Vervlogen tijden
maandag 5 februari 2018 om 00:33
Ik wilde dit topic in eerste instantie volledig richten op Yasmijn, de forumqueen uit ver vervlogen tijden. Ik kreeg echter duidelijke instructies via whatsapp om dat NIET te doen. Yasmijn is ervan overtuigd dat de tijden voorbij zijn, dat niks meer is zoals het vroeger was, dat het voorbij is en voor altijd voorbij zal zijn.
En dat terwijl Yasmijn, en ik en vele anderen, in de ver vervlogen tijden zoveel lol en plezier hebben gehad op dit forum. Natuurlijk waren wij soms vervelend. Ik had een goed excuus, Yasmijn niet, die was volwassen en verantwoordelijk. Ik was student, onvolwassen, onverantwoordelijk en meer van dergelijke.
Och, de melancholie! Het inloophuis op deze pijler, het gekibbel over koningshuizen, het geklets over narcistische partners, lastige kinderen. Het lief en leed wat we hebben gedeeld.
Na bijna 8 jaar afwezig te zijn geweest voelde ik nu, gevoed door de Chardonnay, de behoefte om terug te kijken op al die mooie jaren in deze gemeenschap op de digitale snelweg. Er zijn vriendschappen ontstaan die soms IRL werden voortgezet, er waren meetings, er waren relletjes en bannetjes. Maar er was zoveel lol.
En waar zijn die tijden nu? Waar zijn de ver vervlogen forummers? Zouden ze nog ergens rondzweven hier? Waar is Thee, SFO? Vivafreak1? Zennah? Hans? Nef? Its? Kookie? De mensen van EAUSM?
Waar zijn jullie, oh oude digitale vrienden uit ver vervlogen tijden? Voor wie is en blijft Yasmijn de forumqueen? Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zal blijven gaan, en mochten jullie stiekem nog rondhangen hier, ik hoor het graag. Dan kunnen we weer dom lullen, rellen en hopelijk dit keer niet geband worden.
En dat terwijl Yasmijn, en ik en vele anderen, in de ver vervlogen tijden zoveel lol en plezier hebben gehad op dit forum. Natuurlijk waren wij soms vervelend. Ik had een goed excuus, Yasmijn niet, die was volwassen en verantwoordelijk. Ik was student, onvolwassen, onverantwoordelijk en meer van dergelijke.
Och, de melancholie! Het inloophuis op deze pijler, het gekibbel over koningshuizen, het geklets over narcistische partners, lastige kinderen. Het lief en leed wat we hebben gedeeld.
Na bijna 8 jaar afwezig te zijn geweest voelde ik nu, gevoed door de Chardonnay, de behoefte om terug te kijken op al die mooie jaren in deze gemeenschap op de digitale snelweg. Er zijn vriendschappen ontstaan die soms IRL werden voortgezet, er waren meetings, er waren relletjes en bannetjes. Maar er was zoveel lol.
En waar zijn die tijden nu? Waar zijn de ver vervlogen forummers? Zouden ze nog ergens rondzweven hier? Waar is Thee, SFO? Vivafreak1? Zennah? Hans? Nef? Its? Kookie? De mensen van EAUSM?
Waar zijn jullie, oh oude digitale vrienden uit ver vervlogen tijden? Voor wie is en blijft Yasmijn de forumqueen? Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zal blijven gaan, en mochten jullie stiekem nog rondhangen hier, ik hoor het graag. Dan kunnen we weer dom lullen, rellen en hopelijk dit keer niet geband worden.
maandag 5 februari 2018 om 01:33
Peuter? Dan ben je nog jongHorror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:30Nou ik heb recentelijk ook weleens een nickchange gedaan, maar echt mijn begin nick weet ik dus niet meer. Zwangerschapsdementie kan ik daar nog op terugvallen nu mijn kind bijna een peuter is?
maandag 5 februari 2018 om 01:38
Daar kan ik mij dan niets meer van herinneren.Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:36Ik heb heel trots meegeschreven in een of ander topic over meiden met een oudere vriend. Was toen helemaal overtuigd op mijn 21e dat mijn 17 jaar oudere vent een lot uit de loterij was en dweepte ermee. Nu lach ik mijn vroegere zelf echt vierkant uit.
maandag 5 februari 2018 om 01:40
Ach ja, zo hebben we allemaal wel dingen gedaan die achteraf niet erg wijs waren.Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:36Ik heb heel trots meegeschreven in een of ander topic over meiden met een oudere vriend. Was toen helemaal overtuigd op mijn 21e dat mijn 17 jaar oudere vent een lot uit de loterij was en dweepte ermee. Nu lach ik mijn vroegere zelf echt vierkant uit.
maandag 5 februari 2018 om 01:44
maandag 5 februari 2018 om 01:45
Echt wel.
maandag 5 februari 2018 om 01:46
Ja er zijn natuurlijk 13841908310810 leeftijdsverschil topics geweest
maandag 5 februari 2018 om 01:50
maandag 5 februari 2018 om 01:51
Wijsheid komt zeker met de jaren.Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:46Ja er zijn natuurlijk 13841908310810 leeftijdsverschil topics geweestDus zo gek is dat niet. Daarvoor schreef ik in een van de vele Minaressen topic want het lijdend voorwerp was eerst braaf getrouwd voor ie uiteindelijk voor mij koos door zijn toenmalige vrouw voor een leuker exemplaar werd ingeruild. Ach wijsheid komt met de jaren ofzo...
maandag 5 februari 2018 om 01:54
Oh ja dat.Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:50En ik heb dus ook echt een pleuris hekel aan clowns. Mijn avatar plaatje is de voorkant van een of ander totaal vreselijk kleurboek wat bij de supermarkt in de uitzoek bak lag. Net in die tijd was in de media dat een of andere gek met een clownsmasker achter mensen aan zat.
King's IT is er niks bij.
maandag 5 februari 2018 om 02:00
Niet!Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:57Er is ooit zelfs een minaressen meeting geweest. Hadden we met een groep een huisje geregeld en heel veel wijn. Kwam een van de GM's (Getrouwde Mannen) daarheen om stennis te schoppen.Dat was achteraf gezien echt super bizar.
Vertel verder!
maandag 5 februari 2018 om 02:01
Wat een toestand.Horror-Clown schreef: ↑05-02-2018 01:57Er is ooit zelfs een minaressen meeting geweest. Hadden we met een groep een huisje geregeld en heel veel wijn. Kwam een van de GM's (Getrouwde Mannen) daarheen om stennis te schoppen.Dat was achteraf gezien echt super bizar.
Zulke dingen heb ik nou nooit meegemaakt op meets.