***Bar Too Much 215***

28-01-2018 18:31 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
De dagen worden langer - tijd voor gezellige happy hours in zomerse sferen! Trek je schoenen uit en neem een cocktail!
Afbeelding
Goedemorgen, halve nacht aan de waterkraan gehangen. Vind ik echt echt echt zooooooo' n nadeel van eten in restaurants dat ze zo gruwelijk veel zout in het eten gooien!
Goedemorgen.

Ik heb daar wel een oplossing voor Joopp: zelf ook meer zout in je eten gooien, dan wen je eraan.
Ik eet voordat ik naar bed ga meestal nog een beetje zoute nootjes. Hoef ik 's nachts niet te plassen. <<--- dat laatste verzin ik nu ter plekke hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik kook zelf zonder zout. Misschien dat jouw oplossing helpt maar ik doe het toch maar niet. I.v.m.het hart is het juist de bedoeling dat ik het vocht loos i.p.v. opsla :P
Ik drink 's nachts water uit een flesje - dat vul ik voor het slapen zodat ik mijn bed niet uit hoef. Nou ja, meestal dan, soms is één flesje niet genoeg. En dat zonder zout. Leuk joh, die overgang.
Overdag drink ik ook water uit een flesje, zodat ik kan bewaken hoeveel ik drink. Is beter haha

En nu heb ik weeeeeeekend! :jump:
Ik drink 's nachts niet.

David Dunning
Ik heb gewoon een ouderwetsch glas water naast mn bed staan ;-D

Fijn weekend Broekske! :P
Tijd voor de domibo!

Afbeelding
Glazen mep ik altijd van m'n nachtkastje op zoek naar mijn bril of de wekker.

Proost, Broekie!

Afbeelding
Voor de broodnodige sweer

Afbeelding
Ow ow ow wat een drukte hiero :P

Goedemorgen allen!
Ook hoi :)

De badkamer is weer eens onbegaanbaar door giftige mannen dampen van oa. scheerschuim, aftershave en deo.

Dan maar eerst koffie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet erg vind dat er in huis geen mannengeuren/meuren meer zijn. Alleen maar lieflijke vrouwendeo's, parfummetjes en natuurlijk de naar rozen ruikende flatulentie!
Ik ga van die gassen echt over m'n nek. Als een dramaqueen. Je kan een vogelspin in mijn schoen doen, onverwachts een slang in mijn handen duwen, de helft van de hersenen van mijn kind uitschakelen - daar deal ik mee (irl gedaan, geen gelul). Maar van een vent die zich volspuit met truttenspul, draait mijn maag om. En ja - dan kots ik.

Desalniettemin hou ik hem. Hij is best wel heel leuk en 's avonds ruikt hij weer lekker :$
Jaja, tis allemaal wat.
Ik ga maar wat poëzie album gedichtjes oprakelen...
Komtie:

Ik schrijf dit gedichtje,
Voor een vrolijk gezichtje,
Want voor treurende Pietjes,
Ken ik geen liedjes....

Nou, zou zo op een sintepaashaascadeautje kunnen.
En weer alive and kicking.
Rondje met het hondje....
Goedemorgen.

Ik hoef geen rondje met mijn hondje meer. Soms vind ik dat nog steeds jammer, maar nu niet want zo gezellig ziet het er niet uit buiten brrr.

Koffie!
jooppie schreef:
10-02-2018 08:19
En weer alive and kicking.
Rondje met het hondje....
Zo dat was een kort nachtje zeg.
Ik mis dat soms ook nog wel hoor honden en katten, we hebben eigenlijk altijd beide gehad. Maar nu met dat steeds op vakantie gaan is het toch wel heel makkelijk dat je niks hoeft te regelen voor de beesten.
Ik heb trouwens nooit een hekel gehad aan het uitlaten ook niet bij slecht weer, je dacht er niet over na want het moest toch gebeuren. Maar het is wel fijn er nu inet uit te hoeven in storm en regen en sneeuw.
Onze kat laat zichzelf uit. Best asociaal. Eigenlijk moet ik er met een zakje achteraan.
Onze kat wil helemaal niet meer naar buiten.
Waarschijnlijk van de zomer wel weer als we zelf ook weer buiten zitten.
Ik kan niet wachten tot het zover is 😎
Ik heb geen huisdieren meer. Lijkt me soms best wel gezellig om weer een kat te hebben, maar ik vind het ook wel makkelijk zo.

David Dunning
Hier in huis zijn drie katten en eigenlijk heb ik er niet echt iets mee. Ze zijn dan ook vooral van dochter 3.
Ben groot geworden met honden, zou er ook wel eentje willen maar ja, geen tijd voor.
Zou echt niet zonder honden kunnen.
Dat ik vanmorgen dan ff zeiknat regende das dan wel jammer. Maar ja honden waren net zo nat, schept toch een extra band :P

Ik zeg OS en koffie. Zet um op Ireentjuhhh!
Ja ik zit er klaar voor hoor. Kom naar Ireen.

Nou ja en de rest natuurlijk :mrgreen:
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 10-02-2018 12:23
31.30% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven