. Zwangerschapsdementie kan ik daar nog op terugvallen nu mijn kind bijna een peuter is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven