Online daten

09-02-2018 12:27 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het een afknapper als mannen vrij snel over sex beginnen (vragen wat je lekker vind) en om sexy foto's vragen?

Gewoon benieuwd ;)
Als dat de openingszin is, ja, best een afknapper.
Dit is mijn motto
not done
Ja
Hangt er vanaf via welke site of app je date.
Via Tinder is het vaak de bedoeling dat er wordt geneukt. Je hebt er zelf ervaring mee las ik.

Voor een serieuze relatie zou ik zeker niet voor Tinder gaan maar via een datingsite en daarop heel duidelijk aangeven wie je bent en welk type je zoekt. Dan nog reageren genoeg bezette mannen die een wip zoeken maar je kunt wel beter selecteren.
Ja
ZaraZara100 schreef:
09-02-2018 12:36
Via Tinder is het vaak de bedoeling dat er wordt geneukt. Je hebt er zelf ervaring mee las ik.
jij blijkbaar niet.
ZaraZara100 schreef:
Ik was van mening dat dat altijd de achterliggende gedachte was :$
Tinder ken ik niet echt eigenlijk, ligt het daar echt zo bovenop?
Dit is mijn motto
ja afknapper, maar tegelijk wel fijn dat iemand zo duidelijk laat merken niet in mijn straatje te passen... beter dan interesse veinzen
Lorem Ipsum
Hadewychh schreef:
09-02-2018 12:41
jij blijkbaar niet.
Is toch niets mis mee?
Op Tinder zitten ook echt serieuze profielen hoor, hoewel je die er niet altijd uitvist. In het gesprek dat op je match volgt, wordt dat wel heel snel duidelijk.
Het is toch de bedoeling dat je uiteindelijk gaat neuken?
Ja. Eerst eens even kijken of je elkaar uberhaupt leuk en aardig vindt alsvorens seks besproken hoeft te worden. Tenzij je dus echt alleen een one night stand zoekt. Dan wees vooral duidelijk.

Onder jongere generaties wordt Tinder juist vaak gebruikt voor serieuze dates. Natuurlijk ook voor seks maar ook echt wel serieuzere dingen. Ja ik heb er behoorlijk veel ervaring mee. Het valt mij op dat sommige mensen dat heel anders ervaren. Ik vermoed dus dat andere generaties de app anders gebruiken?
Nee hoor, 50+ hier. Heb er best leuke dates aan overgehouden.
Dat ligt er aan waar ik naar op zoek ben. Momenteel heb ik een relatie, overigens hebben we elkaar niet online leren kennen. Toen ik nog single was, lag het aan mijn bui of ik hier zin in had. Maar ik knap er niet echt op af.
Wat jij TO?
zozoe schreef:
09-02-2018 12:28
Als dat de openingszin is, ja, best een afknapper.
Niet als openingszin, maar wel vrij vroeg in het gesprek al. Dus na een korte tijd kletsen.
ZaraZara100 schreef:

Voor een serieuze relatie zou ik zeker niet voor Tinder gaan maar via een datingsite en daarop heel duidelijk aangeven wie je bent en welk type je zoekt. Dan nog reageren genoeg bezette mannen die een wip zoeken maar je kunt wel beter selecteren.
Ik heb een hele serieuze date gevonden via Tinder. Nette bescheiden man, vroeg niet om foto's. Derde date nu. Ik ben helemaal blij met hem :) En benieuwd naar de ontwikkeling van onze gevoelens voor elkaar.

Heb overigens meerdere dates gehad met mannen die niet om foto's vroegen, alleen mistte de klik. Maar ze zijn er dus wel hoor, dames!
Wat is dan het doel van dit topic? Je date al met iemand, bent helemaal blij, en hij vroeg niet om foto's.
voel schreef:
09-02-2018 13:13
Dat ligt er aan waar ik naar op zoek ben. Momenteel heb ik een relatie, overigens hebben we elkaar niet online leren kennen. Toen ik nog single was, lag het aan mijn bui of ik hier zin in had. Maar ik knap er niet echt op af.
Ik knap er ook niet zozeer op af, maar als mannen er niet om vragen voelt het wel alsof ze meer op zoek zijn naar de mentale connectie dan de sex (wat overigens naturlijk ook heel belangrijk is) en dat vind ik heel fijn.
Djeezes, blijkbaar mis ik al de fun én het is vrijdagnamiddag én het sneeuwt (nog) niet! Kent iemand een dating-app waarvoor je niet via FB hoeft in te loggen?
Roggenbrood schreef:
09-02-2018 14:22
Wat is dan het doel van dit topic? Je date al met iemand, bent helemaal blij, en hij vroeg niet om foto's.
Moet ik er iets mee bedoelen dan? Ik ben gewoon nieuwsgierig.. Eigenlijk ook benieuwd of er langdurige relaties uit dat soort dates ontstaan.
HuLang schreef:
09-02-2018 14:27
Djeezes, blijkbaar mis ik al de fun én het is vrijdagnamiddag én het sneeuwt (nog) niet! Kent iemand een dating-app waarvoor je niet via FB hoeft in te loggen?
In Den Haag sneeuwt het al! En je kan een account aanmaken met je telefoonnummer op Tinder. Geen Facebook voor nodig, heb ik ook!
En hoe komt Tinder dan aan je foto? Want die haalt ie toch van FB?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven