Het grote scheidingstopic van 2018

06-02-2018 10:13 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de baby's, trouwen en afvallen in jaar X topics leek me dit ook wel een gepast onderwerp om eens in vaste vorm het forum op te slingeren. Na een moeilijke periode is de koek bij "ons" op en hebben we dit jaar besloten uit elkaar te gaan. Nu kan ik wel verzanden in tranen en bij tijd en wijle zit ik op mijn werk ook wel eens te janken op de wc, maar een praktisch topic leek me wel prettig. Misschien maak ik bij voldoende animo ook nog wel een tabel voor de vaste schrijvers. Er zijn natuurlijk bestaande topics, maar actuele ervaringen, scheidingssites, herkenbaar gezanik, weet ik veel, leek me fijn.

Hoe ik me voel? Nou, nu vooral opgelucht. Wie regelt, zeikt en zeurt er dit jaar graag met mij mee? Ik zal de OP verder nog even kort houden tot er voldoende interesse is.

Van crisis naar Tinder, we lullen elkaar er wel doorheen.

Gr.
Ik doe mee! Mijn scheiding ligt nu bij de rechtbank.. Woon intussen al wel een jaartje alleen ; kinderen week bij mij, week bij ex.

Gelukkig konden de kinderen op hun eigen school blijven en sport. Het enige waar ik vreselijk van baal is dat ze liever bij ex zijn. Hij is in het huis gebleven en de kinderen vinden dat meer hun huis als mijn appartement. :cry:

En Tinder? Ja.. Heb een liefje daar opgeduikeld. Hahahaha.. Maar hij wil eigenlijk geen relatie.. dus ik tinder vrolijk door..

Wat het lastig maakt: rolstoel. Reden ook voor ex om uit de relatie te stappen..
Ik ben sinds een aantal dagen officieel gescheiden.

En ik vind t moeilijk...erg moeilijk.

Vd zomer gooide ze de handdoek in de ring na 15 jaar.

Helaas is ze al een keer vreemd gegaan en social media (Whatsapp en Messenger)hebben mij gemaakt tot iemand die ik NOOIT ben geweest.
Wantrouwend..heel erg.
Ze heeft mij niet 1 keer bedrogen,maar ook vaker gelogen over andere personen.

Waarom heb ik t er dan zo verdomd moeilijk mee?
Ik weet dat t beter is voor mij.
Ik verdien iemand die wel 100% voor mij gaat.

T is een knappe vrouw om te zien..ook daar heb ik moeite mee.

Ik loop al maanden bij een maatschappelijke werker,omdat mij al 2 jaar wordt verteld dat ik gek ben en dingen zie die er niet zijn...ze waren er dus wel.

En nog steeds kan ik haar niet uit mijn hoofd zetten.

Gaat mij dat ooit lukken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven